Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Man belt net dat hij maandag niet vrij is. Zo raar want we weten beiden zeker dat hij dat aangevraagd heeft en het goedgekeurd was maar het valt in het systeem van zijn werk nergens te zien. Zo raar want dat was laatst ook al maar toen kon het nog geregeld worden. Het lijkt alsof er iemand zit te kloten in dat systeem of zo.

Dolfje schreef op 27-01-2023 om 17:29:

Man belt net dat hij maandag niet vrij is. Zo raar want we weten beiden zeker dat hij dat aangevraagd heeft en het goedgekeurd was maar het valt in het systeem van zijn werk nergens te zien. Zo raar want dat was laatst ook al maar toen kon het nog geregeld worden. Het lijkt alsof er iemand zit te kloten in dat systeem of zo.

Heeft hij geen bevestiging gekregen in de mail oid? Anders de volgende keer een foto maken van het systeem als de goedkeuring erin staat?

Schemerlampje schreef op 27-01-2023 om 17:40:

[..]

Heeft hij geen bevestiging gekregen in de mail oid? Anders de volgende keer een foto maken van het systeem als de goedkeuring erin staat?

Ja dat zei ik ook al, krijgt geen bevestiging in de mail volgens mij.

de electricien die zou komen vandaag is niet geweest. Geen belletje, niks. Toen ik belde hadden ze al weekend (16.30)
Zucht

stokstaart schreef op 27-01-2023 om 20:58:

de electricien die zou komen vandaag is niet geweest. Geen belletje, niks. Toen ik belde hadden ze al weekend (16.30)
Zucht

Dat vind ik niet erg netjes. Zit je dan de hele dag op te wachten. Daar zou ik toch een klacht over indienen.

aan de groep pubers die hier vanavond op het raam stonden te kloppen 

Man is er achter aan gegaan en heeft bij in ieder geval 1 van de pubers met de ouders gesproken 

lientje69 schreef op 27-01-2023 om 21:04:

[..]

Dat vind ik niet erg netjes. Zit je dan de hele dag op te wachten. Daar zou ik toch een klacht over indienen.

Nou inderdaad. Net of jouw tijd niet belangrijk is. Onbeschoft vind ik het.

Zucht

Had jij afgelopen week ook al niet gedoe met je vloerkleed waar ze moeilijk deden over bezorging..? Ik weet niet zeker of jij het was maar zo ja, is die wel bezorgd vandaag?

Heel slecht in ieder geval van de elektricien, belachelijk! Een belletje is wel het minste wat hij had moeten doen.. (of er is iets mis gegaan in zijn agenda).

Zucht

Ja dat hadden wij pas ook met de cv monteur... Heel frustrerend.  Of als ze zeggen we komen tussen 8 en 10 en ze komen dan pas na de lunch. Net of we niks beters te doen hebben dan de hele dag op ze zitten te wachten

lientje69 schreef op 27-01-2023 om 10:45:

Het opnieuw een wachtwoord aanmaken op Viva, hij accepteert het en stuurt me door naar de pagina waar ik opnieuw een wachtwoord moet aanmaken enzovoort enzovoort
Ik probeer het vandaag nog één keer en dan geef ik het op daar. Zó irritant dit!

godzijdank ging het snel dat gezeik ook iedere keer 

HAHA!wait..what schreef op 27-01-2023 om 21:36:

[..]

Had jij afgelopen week ook al niet gedoe met je vloerkleed waar ze moeilijk deden over bezorging..? Ik weet niet zeker of jij het was maar zo ja, is die wel bezorgd vandaag?

Heel slecht in ieder geval van de elektricien, belachelijk! Een belletje is wel het minste wat hij had moeten doen.. (of er is iets mis gegaan in zijn agenda).

Haha ja idd!! Die is er, ligt op de vloer en ik ben er superblij mee!!

ik ga zeker bellen en klagen maandag. Idioot.

Dees! schreef op 27-01-2023 om 11:35:

[..]

Er gaat een wereld voor me open. Pannen inbranden? Maar goed, ik kom meestal ook niet verder dan Tefal.

Barbaren zijn jullie, Regendrup en Lollypopje ook 😆😘

Dat mijn nieuwe Kobo  Nia voor de tweede keer in een maand tijd is vastgelopen. Heb hem nu aan de stroom gehangen om te kijken of hij het gaat doen. Zat verdorie te lezen en wilde een blz omslaan en dat deed hij dus ineens niet meer. 

JtM schreef op 27-01-2023 om 12:02:

[..]

Hoe maak je dan de pan schoon?

Al wat hierboven staat, en als je denkt: het kan iets extra's gebruiken, pan op het vuur zetten met een laag zout en even opschuren. Zeep is een doodzonde 😉

Dolfje schreef op 28-01-2023 om 11:01:

Dat mijn nieuwe Kobo Nia voor de tweede keer in een maand tijd is vastgelopen. Heb hem nu aan de stroom gehangen om te kijken of hij het gaat doen. Zat verdorie te lezen en wilde een blz omslaan en dat deed hij dus ineens niet meer.

Nou uiteindelijk herstart en alles wat erop stond kwijt. Moest weer opnieuw inloggen. 
Zwaar klote als dit tijdens een  vakantie gebeurt dan heb ik geen pc bij me.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.