Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Broodjebrie schreef op 22-01-2023 om 09:24:

Afrodite Ik ken het gevoel een beetje.

Ik ook helaas 

Dolfje schreef op 22-01-2023 om 09:26:

[..]

Ik ook helaas

Hoe gaat het nu tussen jou en je moeder?

Broodjebrie schreef op 22-01-2023 om 09:36:

[..]

Hoe gaat het nu tussen jou en je moeder?

Ik heb haar al paar weken niet gezien want zouden daar gaan eten maar ze belde weer af. Heb wel gebeld maar omdat ze doof is en nagenoeg niks te vertellen heeft ben ik altijd snel klaar. Denk dat ze morgen appt of we deze week komen maar ik kan niet op onze " vaste" dag want heb een fysio afspraak. Ze kan vrijdag hierheen komen maar dat doet ze bijna nooit. 

Ik had gisteren ineens pijn aan mijn arm, en nu zie ik een flinke blauwe plek. Geen idee hoe ik daar nu weer aangekomen ben.

Aan de woningbouw die flink in dit huis wil isoleren. Ook nog in het koude november of december! Ik zie het nut er wel van in, maar zie nu al op tegen de overlast. Er is wel een overblijfwoning ( zonder bed?) , maar kan oude kat van 15 jaar niet meenemen. Aangezien juniorpoes van 1 jaar er ook nog is en junior de hele dag achter senior aanzit als die de kans krijgt . Zucht.

oja en aan mijn krakende ademhaling. Griep.

Broodjebrie schreef op 21-01-2023 om 21:28:

[..]

Nou ben ik benieuwd welke films.

De eerste was Falling for Christmas en de acteurs en het verhaal spraken me niet aan, en de tweede was Iets van "Closer" met een heel aantrekkelijke mannelijke acteur die ook meespeelt in The Holiday maar toen gebruikte hij platte termen en dat was de definitieve afknapper. De derde was de Bob Ross docu en die kijk ik wel ooit af maar ik had er geen zin meer in.

Amazooi schreef op 22-01-2023 om 14:07:

[..]

De eerste was Falling for Christmas en de acteurs en het verhaal spraken me niet aan, en de tweede was Iets van "Closer" met een heel aantrekkelijke mannelijke acteur die ook meespeelt in The Holiday maar toen gebruikte hij platte termen en dat was de definitieve afknapper. De derde was de Bob Ross docu en die kijk ik wel ooit af maar ik had er geen zin meer in.

Zeggen me alle 3 niks haha.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

22-01-2023 om 14:55

Hier heeft het enkele dagen gesneeuwd (vrij weinig) en met de vorst heeft het gezorgd voor ijsplekken op de fietspaden. Natuurlijk zijn er weer mensen op fb die vragen wie er verantwoordelijk is voor het ijsvrij maken van de fietspaden, want ze zijn enkele keren bijna gevallen tijdens het joggen. 
Echt, kunnen jullie nu niet zelf bedenken dat het beter is om nu niet te gaan joggen? 

Valdemar schreef op 22-01-2023 om 14:55:

Hier heeft het enkele dagen gesneeuwd (vrij weinig) en met de vorst heeft het gezorgd voor ijsplekken op de fietspaden. Natuurlijk zijn er weer mensen op fb die vragen wie er verantwoordelijk is voor het ijsvrij maken van de fietspaden, want ze zijn enkele keren bijna gevallen tijdens het joggen.
Echt, kunnen jullie nu niet zelf bedenken dat het beter is om nu niet te gaan joggen?

Nou, inderdaad!

Ik was lekker de keuken aan het uitmesten vrijdag en ging nog even een LP opzetten. Vervolgens buk ik om het geluid harder te zetten. Ik hoor een keiharde knap in mijn rug en meteen instant erge pijn in mijn heup. Ik kwam op de grond terecht en het duurde een kwartier voor ik weer overeind kon komen. ‘Gelukkig’ moest ik sowieso naar de fysio een uur later. Daar bleek dat ik waarschijnlijk mijn SI-gewricht ontwricht had. Zitten is lastig maar lopen gaat wel.
Baal zo! Ging lichamelijk eindelijk een beetje de goede kant op.

SuzyQFive schreef op 22-01-2023 om 18:10:

Ik was lekker de keuken aan het uitmesten vrijdag en ging nog even een LP opzetten. Vervolgens buk ik om het geluid harder te zetten. Ik hoor een keiharde knap in mijn rug en meteen instant erge pijn in mijn heup. Ik kwam op de grond terecht en het duurde een kwartier voor ik weer overeind kon komen. ‘Gelukkig’ moest ik sowieso naar de fysio een uur later. Daar bleek dat ik waarschijnlijk mijn SI-gewricht ontwricht had. Zitten is lastig maar lopen gaat wel.

Das pijnlijk, sterkte!

Dochter had gisteren tijdens de lunch kaiserbolletjes en vanmorgen afgebakken stokbrood. Zonet was ze op de wc en zei: mama, ik eet nooit meer witbrood! Ik snap je helemaal lieverd. Witbrood doet het bij mij ook slecht. Waarom heb ik dat nou weer door laten erven? Kan er geen afvinklijstje komen van wat je kind van je krijgt?

Au, Suzy! Sterkte.. Klinkt heel pijnlijk :/

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

22-01-2023 om 22:17

SuzyQFive schreef op 22-01-2023 om 18:10:

Auuuuwwww! Beterschap! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.