Huiskamer
SuzyQFive
10-01-2023 om 23:18
Een kennis van mij die op fb zet dat haar dochter voor het eerst ongesteld is geworden 🤦🏼♀️
HAHA!wait..what
10-01-2023 om 23:53
SuzyQFive schreef op 10-01-2023 om 23:18:
Een kennis van mij die op fb zet dat haar dochter voor het eerst ongesteld is geworden 🤦🏼♀️
Wauw.. Echt, waaróm?! 🙄
Amazooi
11-01-2023 om 07:10
Ik heb weken geleden reviews geplaatst bij Bol com maar ze zijn nog steeds niet geplaatst. Het waren heel nette productonderzoeken waarbij ik mijn eigen testresultaten vermeldde, afgezet tegen de verkoopprijs en waardevol voor nieuwe kopers; verder niets, geen bashing.
En kort geleden ontving ik een uitnodiging om een review te plaatsen voor een ander product. Tja. Ik blijf aan de gang.
Amazooi
11-01-2023 om 08:16
Rondstruiner schreef op 10-01-2023 om 08:19:
Aan dat afschuwelijke H&M topic.
Eens. Ik vind dat je niet zomaar kan aannemen dat wat de roddelpers zegt, waar is. Zeker in Engeland niet.
Tara82
11-01-2023 om 11:17
We zoeken een oppas en op het bericht wat ik gisteren heb geplaatst zijn behoorlijk wat reacties gekomen. Slechts 1 iemand stelde zich meteen voor. De rest heb ik gevraagd wat over zichzelf te vertellen. Krijg ik van een iemand de vraag terug wat ik wil weten. Hoe moeilijk kan het zijn om zelf te bedenken dat het om je leeftijd, werk/studie en ervaring gaat. 
Herfstappeltaart
11-01-2023 om 11:23
Amazooi schreef op 11-01-2023 om 07:10:
Ik heb weken geleden reviews geplaatst bij Bol com maar ze zijn nog steeds niet geplaatst. Het waren heel nette productonderzoeken waarbij ik mijn eigen testresultaten vermeldde, afgezet tegen de verkoopprijs en waardevol voor nieuwe kopers; verder niets, geen bashing.
En kort geleden ontving ik een uitnodiging om een review te plaatsen voor een ander product. Tja. Ik blijf aan de gang.
Wat vreemd...Ik heb laatst ook een review geplaatst en die was negatief. Niks lelijks maar wel mijn eerlijke (negatieve) mening. Die stond er een week later keurig op.
Amazooi
11-01-2023 om 11:26
Amazooi schreef op 11-01-2023 om 07:10:
Inmiddels ontdekt dat de review wel geplaatst is maar ergens in het midden. Dat was natuurlijk de moeite van het schrijven niet waard. Een review uit 2018 staat bovenaan omdat hij in vijf jaar de meeste likes verzameld heeft. 
SuzyQFive
11-01-2023 om 12:14
Amazooi schreef op 11-01-2023 om 11:26:
[..]
Inmiddels ontdekt dat de review wel geplaatst is maar ergens in het midden. Dat was natuurlijk de moeite van het schrijven niet waard. Een review uit 2018 staat bovenaan omdat hij in vijf jaar de meeste likes verzameld heeft.
Je kan zelf de recensies sorteren op recent
Broodjebrie
11-01-2023 om 12:18
Zo stom. Ik wilde net gaan tanken maar mijn pinpas is tot 3 keer toe geweigerd. Snap er niks van, ik tank hier 9 van de 10 keer en vandaag was het kortingsdag daar, maar ik heb uiteindelijk bij een ander tankstation getankt. Superzuur want die was een stuk duurder
Net gemaild ben benieuwd wat hun reactie is.
Amazooi
11-01-2023 om 12:21
SuzyQFive schreef op 11-01-2023 om 12:14:
[..]
Je kan zelf de recensies sorteren op recent
Klopt, maar zo staat hij niet standaard wat wel het meest logische zou zijn.
Rondstruiner
11-01-2023 om 13:55
Dat sinds een paar maanden mijn oogleden steeds jeuken en ik nu voor de tweede keer een dik ooglid heb (een strontje noemen ze dat geloof ik). Ik gebruik sindsdien al geen make up meer, hoopte dat het wel vanzelf over zou zijn intussen.
Bakblik
11-01-2023 om 14:03
Rondstruiner schreef op 11-01-2023 om 13:55:
Dat sinds een paar maanden mijn oogleden steeds jeuken en ik nu voor de tweede keer een dik ooglid heb (een strontje noemen ze dat geloof ik). Ik gebruik sindsdien al geen make up meer, hoopte dat het wel vanzelf over zou zijn intussen.
Zulke we een clubje vormen? Ik heb sinds 5 maanden ook zoiets. Ben inmiddels onder behandeling van een oogarts maar alle aangeboden middelen hebben nog geen resultaat. Ga even langs de huisarts.
Rondstruiner
11-01-2023 om 14:11
Bakblik schreef op 11-01-2023 om 14:03:
[..]
Zulke we een clubje vormen? Ik heb sinds 5 maanden ook zoiets. Ben inmiddels onder behandeling van een oogarts maar alle aangeboden middelen hebben nog geen resultaat. Ga even langs de huisarts.
Ojee, dat klinkt niet goed, dat het allemaal niet helpt
Hebben ze ook een allergietest gedaan?
Maar ik zal inderdaad naar de huisarts moeten ja. Ik lees alleen maar over chronisch ontstoken oogleden met korstjes en schilfers als ik het op zoek, maar dat heb ik niet.
Dolfje
11-01-2023 om 14:17
Oh ik heb ook jeuk aan mijn ogen sinds afgelopen weekend, zou het al hooikoorts zijn?