Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Helaas, het "thuiswerken" van mijn antilliaanse buurvrouw lijkt permanent te zijn

TanSwallow86

TanSwallow86

10-01-2023 om 13:11

Ik zou een pakketje krijgen tussen 10.45 en 13.15, van Post Nl. Kijk ik in de app, is het nog niets eens ontvangen of gesorteerd bij Post Nl. Hoezo vandaag een pakketje

HarleyQuin schreef op 10-01-2023 om 13:11:

Ik zou een pakketje krijgen tussen 10.45 en 13.15, van Post Nl. Kijk ik in de app, is het nog niets eens ontvangen of gesorteerd bij Post Nl. Hoezo vandaag een pakketje

Heb ik ook gehad, gisteren behoorlijk lang bezig geweest met telefoontjes/ app-jes om te horen hoe of wat, want al een week aan het wachten op mijn pakket.

Bleek dat mijn pakket, wat volgens post.nl vrijdag geleverd zou worden (en toen vertraagd was en daarna niet duidelijk wanneer geleverd), gisteren nog niet eens binnen was, heb daarna het bedrijf waar ik besteld had gebeld en binnen een half uur had ik bericht van post.nl dat mijn pakket bij hun binnen was en dat het vandaag bezorgd word

TanSwallow86

TanSwallow86

10-01-2023 om 13:55

Mama-Inge schreef op 10-01-2023 om 13:19:

[..]

Heb ik ook gehad, gisteren behoorlijk lang bezig geweest met telefoontjes/ app-jes om te horen hoe of wat, want al een week aan het wachten op mijn pakket.

Bleek dat mijn pakket, wat volgens post.nl vrijdag geleverd zou worden (en toen vertraagd was en daarna niet duidelijk wanneer geleverd), gisteren nog niet eens binnen was, heb daarna het bedrijf waar ik besteld had gebeld en binnen een half uur had ik bericht van post.nl dat mijn pakket bij hun binnen was en dat het vandaag bezorgd word

Heb net bericht van Post nl.

Sorry voor de vertraging. Het word vandaag nog voor 22.09 bezorgt. Kijk net in app, nog steeds niet ontvangen.

Volgens mail van bedrijf die zegt, na 4 dagen pas track and trace.

De verhuurmakelaar.
Ik weet dat het klojos zijn maar kom op zeg. Ik mailde ze in december voor de punten die gemaakt moeten worden toen ik hier de sleutel van kreeg. Geen reactie. In januari mailde ik ze over dat er geen huur geincasseerd was en ook die punten niet waren opgelost nog. Ik kreeg reactie dat het ze (anderhalve maand!) niet gelukt was om de incasso te verwerken en of ik het zelf ff over wil maken voor 12 januari. Geen reactie op die punten. Direct terug gemaild; Prima maar graag hoor ik ook een afspraakvoorstel voor de punten die u zou oplossen. Niets....
Net weer gemaild of ik nog wat ga horen en dat ik dus wel iets hoor over de huur maar niet hiervan.
Ik heb de neiging de huur nog maar even 2 dagen niet over te maken.

HarleyQuin schreef op 10-01-2023 om 13:55:

[..]

Heb net bericht van Post nl.

Sorry voor de vertraging. Het word vandaag nog voor 22.09 bezorgt. Kijk net in app, nog steeds niet ontvangen.

Volgens mail van bedrijf die zegt, na 4 dagen pas track and trace.

Ja, die mail had ik ook, ga er maar niet van uit dat het vandaag nog komt. Bij post.nl.nl zeggen ze, wacht nog 2 dagen. Dat had ik al gedaan, dus daar konden ze ze me niet mee afpoeieren. Omdat ze niets ontvangen hadden heb ik het bedrijf waar ik besteld had, gebeld en die hebben het uitgezocht en contact gehad met post.nl (tenminste dat zeggen ze) Maar mijn pakket is, als het goed is, nu onderweg 

stokstaart schreef op 10-01-2023 om 14:11:

De verhuurmakelaar.
Ik weet dat het klojos zijn maar kom op zeg. Ik mailde ze in december voor de punten die gemaakt moeten worden toen ik hier de sleutel van kreeg. Geen reactie. In januari mailde ik ze over dat er geen huur geincasseerd was en ook die punten niet waren opgelost nog. Ik kreeg reactie dat het ze (anderhalve maand!) niet gelukt was om de incasso te verwerken en of ik het zelf ff over wil maken voor 12 januari. Geen reactie op die punten. Direct terug gemaild; Prima maar graag hoor ik ook een afspraakvoorstel voor de punten die u zou oplossen. Niets....
Net weer gemaild of ik nog wat ga horen en dat ik dus wel iets hoor over de huur maar niet hiervan.
Ik heb de neiging de huur nog maar even 2 dagen niet over te maken.

Is er niet ergens een regel dat je een percentage achter mag houden als er nog iets gerepareerd moet worden? Geen idee hoe dat verder werkt hoor. 

Bakblik schreef op 09-01-2023 om 19:04:

Huisarts: Als je nou vandaag nog even bloed laat prikken, heb ik woensdag de uitslag. Als het is wat ik denk dat het is dan kan je met medicatie beginnen en dan moet het geen probleem zijn om maandag met de toetsweek te starten.

Online afspraken systeem zegt dat alles in ons postcodegebied vol is tot 24 januari.

Even bellen levert na 20 minuten wachten een plekje op op 18 januari op 35 minuten rijden vanaf hier. Dat maar afgeslagen.

Nog een paar keer online proberen met een andere postcode levert uiteindelijk morgen een plekje op 9 km vanaf hier.

Wat een gedoe.

Inmiddels terug van het streeklab. Het verkeer zat mee dus we waren 12 minuten te vroeg. In die 12 minuten gingen de deuren van de prikhokjes steeds open en werd er iemand binnengeroepen die er dan niet bleek te zijn.

Alle 3 de laboranten hebben in de tijd dat wij daar zaten zeker wel 3x een naam genoemd van iemand die er niet was. 

Dat er 1 persoon niet komt opdagen wegens bus gemist,  te ziek om te komen of een overlijden in de familie dat snap ik maar 9 mensen binnen 20 minuten is wel heel veel.

Snap nu waarom het zo druk is bij het afspraken maken.  Als iedereen op die manier te werk gaat dan is de wachttijd over een paar weken gestegen naar 3 maanden. 

Maak gewoon een afspraak en maak dat je er bent!!!!!! 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

10-01-2023 om 17:52

het kan ook zijn dat ze eerst maar een afspraak hebben vastgelegd, en daarna door zijn gaan zoeken naar eerder of dichterbij. En dan niet afspraak eruit hebben gehaald

Friezinnetje schreef op 10-01-2023 om 17:52:

het kan ook zijn dat ze eerst maar een afspraak hebben vastgelegd, en daarna door zijn gaan zoeken naar eerder of dichterbij. En dan niet afspraak eruit hebben gehaald

Dat kan ook maar haal je afspraak die je niet gebruikt er dan uit. Dan kunnen anderen op die plek. De wachttijden zijn al zo lang en iedereen wil weten wat hij heeft een of er wat aan te doen is.  

LostJellyfish83

LostJellyfish83

10-01-2023 om 19:54

Bloedprikken met afspraak lijkt me echt niet fijn! Hier kun je gewoon binnen wandelen wanneer je wilt. 

Mug schreef op 10-01-2023 om 19:54:

Bloedprikken met afspraak lijkt me echt niet fijn! Hier kun je gewoon binnen wandelen wanneer je wilt.

Dat was hier vroeger ook,  je kreeg een formulier bij de huisarts reed naar de prikpost als het nog voor 11.00 was een dan liet je prikken. En had je een dag later meestal de uitslag.  Nu met afspraak kan je meestal pas een dag later en dan verder weg.  Nu was dochter pas om 15.40 aan de beurt, dan heb je niet meer morgen een uitslag dat zal wel donderdag worden na 13.00 dus voordat medicatie kan starten is het donderdagavond of pas vrijdag. Als je heel veel pijn hebt duurt dat best lang. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

10-01-2023 om 20:03

Bakblik schreef op 10-01-2023 om 20:01:

[..]

Dat was hier vroeger ook, je kreeg een formulier bij de huisarts reed naar de prikpost als het nog voor 11.00 was een dan liet je prikken. En had je een dag later meestal de uitslag. Nu met afspraak kan je meestal pas een dag later en dan verder weg. Nu was dochter pas om 15.40 aan de beurt, dan heb je niet meer morgen een uitslag dat zal wel donderdag worden na 13.00 dus voordat medicatie kan starten is het donderdagavond of pas vrijdag. Als je heel veel pijn hebt duurt dat best lang.

Bah, dat is waardeloos geregeld zo zeg! Hopelijk blijft het hier gewoon inloop. 

Dat die vreselijke 'wij gaan hamsteren' reclame van AH weer op tv is  

Ja, hier moet je tegenwoordig ook een afspraak maken voor bloedprikken maar er is wel veel keus gelukkig. Hier in de wijk niet maar daar is ook maar 1x per week 2u prikpoli. Maar binnen de stad genoeg momenten. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.