Huiskamer
lientje69
09-01-2023 om 17:11
Kut corona
Dacht dat we er nu wel eens van af waren, maar nee hoor.
Zifke collega's en ja hoor , helaas ook positief geteste bewoners. Dat wordt weer in pak- uit pak hijsen.
Bakblik
09-01-2023 om 19:04
Huisarts: Als je nou vandaag nog even bloed laat prikken, heb ik woensdag de uitslag. Als het is wat ik denk dat het is dan kan je met medicatie beginnen en dan moet het geen probleem zijn om maandag met de toetsweek te starten.
Online afspraken systeem zegt dat alles in ons postcodegebied vol is tot 24 januari.
Even bellen levert na 20 minuten wachten een plekje op op 18 januari op 35 minuten rijden vanaf hier. Dat maar afgeslagen.
Nog een paar keer online proberen met een andere postcode levert uiteindelijk morgen een plekje op 9 km vanaf hier.
Wat een gedoe.
rooiekater
09-01-2023 om 20:01
lientje69 schreef op 09-01-2023 om 17:11:
Kut corona
Zifke collega's en ja hoor , helaas ook positief geteste bewoners. Dat wordt weer in pak- uit pak hijsen.
Sterkte...
Bailey26
10-01-2023 om 08:16
Ik ben helemaal klaar met het slechte slapen. Ben moe en wil gewoon eens een nacht met voldoende slaap hebben
Herfstappeltaart
10-01-2023 om 08:26
Rondstruiner schreef op 10-01-2023 om 08:19:
Aan dat afschuwelijke H&M topic.
Waar?
afrodite05
10-01-2023 om 08:31
Herfstappeltaart schreef op 10-01-2023 om 08:26:
[..]
Waar?
Ik dacht even dat het over de winkel ging, maar ik neem aan dat ze het Harry en Meghan topic bedoelt. Maar dat volg ik niet, dus geen idee wat daar speelt.
Lollypopje
10-01-2023 om 08:32
afrodite05 schreef op 10-01-2023 om 08:31:
[..]
Ik dacht even dat het over de winkel ging, maar ik neem aan dat ze het Harry en Meghan topic bedoelt. Maar dat volg ik niet, dus geen idee wat daar speelt.
Waarschijnlijk vol gebash vermoed ik. Daarom lees ik het ook niet.
Herfstappeltaart
10-01-2023 om 08:32
afrodite05 schreef op 10-01-2023 om 08:31:
[..]
Ooooo ik dacht ook aan de winkel!
Dan volg ik het ook niet inderdaad.
Rondstruiner
10-01-2023 om 08:53
Oh sorry, niet de winkel inderdaad
.
Gewoon niet lezen is heel verstandig inderdaad. Maar nu ik al lang ziek thuis zit is dit forum mijn tijdverdrijf, dus ik heb zo'n beetje ieder topic wel eens geopend denk ik.
Treurniet
10-01-2023 om 09:31
lientje69 schreef op 09-01-2023 om 17:11:
Kut corona
Sterkte!
Lollypopje
10-01-2023 om 09:47
bluhhh dat ik sinds na de kerst weer veel onrustig slaap en daardoor moe ben en mijn darmen hebben er ook weer weinig zin in, terwijl ik toch echt op mijn vezels let. Ik snap er niks van waar dit nu weer vandaan komt allemaal, beiden gingen een tijd kang zo goed 
BrightEchidna89
10-01-2023 om 11:05
Enkele maanden geleden hond laten steriliseren waarbij ze een kwaadaardig gezwel ontdekten in de baarmoeder. Volgende week staat er een operatie gepland omdat ze haar kruisbanden heeft doorgescheurd en gisteren ontdekte ik een bobbel. Morgen weer naar de dierenarts om te laten controleren.
Al met partner overlegd en mocht de kanker uitgezaaid zijn, zullen we de operatie annuleren en met de hulp van pijnstilling haar een zo goed en zo lang mogelijk leven verzorgen, zo lang het gaat.
Toen stiefzoon twee weken geleden terugkwam van de vader was hij bijzonder angstig om alleen te blijven, nestelde zich zelfs met kussens en een dekentje naast mijn bureau omdat hij niet op een ander verdiep wou zijn. Ondertussen dachten we dat het beter ging omdat hij ondertussen toch weer in zijn eigen bed kon slapen (wel met de deur open, zodat hij mij kan horen) maar gisterenochtend heeft hij na het tandenpoetsen plots heel zijn ontbijt uitgebraakt. Vandaag tweede dag thuis en huisarts raad aan om de hulp van een psycholoog in te schakelen. Nog een arts erbij.
En ondertussen wordt het elke maand meer puzzelen om rond te komen zonder schulden aan te gaan.
Sorry voor het geklaag, maar wat een kutstart heeft 2023 genomen.
afrodite05
10-01-2023 om 11:12
Valdemar:
Tuurlijk mag je klagen, daar is dit topic voor en jij hebt meerdere goede redenen. Ik hoop dat het meevalt met jullie hond en dat er snel hulp is voor je stiefzoon. Heftige tijden idd...