Huiskamer
Evaluna
02-01-2023 om 12:27
Vervelend van die vriendin, klinkt akelig. Misschien af en toe een appje dat je aan haar denkt en de deur voor haar altijd openstaat?
Ik had zo'n ex, als er lang geen contact meer is, dan durf je ook niet meer. Te weten dat het kan lijkt me fijn voor haar.
Evaluna
02-01-2023 om 12:31
Ik erger me aan mij moeder. Kwam even iets ophalen, niets was goed. Naar mij vragen was al helemaal teveel, zelfs luisteren zat er niet in.
Kop koffie kreeg ik niet en de kinderen van mn zus zaten er zonder speelgoed.
FancyDuck29
02-01-2023 om 12:38
Aan mijn collega, die ik nog niet zo goed ken. Ze is vandaag nogal ongenuanceerd en judgy. Ik hou het maar ff op een NYE kater.
SombraOnline
02-01-2023 om 14:14
Ik weet het, rij-instructeur. Ik zit soms een beetje rechts op de baan, maar dat merk ik zelf ook wel en ik corrigeer dat altijd. Je hoeft niet binnen 2 seconden met je vinger te wijzen.
Verder is het een hele aardige man, hoor. Maar wil wel weer met de andere instructeur rijden. 
Yumi
02-01-2023 om 14:55
Elmie schreef op 02-01-2023 om 11:45:
[..]
Jeetje dat klinkt als een beklemmend huwelijk! Erg jammer dat het jullie vriendschap zo beïnvloed 😕 En het is zeker ook sneu voor haar. Hopelijk komt ze tot het inzicht dat deze relatie niet goed voor haar is en herstelt jullie vriendschap zich nog.
Het is echt erg, ze was iemand waar zowel buren als kinderen regelmatig binnen liepen en iedereen was welkom. Daar genoot ze ook echt van, helaas is het niet alleen voor mij steeds moeilijker om in contact te blijven, maar zelfs voor haar kinderen.
Poezie en Evaluna ze weet dat ze hier altijd terecht kan. Vind het soms wel moeilijk omdat het altijd over de problemen met die man gaat.... maar ze wil niet alleen zijn.
Elmie
02-01-2023 om 15:06
Yumi schreef op 02-01-2023 om 14:55:
[..]
Het is echt erg, ze was iemand waar zowel buren als kinderen regelmatig binnen liepen en iedereen was welkom. Daar genoot ze ook echt van, helaas is het niet alleen voor mij steeds moeilijker om in contact te blijven, maar zelfs voor haar kinderen.
Poezie en Evaluna ze weet dat ze hier altijd terecht kan. Vind het soms wel moeilijk omdat het altijd over de problemen met die man gaat.... maar ze wil niet alleen zijn.
LostJellyfish83
02-01-2023 om 15:25
Al sinds april zijn de nieuwe buren aan het klussen in huis. In de kerstvakantie was het eindelijk lekker stil, maar nu zijn ze alweer de hele dag aan het boren.
Ik klaag normaal gesproken niet over klussende buren, maar na 9 maanden (bijna) dagelijks herrie mag het toch weleens klaar zijn?? 
Elmie
02-01-2023 om 15:34
Yumi schreef op 02-01-2023 om 14:55:
[..]
Ik denk juist dat ze nu heel erg alleen is (alleen beseft ze dat nu niet).
Elmie
02-01-2023 om 15:48
Mug schreef op 02-01-2023 om 15:25:
Al sinds april zijn de nieuwe buren aan het klussen in huis. In de kerstvakantie was het eindelijk lekker stil, maar nu zijn ze alweer de hele dag aan het boren.
Ik klaag normaal gesproken niet over klussende buren, maar na 9 maanden (bijna) dagelijks herrie mag het toch weleens klaar zijn??
Oh zo irritant! Ik leef met je mee (al heb je daar niks aan).
Rogue
02-01-2023 om 16:24
leek wel alsof iedereen vandaag iets te was met de parfum/haarproduchten
rook ze nog op 20m afstand
aan mijn kat wanneer niet die maar niet stil zit
en dat het kleine tuincentrum nog de kerstballen had waar ik driftig naar zocht, maar ik had voor de kerst steeds geen tijd om te gaan kijken
is het raar als ik morgen terug ga en voor volgend jaar koop
Lollypopje
02-01-2023 om 16:35
Rogue schreef op 02-01-2023 om 16:24:
leek wel alsof iedereen vandaag iets te was met de parfum/haarproduchten
rook ze nog op 20m afstand
aan mijn katwanneer nietdie maar niet stil zit![]()
en dat het kleine tuincentrum nog de kerstballen had waar ik driftig naar zocht, maar ik had voor de kerst steeds geen tijd om te gaan kijken![]()
is het raar als ik morgen terug ga en voor volgend jaar koop
![]()
![]()
![]()
Nee joh, die tip lees ik altijd overal omdat het dan vaak veel goedkoper is 
Milala
02-01-2023 om 16:36
Gewoon kopen! Ik heb vorige week ook 2 foute kersttruien gekocht.. voor komende kerst!
stokstaart
02-01-2023 om 16:37
Jeetje Yumi, dat klinkt heel ongezond voor je vriendin. Ik zou ook af en toe er een appje aan wagen, neutraal want miss leest hij wel mee ook.
Dan weet ze dat ze wel bij je terecht kan, want als je elkaar lang niet gesproken hebt durf je gewoon niet meer. Ook al weet je dat het vroeger wel altijd kon. Klinkt enorm eenzaam voor haar.
Mama-Inge
02-01-2023 om 19:15
aan die automobilist die me met groot licht tegemoet kwam en niet eens het licht dimde en ook niet afremde toen hij langs mij en hond reed (met een noodgang)
En ik was heel goed zichtbaar, dus daar lag het niet aan.