Huiskamer
Bakblik
01-01-2023 om 19:22
Aan de man hier in huis die opruimt.
De zooi van de gangkast op een stapel schuiven en die stapel in zijn geheel op MIJN bureau leggen is geen opruimen.
Oké er zijn een paar dingen in die stapel van mij, die moet ik opruimen maar de rest is toch echt van hem.
Zusterclivia
01-01-2023 om 19:47
Bakblik schreef op 01-01-2023 om 19:22:
Aan de man hier in huis die opruimt.
De zooi van de gangkast op een stapel schuiven en die stapel in zijn geheel op MIJN bureau leggen is geen opruimen.
Oké er zijn een paar dingen in die stapel van mij, die moet ik opruimen maar de rest is toch echt van hem.
Alles dat niet van jou is gewoon terug schuiven?
Bakblik
01-01-2023 om 19:53
Zusterclivia schreef op 01-01-2023 om 19:47:
[..]
Ja heb ik ook al gedaan. Maar de hele manier van "opruimen" ergert mij. Hij noemt het opruimen maar feitelijk is het een verplaatsen van probleemzones. De gangkast is leeg, dat staat netjes als de visite binnenkomt maar nu is het elders waar het niet hoort. Dat gaat vaker zo. Pas vond ik gereedschap op de strijkplank, dat was buiten gebruikt en moest in de kast achter de strijkplank, doe dat dan meteen! Je was al zo dicht in de buurt!
alhambra
01-01-2023 om 20:20
Bakblik schreef op 01-01-2023 om 19:53:
[..]
Ja heb ik ook al gedaan. Maar de hele manier van "opruimen" ergert mij. Hij noemt het opruimen maar feitelijk is het een verplaatsen van probleemzones. De gangkast is leeg, dat staat netjes als de visite binnenkomt maar nu is het elders waar het niet hoort. Dat gaat vaker zo. Pas vond ik gereedschap op de strijkplank, dat was buiten gebruikt en moest in de kast achter de strijkplank, doe dat dan meteen! Je was al zo dicht in de buurt!
Oh brr! Alsof hij het klaarzet voor de kaboutertjes. Ik zou dit ook slecht trekken.
Bakblik
01-01-2023 om 20:25
alhambra schreef op 01-01-2023 om 20:20:
[..]
Oh brr! Alsof hij het klaarzet voor de kaboutertjes. Ik zou dit ook slecht trekken.
Het speelt zich voornamelijk af tijdens vakanties. "Dat doe ik morgen wel." (Als ik het nog 2x zeg/ vraag) Nog 3 dagen te gaan dan moet er weer gewerkt worden.
TanSwallow86
01-01-2023 om 21:58
Mijn vader deed alles wat mijn moeder zei. Nu ze is overleden, laat hij de boel een beetje los. Nog niet alles, maar ik en hijzelf hebben zoiets van, ga nu leven, zal jou een rotzorg zijn. Als je 56 jaar onder de plak hebt gezeten, dan moet je juist nu gaan leven
Yumi
01-01-2023 om 23:02
Aan het standaard appje van een vriendin, plaatje met de Kerst en vandaag de nieuwjaarswens. Merk dat het me erg irriteert dat ze geen tijd (meer) maakt om eens af te spreken. Ze appt al sinds september binnenkort afspreken om samen te lunchen, maar het komt er niet van. Heb haar begin deze maand en een week geleden geprobeerd te bellen, maar ze nam niet op en belt niet terug. Krijg zo ook niet de kans om te zeggen dat het me dwars zit.
Dees!
02-01-2023 om 00:12
Zusterclivia schreef op 01-01-2023 om 19:47:
[..]
Richting kliko?
Bailey26
02-01-2023 om 07:45
Gisteravond kwam ik er achter dat er nog was (ondergoed en sokken) in de droger zit. Dacht pech doe ik morgenochtend wel, ik wil naar bed.
Komt net de kat uit de droger stappen, die heeft daar vannacht lekker geslapen ![]()
Treurniet
02-01-2023 om 09:59
Bailey26 schreef op 02-01-2023 om 07:45:
Gisteravond kwam ik er achter dat er nog was (ondergoed en sokken) in de droger zit. Dacht pech doe ik morgenochtend wel, ik wil naar bed.
Komt net de kat uit de droger stappen, die heeft daar vannacht lekker geslapen
Haha de kat heeft gelijk. ![]()
Even met zo'n plakroller over ondergoed en sokken gaan.
Ik erger me dat ik nog steeds geen zin heb om te gaan bloedprikken.
Elmie
02-01-2023 om 10:08
Yumi schreef op 01-01-2023 om 23:02:
Aan het standaard appje van een vriendin, plaatje met de Kerst en vandaag de nieuwjaarswens. Merk dat het me erg irriteert dat ze geen tijd (meer) maakt om eens af te spreken. Ze appt al sinds september binnenkort afspreken om samen te lunchen, maar het komt er niet van. Heb haar begin deze maand en een week geleden geprobeerd te bellen, maar ze nam niet op en belt niet terug. Krijg zo ook niet de kans om te zeggen dat het me dwars zit.
![]()
Ai, dat is niet leuk! Klinkt alsof ze weinig investeert in de vriendschap. Was dat altijd al minder of iets van de laatste tijd? Helaas heeft trekken aan een dood paard geen zin 😏
Yumi
02-01-2023 om 11:36
Elmie schreef op 02-01-2023 om 10:08:
[..]
Ai, dat is niet leuk! Klinkt alsof ze weinig investeert in de vriendschap. Was dat altijd al minder of iets van de laatste tijd? Helaas heeft trekken aan een dood paard geen zin 😏
Sinds haar huwelijk is het contact steeds minder geworden. Half jaar geleden vertelde ze dat haar man het liefst geen bezoek wou en/of dat ze ergens naar toe ging. Dat paste niet bij haar, ze was er verdrietig van en wou er graag meer op uit. Denk dat je gelijk hebt en ik het moet laten gaan, maar vind het ook sneu dat ze zichzelf niet kan zijn
Elmie
02-01-2023 om 11:45
Yumi schreef op 02-01-2023 om 11:36:
[..]
Sinds haar huwelijk is het contact steeds minder geworden. Half jaar geleden vertelde ze dat haar man het liefst geen bezoek wou en/of dat ze ergens naar toe ging. Dat paste niet bij haar, ze was er verdrietig van en wou er graag meer op uit. Denk dat je gelijk hebt en ik het moet laten gaan, maar vind het ook sneu dat ze zichzelf niet kan zijn
![]()
Jeetje dat klinkt als een beklemmend huwelijk! Erg jammer dat het jullie vriendschap zo beïnvloed 😕 En het is zeker ook sneu voor haar. Hopelijk komt ze tot het inzicht dat deze relatie niet goed voor haar is en herstelt jullie vriendschap zich nog.
Poezie
02-01-2023 om 11:55
Yumi schreef op 02-01-2023 om 11:36:
[..]
![]()
Jeetje wat erg ☹ Als ze mijn vriendin zou zijn zou ik haar laten weten dat ze altijd welkom is om even aan te waaien en af en toe aangeven dat je bijvoorbeeld koffie gaat drinken ergens en als ze zin heeft daar ook naartoe kan komen. Zo zit er geen druk op maar heeft ze wel een uitweg als ze dat nodig heeft. Zo te lezen is ze getrouwd met een enge man.