Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Yumi schreef op 30-12-2022 om 23:09:

Bestelling gedaan, volgens de website kan het tot 10 dagen duren vanwege drukte. Omdat het inmiddels 20 dagen geleden is, mailtje verzonden met de vraag wanneer ik mijn bestelling kan verwachten. Krijg ik onderstaand antwoord Gestreste servicemedewerker?

Beste,
Wij moeten u mededelen dat de 10 werkdagen iets zullen uitlopen vanwege de succesvolle verloop van de actie. We werken dag in dag uit enorm hard om alle bestellingen binnen het termijn te verzenden maar dit is in sommige gevallen niet haalbaar. U krijgt uiteraard bericht zodra de bestelling verwerkt wordt.

Alvast dank voor uw begrip.

Er zijn momenteel veel artikelen niet leverbaar.

Dat ik nu weet wie Andrew Tate is.

Aan onze zoveelste miskoop. Echt, ik kan wel janken. En dan gaat het niet om een paar euro, maar om honderden. We zijn gewoon zo dom, we leren het ook nooit. Nu zitten wij d'r mee en kunnen het weer gaan proberen te verkopen. En dat lukt nooit voor de prijs waarvoor we het gekocht hebben. Hoe kunnen we (weer) zo stom zijn vraag ik me af.

Weer een miskoop, duur voedingssupplement. 

Aan mensen die aan de deur iets komen verkopen, en of dat nu de energiemaatschappij (houden zich nu wel rustig) tv aanbieders of goede doelen zijn. Ze hebben allemaal dezelfde cursus gehad: begin zo gauw er open gedaan wordt met de zin: Hoe is het met u? En nog wat van die dooddoeners, en kijk ons eens meelevend en invoelend zijn, opmerkingen

Ik erger me steeds meer aan mijn handdoeken. Paar maanden geleden gekocht bij de Action, had ik dat maar niet gedaan Ze begonnen na 2 keer wassen al te rafelen. 

dat ik mijn legpuzzel af heb, maar dat er 1 stukje ontbreekt. Heel de stofzuiger doorgeplozen, daar zit hij niet in. Waarschijnlijk is peuter ermee aan de wandel gegaan en dan kan het overal liggen

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

31-12-2022 om 14:03

nlies schreef op 31-12-2022 om 13:21:

Aan mensen die aan de deur iets komen verkopen, en of dat nu de energiemaatschappij (houden zich nu wel rustig) tv aanbieders of goede doelen zijn. Ze hebben allemaal dezelfde cursus gehad: begin zo gauw er open gedaan wordt met de zin: Hoe is het met u? En nog wat van die dooddoeners, en kijk ons eens meelevend en invoelend zijn, opmerkingen

oh ja, gisteren ook een aan de deur. Hallloooo hoe gaat het met u?? Dus ik: oh sorry heb visite (was ook zo). Zegt ie: Oh ik kom ook op visite. Nou, zeg ik, jij blijft buiten staan, en ik heb geen tijd voor je. Het beste! 

Zegt de visite: Oh mooi excuus voor de volgende keer, dan ga ik ook gewoon zeggen dat ik visite heb  

Aan de treinstoring die pas om 1800 opgelost is waardoor ik nu op een station sta en niet naar huis kan.

Gelukkig komt een lief familiid mij thuis brengen, maar ik voel me wel bezwaard dat die nu op en neer moet rijden. 

Rondstruiner schreef op 31-12-2022 om 14:06:

Aan de treinstoring die pas om 1800 opgelost is waardoor ik nu op een station sta en niet naar huis kan.

Gelukkig komt een lief familiid mij thuis brengen, maar ik voel me wel bezwaard dat die nu op en neer moet rijden.

Ik zou het ook zo doen voor een lief familielid/lieve vriendin. Zien we elkaar ook weer eens.  
En als ik degene ben die opgehaald moet worden, bied ik altijd ergens een kopje koffie/lunch of zo aan.

SombraOnline schreef op 31-12-2022 om 14:17:

[..]

Ik zou het ook zo doen voor een lief familielid/lieve vriendin. Zien we elkaar ook weer eens.
En als ik degene ben die opgehaald moet worden, bied ik altijd ergens een kopje koffie/lunch of zo aan.

Hij moest meteen weer terug, maar ik ga zeker een leuk kadootje kopen.

TanSwallow86

TanSwallow86

31-12-2022 om 16:42

Migraine en vuurwerk knallen niet echt samen gaan

Dat Nederland weer lekker achter de feiten aanloopt met het verplicht testen van mensen die uit China het land binnenkomen.

Rondstruiner schreef op 29-12-2022 om 19:45:

Kutvuurwerk.

Hier ook ! Mijn hondje doodsbang, en kan ik ook niet naar buiten.

echt afschaffen !

Regendrup. schreef op 31-12-2022 om 12:21:

Aan onze zoveelste miskoop. Echt, ik kan wel janken. En dan gaat het niet om een paar euro, maar om honderden. We zijn gewoon zo dom, we leren het ook nooit. Nu zitten wij d'r mee en kunnen het weer gaan proberen te verkopen. En dat lukt nooit voor de prijs waarvoor we het gekocht hebben. Hoe kunnen we (weer) zo stom zijn vraag ik me af.

Dat is balen zeg? Meubelstuk?  Kunnen jullie eventueel niet met de winkel in gesprek? Toch nog omruilen?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.