Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

afrodite05 schreef op 30-12-2022 om 09:49:

[..]

Ik dacht eerst: waar dan? Maar ik zie wat je bedoelt. Inderdaad ergerlijk...

Ja ik zie het nu ook. 

Dolfje schreef op 30-12-2022 om 09:54:

[..]

Ja ik zie het nu ook.

Het is gelukkig al weer weg.

watertoren schreef op 30-12-2022 om 10:04:

[..]

Ja, lekker snel gelukkig!

watertoren schreef op 30-12-2022 om 10:04:

[..]

Mooi.

Dat ik zo chagrijnig ben 😒 Man kwam thuis van het werk en ging rechtstreeks naar bed want verkouden en moe..
En ik vind het opeens super irritant dat hij altijd maar kan gaan en staan waar hij wil en ik het maar moet oplossen met kinderen en de hond uitlaten etc..
Andersom is het altijd maar lastig namelijk want hij werkt en dan kan hij er niet veel naast/bij hebben. (Ik werk (hopelijk tijdelijk) niet door chronische ziekte). 

Zometeen verjaardag dus ik hoop dat ik deze negativiteit van me af kan schudden 😅 Weet dat dit probleem/gevoel vooral aan mij ligt

HAHA!wait..what schreef op 30-12-2022 om 13:43:

Dat ik zo chagrijnig ben 😒 Man kwam thuis van het werk en ging rechtstreeks naar bed want verkouden en moe..
En ik vind het opeens super irritant dat hij altijd maar kan gaan en staan waar hij wil en ik het maar moet oplossen met kinderen en de hond uitlaten etc..
Andersom is het altijd maar lastig namelijk want hij werkt en dan kan hij er niet veel naast/bij hebben. (Ik werk (hopelijk tijdelijk) niet door chronische ziekte).

Zometeen verjaardag dus ik hoop dat ik deze negativiteit van me af kan schudden 😅 Weet dat dit probleem/gevoel vooral aan mij ligt

Dat ben ik niet met je eens. Jij alles oplossen en andersom kan er weinig, ligt echt niet alleen aan jou. 

JtM

JtM

30-12-2022 om 17:04 Topicstarter

Haha!wait, vind niet fair van je man dat hij maar meteen naar bed gaat. Je hebt samen een kind, hond, huis. Dan overleg je imo even hoe/wat voordat je meteen door naar bed gaat.
Hopelijk ziet je man dat zo ook zelf in en komt hij zo weer uit bed...

Kan heel slecht tegen mannen die zichzelf zielig vinden omdat ze verkouden zijn.

Awh.. Ik ben net terug van de verjaardag en lees het nu pas.. Moest wel even slikken want dit is echt een punt waar ik vaker tegenaan loop en altijd mezelf de schuld van geef..  Ik weet niet of dit terecht is maar we moeten sowieso een keer hier over praten denk ik 😉
Thanks voor jullie berichtjes, doen me goed! 😘

Kwam er vandaag achter dat ik wéér ben afgevallen, ondanks het vele eten van de kerst. Ik had zo gehoopt weer rond de 50 kg uit te komen, maar ik kom niet eens boven de 45 uit.   

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

30-12-2022 om 22:05

Regendrup. schreef op 30-12-2022 om 22:04:

Kwam er vandaag achter dat ik wéér ben afgevallen, ondanks het vele eten van de kerst. Ik had zo gehoopt weer rond de 50 kg uit te komen, maar ik kom niet eens boven de 45 uit.

ik heb wel wat kilootjes over. 

Grapje, lijkt me ook lastig. 

Friezinnetje schreef op 30-12-2022 om 22:05:

[..]

ik heb wel wat kilootjes over.

Grapje, lijkt me ook lastig.

Kom maar door 

Het is helaas wel echt heel rot. Voel me ook niet meer fijn in mijn lijf nu, want alles is weg. Ook m'n (al) mini borstjes zijn op deze manier ver te zoeken.

En ik eet als 'n vent, dus ik snap het echt niet. Was zo blij dat ik na de zwangerschap wat kilo's had overgehouden. 

Regendrup. schreef op 30-12-2022 om 22:07:

[..]

Kom maar door

Het is helaas wel echt heel rot. Voel me ook niet meer fijn in mijn lijf nu, want alles is weg. Ook m'n (al) mini borstjes zijn op deze manier ver te zoeken.

En ik eet als 'n vent, dus ik snap het echt niet. Was zo blij dat ik na de zwangerschap wat kilo's had overgehouden.

Is dat sinds kort of heb je daar vaker last van? Anders even naar de huisarts? 

Schemerlampje schreef op 30-12-2022 om 22:19:

[..]

Is dat sinds kort of heb je daar vaker last van? Anders even naar de huisarts?

Heb het in het verleden wel eens gehad. Sowieso altijd wel dun geweest. Maar die 50kg was zo'n magische grens na de bevalling. Was ik zó blij mee. En nu dus op paar maanden tijd weer moeite moeten doen om die 45 kg vast te houden. 

Ga maandag wel ff huisarts bellen denk ik ja.

Bestelling gedaan, volgens de website kan het tot 10 dagen duren vanwege drukte. Omdat het inmiddels 20 dagen geleden is, mailtje verzonden met de vraag wanneer ik mijn bestelling kan verwachten. Krijg ik onderstaand antwoord  Gestreste servicemedewerker?

Beste,
Wij moeten u mededelen dat de 10 werkdagen iets zullen uitlopen vanwege de succesvolle verloop van de actie. We werken dag in dag uit enorm hard om alle bestellingen binnen het termijn te verzenden maar dit is in sommige gevallen niet haalbaar. U krijgt uiteraard bericht zodra de bestelling verwerkt wordt.

Alvast dank voor uw begrip.

HAHA!wait..what schreef op 30-12-2022 om 13:43:

Dat ligt niet aan jou hoor. Je man moet verantwoordelijkheid nemen voor jullie gezin. Jij ben chronisch ziek. Als het niet loopt los je het samen op. Ik durf te wedden dat jíj niet zomaar zonder overleg je snor drukt en op bed gaat liggen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.