Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Treurniet schreef op 29-12-2022 om 15:20:

Mijn vader had geen eten, omdat de opvang ook dicht was.
Zo vreselijk onhandig die periode van kerst en jaarwisseling...
Nog 4 dagen dan is alles weer normaal.

Ach, dat is echt sneu. Als ik zoiets zou weten van mensen  in mijn buurt, bracht ik zo een bordje!

NippyDunlin42

NippyDunlin42

29-12-2022 om 17:28

Netherfield schreef op 29-12-2022 om 09:58:

Aan dat mijn schoonzus vindt dat ik alle huishoudelijke taken moet doen. Omdat ik een vrouw ben. Mijn man, haar broer, hoeft dat allemaal niet volgens haar. Grrrrrrrrrrr

Oh gatver, zo irritant die types

Aan dat mijn schoonzus vindt dat ik alle huishoudelijke taken moet doen. Omdat ik een vrouw ben. Mijn man, haar broer, hoeft dat allemaal niet volgens haar. Grrrrrrrrrrr

Maakt niet uit hoe zij erover denkt als je man er maar hetzelfde over denkt als jij.

Kutvuurwerk. 

Rondstruiner schreef op 29-12-2022 om 19:45:

Kutvuurwerk.

Hier ook al de godsganse dag.

Aan dat er nog steeds geen uitslag is van mijn vaders bloedtesten. Vanmorgen geprikt en vanmiddag zou de uitslag zijn want de huisarts had er spoed achter gezet omdat hij het niet vertrouwt. 

Broodjebrie schreef op 29-12-2022 om 19:57:

Aan dat er nog steeds geen uitslag is van mijn vaders bloedtesten. Vanmorgen geprikt en vanmiddag zou de uitslag zijn want de huisarts had er spoed achter gezet omdat hij het niet vertrouwt.

Hopelijk komt het snel.

Ik trek dat soort geleuter zó slecht 🤢

Dolfje schreef op 29-12-2022 om 20:18:

[..]

Hopelijk komt het snel.

Nog geen uitslag...

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-12-2022 om 22:19

Dolfje schreef op 29-12-2022 om 19:46:

[..]

Hier ook al de godsganse dag.

Hier ook, irritant... ben bij vriend en hoor net vlakbij harde knallen....

JtM

JtM

30-12-2022 om 08:09 Topicstarter

Ik heb de laatste nachten iedere keer dat ik midden of einde van de nacht wakker word en vervolgens anderhalf uur wakker lig. Val dan net voor de wekker weer in slaap waardoor ik brak wakker wordt. 

Gisteravond heb ik me geërgerd aan de Nationale 2022 quiz van BNN/VARA. Ik vond het VARA onwaardig. Het leek wel een roddelprogramma van de commerciëlen. De gasten vond ik ook niks( behalve Gert-Jan Segers en Richard Groenendijk, die gingen nog)

Een sneue spammer.

Rondstruiner schreef op 30-12-2022 om 09:41:

Een sneue spammer.

Ik dacht eerst: waar dan? Maar ik zie wat je bedoelt. Inderdaad ergerlijk... 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.