Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

24-12-2022 om 10:22

Gefeliciteerd Poison

Hier aan mezelf, want net naar de super geweest voor de laatste boodschappen en nu ben ik nog iets vergeten, wat ik echt moet hebben. Gelukkig was het niet zo druk, dus  nog maar een keertje er naar toe. 

Poison schreef op 24-12-2022 om 07:36:

aan het al wakker zijn sinds 5 uur terwijl ik jarig ben en eindelijk een dag vrij heb.

Gefeliciteerd 

aan het al wakker zijn sinds 5 uur terwijl ik jarig ben en eindelijk een dag vrij heb.

Van harte!

Aan wederom een pijnlijk kloofje aan mijn duim.

Gefeliciteerd Poison

Herfstappeltaart schreef op 24-12-2022 om 11:30:

Aan wederom een pijnlijk kloofje aan mijn duim.

Sudocreme met een pleister en dan is het zo over.

JtM

JtM

24-12-2022 om 12:26 Topicstarter

Gefeliciteerd Poison! 

Ik heb al een paar dagen af en toe een trillend spiertje onder m'n oog. As we speak trilt 'ie, heel vervelend!

Echt onnozele krant.
Heb ik voor eind volgend jaar opgezegd, denken ze dat ik per direct wil opzeggen.
Het is nog geen kerst, dus het lijkt me goed dat ze op de krant de champagne nog in de fles laten!!

dat de top 4000 bijna klaar is 

Elmie schreef op 24-12-2022 om 12:11:

[..]

Sudocreme met een pleister en dan is het zo over.

Ja klopt dat ga ik doen.

Gefeliciteerd!

Rogue schreef op 24-12-2022 om 15:16:

dat de top 4000 bijna klaar is

Vanaf morgen de top 2000 op 2FM

Wasgij schreef op 24-12-2022 om 15:32:

[..]

Vanaf morgen de top 2000 op 2FM

ga ik onthouden thanks 

Buurkinderen die zich waarschijnlijk aan het vervelen zijn met kerstavond dus nu in de straat keihard staan te gillen en krijssen. En dat terwijl mijn straat normaal zo lekker rustig is.

Aan het feit dat de groenten en fruit die ik bij de Jumbo heb gekocht voor kerst van slechte kwaliteit zijn. Vanochtend allemaal beurse plekken van de appels voor mijn appeltaart staan snijden. 
Nu ga ik koken, maak een zak paprika's open en 2 ook helemaal zacht en nat.
Ik had gisteren in de winkel echt opgelet hoe vers alles was. Zo balen. 2e kerstdag minder paprika bij de gourmet.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.