Huiskamer
Treurniet
24-12-2022 om 18:18
Lollypopje schreef op 24-12-2022 om 17:27:
Buurkinderen die zich waarschijnlijk aan het vervelen zijn met kerstavond dus nu in de straat keihard staan te gillen en krijssen. En dat terwijl mijn straat normaal zo lekker rustig is.
Alleen met kerstavond? Hierachter op 50 meter helaas een gemeenschappelijke kinderspeeltuin
Treurniet
24-12-2022 om 18:19
Wasgij schreef op 24-12-2022 om 15:32:
[..]
Vanaf morgen de top 2000 op 2FM
Bedankt voor de tip!
Lollypopje
24-12-2022 om 18:20
Treurniet schreef op 24-12-2022 om 18:18:
[..]
Alleen met kerstavond? Hierachter op 50 meter helaas een gemeenschappelijke kinderspeeltuin
![]()
Volgens mij zijn ze binnen geroepen voor het eten inmiddels.
En ai, wat erg. Hier is het alleen af en toe in de zomer gelukkig.
Netherfield
24-12-2022 om 19:02
Aan dat ik de hele middag in de stad heb geslenterd en daardoor nu met mijn surprise bezig ben terwijl ik liever op de bank had gelegen.
Elmie
24-12-2022 om 19:19
Bakblik schreef op 24-12-2022 om 17:31:
Aan het feit dat de groenten en fruit die ik bij de Jumbo heb gekocht voor kerst van slechte kwaliteit zijn. Vanochtend allemaal beurse plekken van de appels voor mijn appeltaart staan snijden.
Nu ga ik koken, maak een zak paprika's open en 2 ook helemaal zacht en nat.
Ik had gisteren in de winkel echt opgelet hoe vers alles was. Zo balen. 2e kerstdag minder paprika bij de gourmet.
Dat is balen! Ik heb het ook wel eens gehad. Zo zonde. En zeker met deze dagen.
Zilver_gray
24-12-2022 om 20:12
Ergeren is een groot woord, maar vind het jammer dat man nooit samen de “All you need is love kerst speciall” wil kijken. Vlucht ook nu weer mopperend de kamer uit: “wat een vreselijk programma”.
Ach samen met dochter kijken is ook gezellig 
Treurniet
24-12-2022 om 20:25
Zilver_gray schreef op 24-12-2022 om 20:12:
Ergeren is een groot woord, maar vind het jammer dat man nooit samen de “All you need is love kerst speciall” wil kijken. Vlucht ook nu weer mopperend de kamer uit: “wat een vreselijk programma”.
Ik vind het ook niet om aan te zien.
Vaak nog bijna kinderen die elkaar nog maar net kennen. Op het onnozele af.
Verder is er niks op tv
Maar ik wil de film Kerstappels van donderdag Npo 1 nog terugkijken.
LostJellyfish83
24-12-2022 om 20:25
😆 ik geef je man groot gelijk. Het ís een vreselijk programma
Broodjebrie
24-12-2022 om 21:15
Ik geef ook helemaal niks om al die kerstprogramma's. Vroeger keken we standaard aynil en ik nam mezelf voor dat als ik op mezelf zou wonen dat ik het nooit meer zou kijken 
Zilver_gray
24-12-2022 om 22:33
Nou ik heb genoten hoor, weer lekker zitten janken en blij zijn voor degene die elkaar weer in de armen konden sluiten ![]()
Yumi
24-12-2022 om 22:51
Zilver_gray schreef op 24-12-2022 om 22:33:
Nou ik heb genoten hoor, weer lekker zitten janken en blij zijn voor degene die elkaar weer in de armen konden sluiten
Hier ook zakdoeken nodig, blij voor de families die elkaar zo lang hebben gemist. Moet er niet aan denken, dat mijn kind zo ver weg zou wonen
FaithfulDuck87
24-12-2022 om 23:00
ik heb ook gekeken hoor. Hoort erbij!
Rondstruiner
25-12-2022 om 09:03
Herfstappeltaart schreef op 24-12-2022 om 07:43:
[..]
Wij hebben gisteravond Binnenstebuiten gekeken en dat wetenschappelijk programma wat nu door Astrid Joosten gepresenteerd werd.
Heb net het wetenschappelijk jaaroverzicht teruggekeken, interessant! Leuke gasten ook.
AppleTree
25-12-2022 om 16:24
Ik erger me aan de verschillen in de behandeling van de kleinkinderen door mijn schoonouders. Met kerst komen we samen en krijgen alle kinderen een cadeautje, leuk en lief zou je denken. Maar van de andere kinderen weten ze precies wat ze leuk vinden omdat ze daar veel tijd mee doorbrengen, meerdere keren per week oppassen, incidenteel oppassen, laten logeren, mee nemen om een dag iets leuks te doen... Hier hebben ze in de afgelopen 3 jaar 3 keer opgepast (op 2 van de 3 kinderen, nooit alle 3 tegelijk) en is met alle kinderen 1 keer iets leuks gedaan. Alles alleen op ons intiatief en wij moeten dan bedenken waar het leuk is om heen te gaan en met een ben ik er bij gebleven. Ze geven iedere keer aan dat onze kinderen makkelijker zijn dan de klein kinderen van de andere kant, maar meer interesse of initiatief komt er nooit. Als we ze zien (we gaan daar heen of ze komen voor een verjaardag of sinterklaas hier) wordt er ook verteld over de dingen die ze met de kinderen van de andere kant doen en laten ze foto's zien. Niet alleen aan ons, maar ook aan de kinderen. Ze vertellen hun 'jij zou x ook leuk vinden hé, misschien kan jij het ook een keer doen' of 'kom je logeren in de vakantie?' maar concrete afspraken kunnen we nooit maken want het komt niet uit en een eigen datum geven ze nooit. En inmiddels is alles er mee doordrenkt. Er is eten dat de andere klein kinderen lekker vinden, maar dat vinden die van ons niet zo. Wat zij echt lekker vinden is er niet met kerst. Er zijn cadeautjes die de andere kleinkinderen echt leuk vinden en hier krijgt er een een doosje Lego van de kruidvat waar hij niks mee kan (6+ doosje Lego creator voor een kind van 5 met adhd en mogelijk autisme die gewoon geen concentratie heeft hier voor tenzij het in zijn interesse gebied ligt (minecraft, jurassic world en super helden en dan moeten we het opbreken in delen en kost het hem heel veel energie om te doen) de hele reden dat hij van ons als het kan nog 4+ doosjes krijgt zodat hij ook lol heeft in het bouwen. Maarja ze kennen hem niet, weten eigenlijk niks van zijn rugzakje en dit doosje konden ze kopen bij de boodschappen en vond een ander kleinkind leuk dus moet die van ons ook maar leuk vinden. Waarom nou niet gewoon kijken naar wat hij daadwerkelijk leuk vind. Waar je hem een plezier mee zou doen... Hij is echt al blij als je hem een stickervel geeft van iets dat hij leuk vind, de prijs of het formaat doet er niet toe voor hem. Kunnen ze nou niet gewoon 1 keer per jaar als de klein kinderen allemaal in de zelfde ruimte zijn ze gelijke aandacht geven?