Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Kimmeke1983 schreef op 16-12-2022 om 21:44:

Aan Post Nl ze schrijven pakket bezorgd maar ik heb niets gehad wat nu?

Bij buren bezorgd? 

Rondstruiner schreef op 16-12-2022 om 20:50:

[..]

Dat is niet netjes van haar. Naar is zoiets, ik kan daar zelf heel slecht tegen.

Zo echt he. Kan er ook zo slecht tegen. Vooral omdat ik op het telefoontje zit te wachten.

Evaluna schreef op 16-12-2022 om 21:21:

Ik was van plan om naar de winkels te gaan vanmiddag en misschien vanavond weg. Biedt lief aan voor mijn ouders wat mee te nemen. Je weet wel, gladheid enzo.
Eind van het liedje is dat ik geen tijd en puf gevonden heb voor vanmiddag (dochter van het pasje) en vanavond ook maar geschrapt heb. Maar ouders dus er vrolijk op uit zijn vanavond. Ik kan morgen op pad om als of hun spullen te halen.
Ben daar op zich niet te beroerd voor, maar als alleenstaande is het soms best pittig en doe dit soort dingen alleen als het nodig is.... Moeder ziet dat blijkbaar anders.

Ik snap het niet? Je hebt het zelf aangeboden. Heeft je moeder er iets van gezegd dat je niet gegaan bent uiteindelijk?

Ikbengek schreef op 16-12-2022 om 21:49:

[..]

Bij buren bezorgd?

Nee hoor

April2021 schreef op 16-12-2022 om 21:54:

[..]

Ik snap het niet? Je hebt het zelf aangeboden. Heeft je moeder er iets van gezegd dat je niet gegaan bent uiteindelijk?

Nou, ik baal dat ik met drama kind zit de hele middag en niet weg kan en ook geen energie meer heb.

Moeder zou thuisblijven ivm de gladheid, maar blijkt vanavond leuk aan het wandelen te zijn in de stad. Dan had ze ook zelf wel die boodschappen kunnen halen.

Ik heb al moeite genoeg om het een beetje draaiende te houden met de kids, maar dat ziet ze niet. (Niet voor het eerst)

Ik heb per ongeluk gewone koffie gedronken ipv caffeinevrije koffie en nu ben ik helemaal wakker. Irritant.

HAHA!wait..what schreef op 16-12-2022 om 10:26:

[..]

Heb je ook oefeningen gekregen? Ik moet eerlijk zeggen dat het bij mij vaak ook eerst erger wordt, voor er (langzaam) verbetering in komt.. Dat hoop ik voor jou ook!

Ja wel wat , maar krijg er volgende week meer.

Herfstappeltaart schreef op 16-12-2022 om 11:17:

Ik kom ook even klagen over de gladheid. Net met twee kleinkinderen en hond geprobeerd te wandelen (één in de wagen gelukkig), maar het was geen doen. Glibberen en vallen. Nu gelukkig weer zonder ongelukken thuis.

hier ook te glad. Vanmorgen niet naar de sportschool geweest. Ik durfde niet met de gladheid. Niet met de fiets en ook niet met de auto. 
Vanmiddag op de fiets naar het dorp geweest en ook stukjes moeten lopen want te glad. 
Ik loop als een pinguin... met van die kleine waggelstapjes... 

Bakblik schreef op 16-12-2022 om 20:42:

Het ergert mij enorm dat de diverse nieuwe buren geen idee hebben dat de brandgang gezamenlijk onderhouden moet worden en dat de begaanbaarheid op dagen zoals deze onze gezamenlijke verantwoordelijkheid is.
Man heeft vandaag een paar keer gestrooid en de losse ijskorrels aan de kant geveegd.
Goed voorbeeld doet niet goed volgen hier, paar jaar geleden met de vorige buren deden we dat samen.
Dat de 80 plussers niet meer mee doen begrijp ik helemaal maar de jongeren kunnen toch even meedoen!

Gebruiken ze het pad met dit weer ook. Wij hebben een openbaar voetpad achter de tuin ik kom er nooit maar buren wel ik maak het daar nooit sneeuwvrij. De voorkant doe ik wel.

Tuinfluiter schreef op 17-12-2022 om 09:13:

[..]

Gebruiken ze het pad met dit weer ook. Wij hebben een openbaar voetpad achter de tuin ik kom er nooit maar buren wel ik maak het daar nooit sneeuwvrij. De voorkant doe ik wel.

Pad wordt door iedereen gebruikt, door 1 huishouden alleen om de bakken aan de weg te zetten en dat was gisteren niet nodig, bovendien zijn dat de 80 plussers dus dat zij niet (meer) meedoen vind ik helemaal prima. 

Nu is het de gladheid van het voorjaar het onkruid dat omhoog schiet. 

Er ligt weer een nieuwe laag ijs op de stoep, waar het gisteren min of meer was weggesmolten. We hebben wel een dappere krantenbezorger, want de krant was gewoon bezorgd 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

17-12-2022 om 10:43

Auwereel schreef op 17-12-2022 om 10:20:

Er ligt weer een nieuwe laag ijs op de stoep, waar het gisteren min of meer was weggesmolten. We hebben wel een dappere krantenbezorger, want de krant was gewoon bezorgd

Hier ook. Het is zo glad als een spiegel, maar de krant lag gewoon op de mat. Ik geef hem een dikke fooi als hij binnenkort langskomt voor zijn nieuwjaarswens (of hoe heet dat eigenlijk?)

Kimmeke1983 schreef op 16-12-2022 om 21:44:

Aan Post Nl ze schrijven pakket bezorgd maar ik heb niets gehad wat nu?

Het pakje is net geleverd oef! 

het was natuurlijk te verwachten maar ah bezorgmomenten zitten ramvol

tipje voor de pinguin lopers. Ik doe spikes onder mijn schoenen voelt veilger.

Mijn ergenis is dat de verwarming weer in storing staat.  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.