Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

TanSwallow86

TanSwallow86

17-12-2022 om 20:03

Ik wou in mijn topic schrijven(Iverleden), zag ik dat er stond, laatste reactie was 4 weken geleden daarom is reactieveld verborgen of open een nieuwe topic. Ik vind dat je op zoiets geen tijd moet zetten. Ik vind dat ik dat moet kunnen bepalen of topic dicht kan en niet een Moderator. 
Ik kan niet altijd een reactie plaatsen, nu wel ivm kerst en oud en nieuw.
Heb dit ook gerapporteerd naar de Mods

HarleyQuin schreef op 17-12-2022 om 20:03:

Ik wou in mijn topic schrijven(Iverleden), zag ik dat er stond, laatste reactie was 4 weken geleden daarom is reactieveld verborgen of open een nieuwe topic. Ik vind dat je op zoiets geen tijd moet zetten. Ik vind dat ik dat moet kunnen bepalen of topic dicht kan en niet een Moderator.
Ik kan niet altijd een reactie plaatsen, nu wel ivm kerst en oud en nieuw.
Heb dit ook gerapporteerd naar de Mods

Je kunt wel nog gewoon reageren hoor. Je kunt het reactieveld gewoon open klikken. Doe ik heel vaak bij topics waarvoor tijd niet relevant is.

Maar ik snap dat zo'n bericht bij jouw topic heel naar kan voelen.

Rogue schreef op 17-12-2022 om 19:24:

het was natuurlijk te verwachten maar ah bezorgmomenten zitten ramvol

Stik! Niet aan gedacht… normaliter geen last van… 

Blegh, voel me sinds vanmiddag niet lekker; hoofdpijn, spierpijn en rillerig. Ook zo'n koortsig gevoel zonder dat ik echt koorts heb (denk ik, niet gemeten). 
Ik hoop zo dat ik niet ziek ga worden! Man is aankomende week alleen maar aan het werk (of in bed om te slapen) dus heb daar geen tijd voor in combi met de kids 😅 Wil hem juist wat ontzien..

Aan mezelf. Dat ik niet op mensen af durf te stappen, zucht.

SombraOnline schreef op 17-12-2022 om 23:00:

Aan mezelf. Dat ik niet op mensen af durf te stappen, zucht.

Bekenden of onbekenden..? 

HAHA!wait..what schreef op 17-12-2022 om 23:09:

[..]

Bekenden of onbekenden..?

Collega's. Ik werk nu drie maanden bij dit bedrijf en gisteren was de kerstborrel. Ik heb gelukkig hele lieve collega's in m'n team, maar zou ook de rest wel beter willen leren kennen.

Ik werd om 06.00 wakker van zo'n keihard dreunende bas. Waarschijnlijk een aso in een auto in de straat die het volume op standje permanente gehoorschade had staan. Ik kon daarna ook niet meer slapen.

Rondstruiner schreef op 18-12-2022 om 07:11:

Ik werd om 06.00 wakker van zo'n keihard dreunende bas. Waarschijnlijk een aso in een auto in de straat die het volume op standje permanente gehoorschade had staan. Ik kon daarna ook niet meer slapen.

Ah, dat had ik gisteren 🤪. Wel een uurtje later trouwens. Maar gewoon irritant als je niet uit jezelf wakker wordt. 

De vuurwerkbommen! Ik ben ze echt spuugzat. Ik was toevallig in de tuin en de verleiding om over het ijs naar ze toe te rennen was groot. Toch maar niet gedaan want het dooide flink. Meestal krijgen de BOA’s ze niet te pakken omdat ze alle kanten op kunnen in het bos hierachter en nu stonden ze recht achter mijn tuin. Op f-ing zondagochtend vroeg! Zucht.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-12-2022 om 09:37

ToetieToover schreef op 18-12-2022 om 09:16:

De vuurwerkbommen! Ik ben ze echt spuugzat. Ik was toevallig in de tuin en de verleiding om over het ijs naar ze toe te rennen was groot. Toch maar niet gedaan want het dooide flink. Meestal krijgen de BOA’s ze niet te pakken omdat ze alle kanten op kunnen in het bos hierachter en nu stonden ze recht achter mijn tuin. Op f-ing zondagochtend vroeg! Zucht.

Dooit het bij jou?? het is hier nog -5 en vannacht was het -8

ToetieToover schreef op 18-12-2022 om 09:16:

Jammer, zou leuk zijn als ze betrapt werden door de Boa's.

Het kan toch niet zijn dat ik de enige ben die kerstmis/Oudejaarsavond een verplicht nummertje / opgeklopt commercieel gedoe vind en ik ben altijd blij als kerstmis en Oudejaarsavond voorbij zijn! Ik wens iedereen veel plezier volgende week en op Oudejaarsavond maar bekijk mij niet vreemd aan (en zo ken ik er veel) omdat ik er weinig mee heb iedereen zijn ding

Ik ben ook niet zo in de feeststemming dit jaar, van mij mag het januari zijn.

Kimmeke1983 schreef op 18-12-2022 om 13:09:

Het kan toch niet zijn dat ik de enige ben die kerstmis/Oudejaarsavond een verplicht nummertje / opgeklopt commercieel gedoe vind en ik ben altijd blij als kerstmis en Oudejaarsavond voorbij zijn! Ik wens iedereen veel plezier volgende week en op Oudejaarsavond maar bekijk mij niet vreemd aan (en zo ken ik er veel) omdat ik er weinig mee heb iedereen zijn ding

Neehoor je bent zeker niet de enige

Ik vind kerst wel leuk, maar wel maar één dag. Vroeger vond ik er een stuk minder aan. Toen woonden we allemaal nog thuis, zagen elkaar vaak en voelde het als een dag als alle andere maar waar je dan verplicht gezellig moest doen (dat was ook met o&n met de familie). Nu voelt kerst meer als een reünie, omdat we maar zelden allemaal tegelijk samen zijn, zeker omdat ik zelf door mijn  long covid weinig kan. Maar ook voor ik ziek werd, vond ik het na één dag meer dan prima en wilde ik de andere dag gewoon lekker thuis op de bank zitten met een pizza

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.