Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Mijn vriezer is te leeg.  En iedere keer als ik een bepaald kastje open doe wordt ik daaraan herinnerd. Dan vallen alle diepvriesbakjes uit de kast.  Verschillende bakjes aangeschaft in verschillende periodes in mijn leven met een groeiend gezin en zijn dus heel slecht stapelbaar.
Weten dat er geen "bouwpakketje" lasagne/soep in de vriezer zit heeft mij ook nog eens een onrustig gevoel. Ik moet dat "oplossen" maar met het intensief mantelzorgen wat we op dit moment doen is daar nog even geen ruimte voor. Ik heb geen hele dag over om allerhande halffabrukaten te gaan staan maken. 

Friezinnetje schreef op 11-12-2022 om 09:29:

De nieuwe dienstregeling van Arriva. De trein van Leeuwarden naar Harlingen rijdt 2 keer per uur en wordt nu 1 keer een sneltrein. Ze slaan 2 stations over, van de 5 en dat scheelt 5 minuten. Omdat het 1 spoor is, moeten ze wisselen bij een van die dorpen maar daar kun je er dan niet uit.... Wat is het nut hier van????

is waarschijnlijk bedacht door iemand die nooit met het ov gaat of op dat traject rijdt 

Friezinnetje schreef op 11-12-2022 om 09:29:

De nieuwe dienstregeling van Arriva. De trein van Leeuwarden naar Harlingen rijdt 2 keer per uur en wordt nu 1 keer een sneltrein. Ze slaan 2 stations over, van de 5 en dat scheelt 5 minuten. Omdat het 1 spoor is, moeten ze wisselen bij een van die dorpen maar daar kun je er dan niet uit.... Wat is het nut hier van????

Zo stom. Zorgt alleen maar weer voor mensen die (terecht) de auto nemen in plaats van de trein.

Ik heb een vriendin die in de Achterhoek woont en daar rijdt de trein van Zutphen naar Winterswijk (en andersom) in het weekend ook nog maar een keer per uur. Ze reisde graag met de trein naar Amsterdam, maar rijdt tegenwoordig met de auto naar Amstelveen om het laatste stukje de tram te nemen. Jammer, maar ik snap het heel goed. 

dat ik nog steeds aan het herstellen ben van donderdag en dat ik hoognodig moet afwassen, maar het 14 graden in mijn keuken is.

Afwassen moet hier ook gebeuren, maar kwam er gisteravond achter dat de afwasmiddel op was en de winkel gaat hier pas om 12 uur open of ik moet naar een groter dorp verderop, maar dan moet de auto eerst schoon

Man is uitgevallen tegen dochter en nu zijn ze allebei chagrijnig. Jeej…

dat ik nergens een kerstkleed kan vinden voor de boom 

Ellende met het ov, bussen die uitvallen door zieken. App en digitaal bord gaf normale tijd aan, geen bus te zien en de tijd schuift een half uur op. Na half uur wachten dacht ik informatielijn te bellen, maar die is gesloten op zondag. 3 kwartier en inmiddels bevroren de bus, stap in en kan ov chipkaart nergens vinden, laten vallen met instappen 

Yumi schreef op 11-12-2022 om 16:29:

Ellende met het ov, bussen die uitvallen door zieken. App en digitaal bord gaf normale tijd aan, geen bus te zien en de tijd schuift een half uur op. Na half uur wachten dacht ik informatielijn te bellen, maar die is gesloten op zondag. 3 kwartier en inmiddels bevroren de bus, stap in en kan ov chipkaart nergens vinden, laten vallen met instappen

Ah dat is vervelend!

Oef, wat een pech. Tegenwoordig vallen vaak bussen uit, en de informatievoorziening is echt om te huilen dan. Maar dan ook nog je ov kaart kwijt zijn

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

11-12-2022 om 16:37

oh bah, dat is vervelend Yumi

Bedankt  dankzij mijn elektrische plaid weer op temperatuur, mijn ov chipkaart geblokkeerd (jaarabonnement) en een nieuwe kaart komt hopelijk snel deze kant op

hier in de stad ook, zoo irritant 

Oh,ik heb zo geen zin in de koude winter

Treurniet schreef op 11-12-2022 om 22:14:

Oh,ik heb zo geen zin in de koude winter

Ik ook niet 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.