Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Als aanvulling, ik heb niks tegen homo's want ik heb er in mijn vriendenkring zitten. Maar ik vind wel dat GTST betere acteurs moeten zoeken als een Bing , ik weet zijn echte naam niet. 

watertoren schreef op 09-12-2022 om 19:59:

Als aanvulling, ik heb niks tegen homo's want ik heb er in mijn vriendenkring zitten. Maar ik vind wel dat GTST betere acteurs moeten zoeken als een Bing , ik weet zijn echte naam niet.

Ik vind dat Everon prima speelt. Van mij mag Nina er ook uit, vreselijk mens. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-12-2022 om 20:04

In GTST zitten veel beginnende acteurs, dus ja, dan heb je er ook slechte acteurs tussen zitten. 
Ik kijk sowieso niet, omdat het mij te slecht is. 

Ik erger me aan mezelf omdat ik mezelf te buiten ben gegaan aan blokjes kaas. 

watertoren schreef op 09-12-2022 om 19:56:

[..]

Ja precies , omdat Bing slecht acteert en hij is voor mij niet geloofwaardig als heteroman. Ik denk dat het makkielijker is voor een heteroman om een homoman te spelen dan andersom. Ik had dus gelijk wat Bing betreft en ik kende hem toen niet eens. Ik wist gelijk van hij is homo en later bleek ik gelijk te hebben. Hij spreekt ook een reclame in en dan druipt het er ook vanaf.

Wat een walgelijke opmerking.

watertoren schreef op 09-12-2022 om 19:56:

[..]

Ja precies , omdat Bing slecht acteert en hij is voor mij niet geloofwaardig als heteroman. Ik denk dat het makkielijker is voor een heteroman om een homoman te spelen dan andersom. Ik had dus gelijk wat Bing betreft en ik kende hem toen niet eens. Ik wist gelijk van hij is homo en later bleek ik gelijk te hebben. Hij spreekt ook een reclame in en dan druipt het er ook vanaf.

Druipt er vanaf

Er zijn goede en slechte acteurs en of iemand hetero of homo is, is helemaal niet belangrijk. Er zijn ook lieve, schattige, in-en-in goede acteurs die prima een seriemoordenaar kunnen spelen....of niet. Dat heeft niks met seksuele voorkeur te maken.

Ik ergerde me aan de krantenjongen die ruim 2 uur geleden met grof geweld de krant door de brievenbus propte.  Kom ik 10 minuten geleden beneden heeft hij een in het regionale dagblad een landelijk dagblad gevouwen en dat samen met veel kabaal door de brievenbus gepropt. Heb veel te lezen dit weekend 😂

Ik erger me dat de kerstboom vanmorgen om 7 uur tegen de vlakte ging. Denk door poes. Bak water om, kleed nat... Pfff Daarna weer poes in de boom, eruit gejaagd. 
Boom midden in de kamer want het kleed moet drogen, stort net weer om. Nu is de piek stuk.
Ben in staat om de boom in de voortuin te zetten 
En de kamer is een zooi, maar geen puf / zin om eens lekker op te ruimen.

Dat we niet van de statische elektrische schokken afkomen in huis. Alles zo'n beetje geprobeerd. Luchtbevochtiger etc. En toch blijven onze meubels zo statisch als wat. 

Regendrup. schreef op 10-12-2022 om 16:26:

Dat we niet van de statische elektrische schokken afkomen in huis. Alles zo'n beetje geprobeerd. Luchtbevochtiger etc. En toch blijven onze meubels zo statisch als wat.

Heb je planten in huis? Zo ja, die even aaien. Daardoor ontlaad je. Als je geen planten hebt: Schaf er eentje aan!

Broodjebrie schreef op 10-12-2022 om 16:31:

[..]

Heb je planten in huis? Zo ja, die even aaien. Daardoor ontlaad je. Als je geen planten hebt: Schaf er eentje aan!

Ja die hebben we haha. Maar het is zo vervelend dat het steeds weer gebeurd. We lijken steeds weer op te laden door de meubels. 

Regendrup. schreef op 10-12-2022 om 16:51:

[..]

Ja die hebben we haha. Maar het is zo vervelend dat het steeds weer gebeurd. We lijken steeds weer op te laden door de meubels.

Ik heb dat ook als ik op de bank heb gezeten, dan moet ik ook altijd even ontladen voordat ik de deurklink vast durf te pakken Ik snap dat het vervelend is.

snap geen .... van de brief van dd woningbouw uiteraard zijn ze nu niet te bereiken 

Broodjebrie schreef op 10-12-2022 om 17:03:

[..]

Ik heb dat ook als ik op de bank heb gezeten, dan moet ik ook altijd even ontladen voordat ik de deurklink vast durf te pakken Ik snap dat het vervelend is.

Ik heb dat altijd in de auto. Als ik uitstap moet ik eerst zorgen dat ik het metaal van de buitenkant van de auto vastpak vóór ik op de grond stap, anders krijg ik geheid een schok(je).

Regendrup. schreef op 10-12-2022 om 16:51:

[..]

Kan het niet aan je schoenen liggen?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.