Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Netherfield schreef op 08-12-2022 om 19:02:

Dochter (brugklas) zegt dat de gymdocent (man) de meiden aanraakt. Mentor zegt, dat zal wel meevallen toen ze naar hem toe gingen. Vandaag had hij een meisje aan haar billen aangeraakt. Nou is dochter wel eentje die verhalen mooier maakt. Ik vind het lastig. Zo maar eens opzoeken wie de vertrouwenspersoon op die school is.

Bij welk onderdeel van gym was dat? 

SuzyQFive schreef op 08-12-2022 om 22:26:

[..]

Bij welk onderdeel van gym was dat?

Ik zal het vragen. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

08-12-2022 om 23:57

Aan de mist onderweg, mehn

Dochter (brugklas) zegt dat de gymdocent (man) de meiden aanraakt. Mentor zegt, dat zal wel meevallen toen ze naar hem toe gingen. Vandaag had hij een meisje aan haar billen aangeraakt. Nou is dochter wel eentje die verhalen mooier maakt. Ik vind het lastig. Zo maar eens opzoeken wie de vertrouwenspersoon op die school is.

Lastige kwestie! En wel een erg makkelijke reactie van de mentor.. Je kan daar niet zomaar aan voorbij gaan, toch? 

Aan de andere kant lijkt het me ook enorm lastig een (gym)docent te zijn. Ik weet nog dat er altijd de wildste verhalen rondgingen op de middelbare.. En vaak ging dat over de gymdocenten!

(Waar ik dus niet mee bedoel dat je dochter dit verzint, even voor de duidelijkheid!) Ik hoop dat jullie snel contact kunnen leggen met de vertrouwenspersoon op school

aan mijn vermoeidheid en dat ik mij echt door de dag moet slepen.
De bijkomende spierspanningshoofdpijn en tinitus
En dat ik veel te veel suikers eet, gewoon omdat ik me niet kan inhouden en ik echt een offday heb. Al vind ik dat laatste nog het minst erg van de drie, want dat is in elk geval nog lekker

ik erger mij aan mijn moeder( en ze kan er zelf niks aan doen, dat maakt het erg)
Ze heeft steeds meer hulp nodig, vergeet steeds meer en voelt zich eenzaam.
Ongemerkt rol ik steeds meer in de rol van mantelzorger en ik wil die rol eigenlijk niet. Maar ik heb weinig keus.

Koko67 schreef op 09-12-2022 om 15:00:

ik erger mij aan mijn moeder( en ze kan er zelf niks aan doen, dat maakt het erg)
Ze heeft steeds meer hulp nodig, vergeet steeds meer en voelt zich eenzaam.
Ongemerkt rol ik steeds meer in de rol van mantelzorger en ik wil die rol eigenlijk niet. Maar ik heb weinig keus.

Ik erger mij aan de eeltplek op mijn rechtervoet, die constant moet worden bijgevijld, anders pijnklachten, en dan te bedenken dat ik niet veel wandel.

Ik had een mooie, zwarte broek gekocht, echt een leuke met ritsen op de zakken voorop de broek. Zat ook nog lekker, stond me goed. Maar het zwart bleek niet echt bestendige zwarte verf, als ik met mijn broek ergens langsschuurde, ging de verf er al af. Met een regenbroek over deze broek aan rondgefietst voor een kwartiertje en toen was het zitvlak valer dan de rest. Omdat het zo'n leuke broek is, toch maar kledingverf gekocht en na behandeling was de broek weer prachtig zwart, mooizo. Even aan de binnenkant van de zoom gekrabbeld, de verf bleef netjes zitten. Dus heel tevreden, totdat ik de wasmachine schoon ging maken. Ik vond een trekkertje van een rits? Ja, dat bleek dus het trekkertje van één van de leuke zakritsjes te zijn, het treintje was kapot, dus het trekkertje kon niet meer aan het treintje gezet worden... 

Daarom vind ik dat er camera’s in de gymzaal moeten hangen. Dat heb je meteen duidelijkheid. Vooraf kenbaar maken middels een brief, en uiteraard alleen in de zaal niet in de kleedkamer of daarop gericht.

En daarnaast bewijs want anders is het haar woord tegen zijn woord. Dat geldt ook voor pest gedrag en ongewenste aanrakingen tussen leerlingen onderling. 

Ik ben fan van GTST en nu gaat Daan eruit. Dat vind ik jammer. Ik hoop al jaren dat Nina en Bing eruit gaan want dat vind ik slechte acteurs. Nina altijd met dat namaak pruilmondje en Bing speelt een hetero man. Ik heb niks tegen homo's maar ik vind dat Bing geen hetero man kan spelen. 

watertoren schreef op 09-12-2022 om 18:49:

Ik ben fan van GTST en nu gaat Daan eruit. Dat vind ik jammer. Ik hoop al jaren dat Nina en Bing eruit gaan want dat vind ik slechte acteurs. Nina altijd met dat namaak pruilmondje en Bing speelt een hetero man. Ik heb niks tegen homo's maar ik vind dat Bing geen hetero man kan spelen.

Jammer, ik vind Daan knappe man

Ook jammer dat het vuurwerk niet verboden word met oud en nieuw. Dus ik ga met jaarwisseling nergens heen.

Waarom zou Bing in vredesnaam geen heteroman kunnen spelen? Een hetero acteur kan toch ook een homo spelen? Dat heet nu acteren....

Herfstappeltaart schreef op 09-12-2022 om 19:41:

[..]

Waarom zou Bing in vredesnaam geen heteroman kunnen spelen? Een hetero acteur kan toch ook een homo spelen? Dat heet nu acteren....

Ja precies , omdat Bing slecht acteert en hij is voor mij niet geloofwaardig als heteroman. Ik denk dat het makkielijker is voor een heteroman om een homoman te spelen dan andersom. Ik had dus gelijk wat Bing betreft en ik kende hem toen niet eens. Ik wist gelijk van hij is homo en later bleek ik gelijk te hebben. Hij spreekt ook een reclame in en dan druipt het er ook vanaf.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-12-2022 om 19:59

watertoren schreef op 09-12-2022 om 19:56:

[..]

Ja precies , omdat Bing slecht acteert en hij is voor mij niet geloofwaardig als heteroman. Ik denk dat het makkielijker is voor een heteroman om een homoman te spelen dan andersom. Ik had dus gelijk wat Bing betreft en ik kende hem toen niet eens. Ik wist gelijk van hij is homo en later bleek ik gelijk te hebben. Hij spreekt ook een reclame in en dan druipt het er ook vanaf.

wat een vooroordelen weer in een post. Omdat jij vindt dat iemand dat niet kan, kan geen één homo een hetero man spelen. En dan druipt het er ook nog van af. 

Het is niet officieel toch, dat Daan eruit gaat?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.