Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

retour afzender.

Noas inderdaad geen mooi cadeau. Ik vraag mij dan af wie verzint dit.

De mooie dure laarsjes van een gerenommeerd merk die ik eind september aan mijn dochter heb gegeven zijn stuk. De zool vertoont een grote scheur en de hak zakt in. 

Gelukkig vond de verkoper het ook te gek en kregen we ons geld terug. Maar het lukte niet om een mooi en warm vervangend paar in haar maat te vinden.

Ik erger er me aan dat sommige dingen zo moeilijk gaan en zoveel energie kosten. Kind gaat al niet graag naar vader, maar komt nu bij herhaling thuis dat ze geslagen wordt en uitgespeeld tegen haar zusje. Veilig thuis gebeld, die houdt zo 'n " oh, dan ga je toch in gesprek en dan is alles opgelost" gesprek met me. Pff het wordt oorlog als ik daar mee aan kom. Het ligt nu bij het wijkteam, hun gaan overleggen. Twijfel een topic te openen, bang voor herkenbaarheid. Ben moe  😩

NippyDunlin42

NippyDunlin42

08-12-2022 om 17:42

Evaluna schreef op 08-12-2022 om 17:25:

Ik erger er me aan dat sommige dingen zo moeilijk gaan en zoveel energie kosten. Kind gaat al niet graag naar vader, maar komt nu bij herhaling thuis dat ze geslagen wordt en uitgespeeld tegen haar zusje. Veilig thuis gebeld, die houdt zo 'n " oh, dan ga je toch in gesprek en dan is alles opgelost" gesprek met me. Pff het wordt oorlog als ik daar mee aan kom. Het ligt nu bij het wijkteam, hun gaan overleggen. Twijfel een topic te openen, bang voor herkenbaarheid. Ben moe 😩

Aan dat ik gisteren uitgebreid heb gekookt, maar dat het resultaat erg tegenviel 🙄. 

En omdat ik alleen woon, ik gelijk 4 porties had gemaakt. Voor gisteren, vandaag en 2 in de vriezer.

Voor nu wat anders gemaakt, morgen maar bedenken of ik het alsnog opeet of niet... 

Ik erger er me aan dat sommige dingen zo moeilijk gaan en zoveel energie kosten. Kind gaat al niet graag naar vader, maar komt nu bij herhaling thuis dat ze geslagen wordt en uitgespeeld tegen haar zusje. Veilig thuis gebeld, die houdt zo 'n " oh, dan ga je toch in gesprek en dan is alles opgelost" gesprek met me. Pff het wordt oorlog als ik daar mee aan kom. Het ligt nu bij het wijkteam, hun gaan overleggen. Twijfel een topic te openen, bang voor herkenbaarheid. Ben moe 😩

Nog een keer VT bellen, dan krijg je iemand anders aan de telefoon, evt kan je ook nog anderen vragen voor je te bellen. Bij meerdere meldingen moeten ze onderzoek doen. 

School moet een heel protocol volgen dus dat is wat lastiger maar je zou eens een afspraak met de IB’er of directeur kunnen maken. 

In ieder geval: als ze geslagen worden is het aan jou om ze in bescherming te nemen, dus dan niet naar vader totdat het is uitgesproken, en helaas is dat wel iets dat jij als andere ouder moet vertellen 

Helaas in meerdere rollen met dit bijltje moeten hakken. 

Dochter (brugklas) zegt dat de gymdocent (man) de meiden aanraakt. Mentor zegt, dat zal wel meevallen toen ze naar hem toe gingen. Vandaag had hij een meisje aan haar billen aangeraakt. Nou is dochter wel eentje die verhalen mooier maakt. Ik vind het lastig. Zo maar eens opzoeken wie de vertrouwenspersoon op die school is. 

Ah wat vreselijk! Geen tips maar wel een dikke knuffel

Lastig ..

TanSwallow86

TanSwallow86

08-12-2022 om 20:43

Ze zijn al flink aan het knallen hier. 

Dat ik de lat altijd zó hoog leg.

Veel stress en zó moe.

alhambra schreef op 08-12-2022 om 20:52:

Dat ik de lat altijd zó hoog leg.

Veel stress en zó moe.

HarleyQuin schreef op 08-12-2022 om 20:43:

Ze zijn al flink aan het knallen hier.

Hier nu ook.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.