Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Slecht geslapen, zo'n pijn in mijn rug. Maandag toch maar huisarts en /of fysio bellen. 

Dolfje schreef op 03-12-2022 om 08:06:

Slecht geslapen, zo'n pijn in mijn rug. Maandag toch maar huisarts en /of fysio bellen.

Ah wat naar! Waarschijnlijk stuurt de huisarts je toch als eerste naar de fysio dus ik zal de huisarts overslaan als ik jou was, denk ik Hopelijk heb je wel een beetje een oké weekend! Rugpijn kan je echt belemmeren he? 

HAHA!wait..what schreef op 03-12-2022 om 09:08:

[..]

Ah wat naar! Waarschijnlijk stuurt de huisarts je toch als eerste naar de fysio dus ik zal de huisarts overslaan als ik jou was, denk ik Hopelijk heb je wel een beetje een oké weekend! Rugpijn kan je echt belemmeren he?

Ja misschien is dat wel een idee, maandagmorgen meteen bellen en hopen dat ik terecht kan. Tot vannacht kon ik gewoon wel alles doen  en was de pijn te doen maar nu is het er constant. 

Waarom zitten de goede schoenenwinkels alleen maar in de binnenstad?!? Ik wil ze ergens allemaal bij elkaar en dat je er makkelijk kan parkeren. Net als een meubelboulevard zeg maar. 

En alweer een doorbraakbloeding 
Ik mag blij zijn als ik het winkelcentrum haal vandaag.

Dat DHL aangeeft dat mijn pakketje bezorgd is en ik niets ontvangen heb
Rara, waar mijn pakketje gebleven is.

Mama-Inge schreef op 03-12-2022 om 10:49:

Dat DHL aangeeft dat mijn pakketje bezorgd is en ik niets ontvangen heb
Rara, waar mijn pakketje gebleven is.

Bij de buren?

Treurniet schreef op 03-12-2022 om 10:52:

[..]

Bij de buren?

Nee.

Hij is hier aan de deur geweest met een pakketje voor mijn man. Zei nog, er moet ook een pakketje voor mij zijn, volgens hem kon er nog een andere bus komen met mijn pakketje. Maar toen hij weg was kreeg ik melding dat het afgeleverd was, heel raar

Ik wacht ook op een pakketje, tussen 10-15 u DHL. Ik wou eigenlijk nog op pad. En dat genies met liters snot mag ook wel eens klaar zijn. 

Ik vind het ook erg irritant als ik mijn e-mailadres ergens invul dat de eerste letter in een hoofdletter veranderd! 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

03-12-2022 om 11:52

TeringHenkie, wat zijn die kerstbomen duur! Zou even in het dorp halen, en ik wil met kluit. Ong1.25 m hoog en 25 euro! En dan was het nog niet eens een mooie boom. Eerst maar weer weg gegaan

Dat er geen verkoudheid eens een keer kan eindigen zónder een dag knetterende koppijn 

Treurniet schreef op 03-12-2022 om 10:52:

[..]

Bij de buren?

Verderop in de straat ergens afgeleverd, die man kwam het hier netjes langs brengen, erg fijn.

Adres stond heel duidelijk op de doos, foutje van de bezorger

Aan die afprijsstickers die precies over de bereidingstijd en oventemperatuur geplakt zijn

nlies schreef op 03-12-2022 om 18:31:

Aan die afprijsstickers die precies over de bereidingstijd en oventemperatuur geplakt zijn

Vast een vakkenvuller die niet (zo vaak) kookt.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.