Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Netherfield schreef op 28-11-2022 om 14:01:

Aan radiopresentatoren of nieuwslezers die de klemtoon verkeerd leggen als ze een plaatsnaam in het noorden uitspreken.

Nou niet alleen de noordelijke plaatsen komen er slecht af hoor. Met plaatsen in het westen gaan ze ook vaak de fout in. 

Nieuw-Vennep is een leuke. Ooit zijn dame van de verkeersinformatie gehoord die zei:

Nieuwvenup met dan de klemtoon op nup.

Vandaag hoorde ik HOOgeveen. Het is hoogeVEEN. 

Maar ja, het testosteron bij mannen neemt af. Zie de rellen na winnen voetbalwedstrijden en de agressie in Syrië en Oekraïne. Koekoek.

Aan die ouderen op electrische fietsen die nodig zitten te bellen dat ze er voorbij willen als ik tegen de brug op probeert te komen op mijn gewone fiets met 12 kilo boodschappen in de fietstassen.

Die ouderen op electrische fietsen zijn een goudmijn voor schade-advocaten.

Bakblik schreef op 28-11-2022 om 15:39:

Aan die ouderen op electrische fietsen die nodig zitten te bellen dat ze er voorbij willen als ik tegen de brug op probeert te komen op mijn gewone fiets met 12 kilo boodschappen in de fietstassen.

Nodig had nijdig moeten zijn

Netherfield schreef op 28-11-2022 om 14:01:

Aan radiopresentatoren of nieuwslezers die de klemtoon verkeerd leggen als ze een plaatsnaam in het noorden uitspreken.

Haha! Ja idd! 
Hóóg Kerk ipv Hoogkerk hoor ik heel vaak

Kerkraaaaaaade 😒

Ik heb mij vandaag geërgerd aan de collega die zich altijd persoonlijk aangevallen voelt als ik iets in de groep gooien. (Ging dit keer over troep en afval bij ons op de kamer).

LostJellyfish83

LostJellyfish83

28-11-2022 om 18:19

Ik erger me dood aan mijn man. Ik ben geen hulpeloos vrouwtje en dat klusje kan ik echt wel zelf! Hou op me als klein kind te behandelen 

(Ik was al chagrijnig en dat wordt er zo niet beter op)

Mijn verkoudheid  Afgelopen nacht doorgesneden uien op nachtkastje gelegd, natte handdoeken opgehangen.. Ik wil  er vanaf!!

Aan de enorme hoeveelheid reclame op tv.
December cadeautjes maand, blij als het 1 januari is

Bakblik schreef op 28-11-2022 om 14:18:

[..]

Nou niet alleen de noordelijke plaatsen komen er slecht af hoor. Met plaatsen in het westen gaan ze ook vaak de fout in.

Nieuw-Vennep is een leuke. Ooit zijn dame van de verkeersinformatie gehoord die zei:

Nieuwvenup met dan de klemtoon op nup.

Hier in Zeeland: SOUburg, terwijl je het wel zo schrijft, maar uitspreekt als SOEburg.

Of VROUWENpolder, terwijl de klemtoon op POL moet liggen.

Milala schreef op 28-11-2022 om 17:16:

Kerkraaaaaaade 😒

😂 die ook ja. 

SuzyQFive schreef op 28-11-2022 om 17:08:

[..]

Haha! Ja idd!
Hóóg Kerk ipv Hoogkerk hoor ik heel vaak

ONSTwedde of onstWEDDE

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.