Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Bailey26 schreef op 19-11-2022 om 15:47:

Kat zeurt steeds dat hij naar buiten wil. Als hij buiten is zeurt hij dat hij naar binnen wil want te koud buiten.
Nu zit die zeurpiet weer voor het raam naar binnen te mauwen

Ik snap kat wel hoor. Het ziet er zo lekker uit met het zonnetje en de blauwe lucht , en als je dan buiten komt is die gure gemene wind zo'n teleurstelling

Treurniet schreef op 19-11-2022 om 15:36:

Je mag niet eens meer je fiets in de stad neerzetten. Alleen in de speciale rijwiel stallingen? Wees blij gemeente dat mensen gaan fietsen i.pv met de auto voor file en uitlaatgassen te zorgen. Bovendien kun je de auto toch nergens kwijt in het weekend. De gemeente zou het fietsen juist moeten stimuleren.

Grunn? 
Ik ben beperkt maar niet beperkt genoeg voor een fietssticker🤪. Dus dacht: ga met de bus. Was even vergeten dat die niet meer op GM stopt 🤦🏼‍♀️. Moest ik alsnog ver lopen. 

Poezie schreef op 19-11-2022 om 13:10:

Ondertussen op het forum waarvan de naam niet genoemd mag worden: dit forum wordt uitgemaakt voor "zwarte kousen" en "bah" genoemd. Daar erger ik me aan, waarom zo "stoer" doen terwijl er daar oa pestgedrag voorkomt wat door de mods wordt getolereerd.

Welk topic?

Aan de drie Puberellas net op het station. Utrecht CS stond pokkevol (Comic Con net afgelopen, druuuuuk). Komt trein met vertraging aan waar veel mensen uitstappen. Ik sta toevallig vooraan te wachten. Puberellas stormen langs mij, hoekend naar uitstappers (!) en banen zich weg naar binnen. Ik zeg er iets van ("als iedereen even netjes wacht, kunnen we sneller instappen"), heb ik bijna een klap te pakken! 

Drakenvlieg schreef op 19-11-2022 om 18:41:

Aan de drie Puberellas net op het station. Utrecht CS stond pokkevol (Comic Con net afgelopen, druuuuuk). Komt trein met vertraging aan waar veel mensen uitstappen. Ik sta toevallig vooraan te wachten. Puberellas stormen langs mij, hoekend naar uitstappers (!) en banen zich weg naar binnen. Ik zeg er iets van ("als iedereen even netjes wacht, kunnen we sneller instappen"), heb ik bijna een klap te pakken!

Dat zijn geen puberella’s maar aso’s… 

Aan mezelf. Zo lekker  gewerkt vandaag. Nog 4 dagdn te gaan. Ik dacht vanmiddag,  voel me goed, gaat me lukken. Maar nu ijn. In mijn rechterbeen en arm. Waarschijnlijk  grotendeels door het weer veroorzaakt ( ben chronisch  pijnpatiënt  dn reageer op vorst ,mist, storm en regen met extra pijn)
Maar ik baal er weer  stevig van. Het ene moment de euforie ( yes, het gaat me lukken) en het andere moment komt die man met dd moker weer.
Dat wordt dus werken op flinke dosis pijnstillers.  En dat doe ik eigenlijk  liever niet, want dan ga ik nog sneller  over  mijn  grenzen  heen. 

Ik kom er net achter dat tijdens het WK er helemaal geen extra detectives worden uitgezonden door KRO NCRV. Jammer, had ik mij best op verheugd. 

Magnoliatakje schreef op 19-11-2022 om 21:31:

Ik kom er net achter dat tijdens het WK er helemaal geen extra detectives worden uitgezonden door KRO NCRV. Jammer, had ik mij best op verheugd.

Jammer inderdaad 

die had een kaakslag terug gekregen als het raak was ben je helemaal gek! 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

19-11-2022 om 22:52

Treurniet schreef op 19-11-2022 om 15:36:

Je mag niet eens meer je fiets in de stad neerzetten. Alleen in de speciale rijwiel stallingen? Wees blij gemeente dat mensen gaan fietsen i.pv met de auto voor file en uitlaatgassen te zorgen. Bovendien kun je de auto toch nergens kwijt in het weekend. De gemeente zou het fietsen juist moeten stimuleren.

Zelfde situatie in België. De straten staan vol met geparkeerde auto's maar o wee als je je fiets aan een boom vastlegt. 

SuzyQFive schreef op 19-11-2022 om 12:59:

Waarom, als je afvalt, valt het altijd eerst op de ‘verkeerde’ plekken weg 🤷🏼‍♀️.

herkenbaar, dit jaar 11 kg kwijt en nu hangtieten en nog steeds een bolle buik/toet 

Aan mijn brandalarm, dat piepjes geeft omdat de batterij zogenaamd leeg zou zijn. Hij hangt er pas een paar maanden, zal wel stof zijn. Maar de enige manier om het te stoppen is volgens mij om hem even af te laten gaan met de tester, maar dat wil ik mijn buren ook niet aandoen op dit tijdstip op zondagochtend.

Dit is precies waarom ik die dingen haat! Met de vorige ook zoveel gezeik gehad. Hij hangt niet op de goede plek, maar die man die hem toen voor de woningbouw installeerde zei dat er gewoon geen betere plek is omdat mijn woning klein is.

Ik ga hem er zo denk ik maar af halen en naar de berging brengen ofzo, want ik word hier zelf ook bloednerveus van. Hij piept iedere minuut nu volgens mij

Ik heb nu dus serieus het verkeerde brandalarm naar de berging gebracht , het is de andere bij de voordeur. En die krijg ik er niet zomaar af, die moet echt met een schroevendraaier en hamer loswrikken. 

Wat een ellende, zowel het gepiep, als hem af laten gaan, als hem er af halen is heel irritant voor de buren. Ik weet niet wat ik moet doen , hoop maar dat hij snel stopt, dan haal ik hem er straks af.

Rondstruiner schreef op 20-11-2022 om 06:57:

Ik heb nu dus serieus het verkeerde brandalarm naar de berging gebracht , het is de andere bij de voordeur. En die krijg ik er niet zomaar af, die moet echt met een schroevendraaier en hamer loswrikken.

Wat een ellende, zowel het gepiep, als hem af laten gaan, als hem er af halen is heel irritant voor de buren. Ik weet niet wat ik moet doen , hoop maar dat hij snel stopt, dan haal ik hem er straks af.

Zit er geen batterij in, die je eruit kan halen, zodat ie geen voeding meer krijgt en dus stopt met hinderlijk gepiep?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.