Huiskamer
Poezie
19-11-2022 om 13:10
Ondertussen op het forum waarvan de naam niet genoemd mag worden: dit forum wordt uitgemaakt voor "zwarte kousen" en "bah" genoemd. Daar erger ik me aan, waarom zo "stoer" doen terwijl er daar oa pestgedrag voorkomt wat door de mods wordt getolereerd.
Lollypopje
19-11-2022 om 13:16
Poezie schreef op 19-11-2022 om 13:10:
Ondertussen op het forum waarvan de naam niet genoemd mag worden: dit forum wordt uitgemaakt voor "zwarte kousen" en "bah" genoemd. Daar erger ik me aan, waarom zo "stoer" doen terwijl er daar oa pestgedrag voorkomt wat door de mods wordt getolereerd.
Laat ik nu precies vandaag zwarte 'kousen' (die eigenlijk fluffy huissokken zijn met sneewsterren) aanhebben. Dus het klopt wel 
FaithfulDuck87
19-11-2022 om 13:17
ja, en als de boel er daar weer uitligt, dan vliegen ze als eerste hier weer naar toe. Bah terug.
Poezie
19-11-2022 om 13:18
Lollypopje schreef op 19-11-2022 om 13:16:
[..]
Laat ik nu precies vandaag zwarte 'kousen' (die eigenlijk fluffy huissokken zijn met sneewsterren) aanhebben. Dus het klopt wel
BrightEchidna89
19-11-2022 om 13:23
Bedankt, heb het topic teruggevonden en zie dat het er ginds nog steeds zo persoonlijk aan toe gaat als vroeger.
Al is het hier kalmer, ik ben zoveel meer tevreden met dit forum.
Lollypopje
19-11-2022 om 13:27
En als je zegt dat die bah niet zo vriendelijk is, dan wordt je beschuldigd van op de man. Terwijl je daar zelfs hier geen waarschuwing voor zou krijgen 
Poezie
19-11-2022 om 13:32
Lollypopje schreef op 19-11-2022 om 13:27:
En als je zegt dat die bah niet zo vriendelijk is, dan wordt je beschuldigd van op de man. Terwijl je daar zelfs hier geen waarschuwing voor zou krijgen
Ja, idd. Omgekeerde wereld daar soms. De meeste forummers en draadjes daar zijn wel leuk en vriendelijk maar naar mijn idee zit daar een groepje die de boel verstieren en die door de mods de hand boven het hoofd werd gehouden.
AggressiveReindeer87
19-11-2022 om 13:36
Dat snap ik ook al jaren niet, vooral niet het beleid want als je als gepestende een x uit je slof schiet aangezien je niet van steen bent dan krijg jij een ban..t***** zooi...
MidasWolf
19-11-2022 om 13:53
Lollypopje schreef op 19-11-2022 om 13:27:
Ik las het in eerste instantie ook als een sneer naar Via fora toe in plaats van een opmerking met kritiek.
Auwereel
19-11-2022 om 14:27
Ik verlang niet terug naar Viva, het is hier vriendelijker en precies druk genoeg om me bezig te houden zonder dat het me teveel tijd kost.
En nu mijn ergernis van de dag: er pag een Telegraaf op de mat in plaats van een Trouw! Heel wat anders en na 1 minuut had ik het gezien, niet mijn krant! Het voordeel was wel dat we nu niet te lang aan de ontbijttafel bleven zitten en we niet hoefden te haasten, waar ik eerst bang voor was
FaithfulDuck87
19-11-2022 om 15:04
Zo, even heel boos op buurjongetje geweest. Mijn zusje betrapte hun op een vernieling bij mij en nam ze even mee naar mijn huis. Dus met beide kinderen (er was nog een vriendje bij) naar zijn moeder gegaan, hem laten vertellen wat hij gedaan had. Moeder boos en wordt opgelost. Maar deze heeft wel vaker van zulke dingen, dus leert er nog niet echt van.
Treurniet
19-11-2022 om 15:33
Waarom gaan zoveel mensen lopen op het fietspad, terwijl er een keurig wandelpad is? Echt ik rij er nog eens eentje aan 
Treurniet
19-11-2022 om 15:36
Je mag niet eens meer je fiets in de stad neerzetten. Alleen in de speciale rijwiel stallingen? Wees blij gemeente dat mensen gaan fietsen i.pv met de auto voor file en uitlaatgassen te zorgen. Bovendien kun je de auto toch nergens kwijt in het weekend. De gemeente zou het fietsen juist moeten stimuleren.
Bailey26
19-11-2022 om 15:47
Kat zeurt steeds dat hij naar buiten wil. Als hij buiten is zeurt hij dat hij naar binnen wil want te koud buiten.
Nu zit die zeurpiet weer voor het raam naar binnen te mauwen