Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Lollypopje schreef op 16-11-2022 om 20:11:

[..]

En dan zat ik me laatst af te vragen of het nog te vroeg was voor een kerstboom/versiering-topic hier

Nee!

Broodjebrie schreef op 16-11-2022 om 20:16:

[..]

Ik heb van de week rondgesnuffeld in verschillende winkels, naar kerstspullen. Het begint wel te kriebelen hoor.

ik ook maar durf niks te kopen

Broodjebrie schreef op 16-11-2022 om 20:16:

[..]

Ik heb van de week rondgesnuffeld in verschillende winkels, naar kerstspullen. Het begint wel te kriebelen hoor.

Met mijn huidige energie gaat een boom opzetten niet lukken, maar mocht dat zo blijven ga ik misschien opzoek naar een vrijwilliger die het voor me wil doen terwijl ik vanaf de bank commandeer wat die moet doen

Al staan de dingen die ik heb gekocht wel al. Zoals mijn zeemeerkerstman ornament

Haha, commanderen waar de bal in de boom moet komen! Ik moet opeens denken aan mijn kinderen die met kerst mee mochten helpen de boom in de kerk op te tuigen. Nou zitten we in een kerkgenootschap die de kerk huurt van een andere denominatie, en de leden daarvan vonden de boom te bont geworden. Dus het jaar erop kwam iemand van die andere denominatie de kinderen vertellen wat ze mochten doen: enkele simpele zilveren ronde ballen ophangen. Je moest goed kijken waar de versiering hing, het andere uiterste. Dat was het niveau wat de andere denominatie toelaatbaar vond en dat was dan ook de laatste keer dat de kinderen van onze kerk meehielpen.

Rogue schreef op 16-11-2022 om 20:28:

[..]

Haha ik ken het. Ik ga over een paar weken naar een kerstmarkt in Duitsland met iemand dus ik gok dat mijn auto volgepropt terugkomt

Lollypopje schreef op 16-11-2022 om 20:28:

[..]

Met mijn huidige energie gaat een boom opzetten niet lukken, maar mocht dat zo blijven ga ik misschien opzoek naar een vrijwilliger die het voor me wil doen terwijl ik vanaf de bank commandeer wat die moet doen

Al staan de dingen die ik heb gekocht wel al. Zoals mijn zeemeerkerstman ornament

Haha gelijk heb je!

Broodjebrie schreef op 16-11-2022 om 20:51:

[..]

Haha ik ken het. Ik ga over een paar weken naar een kerstmarkt in Duitsland met iemand dus ik gok dat mijn auto volgepropt terugkomt

ik ook 🙈 neem denk ik 2 grote action-tassen mee 

Rogue schreef op 16-11-2022 om 21:10:

[..]

ik ook 🙈 neem denk ik 2 grote action-tassen mee

Lollypopje, ik zou het topic echt lekker openen hoor. Ik zit nu ook naar kerstzooi te zoeken en te bedenken hoe we het dit jaar gaan doen. 

Maar ik ben een van die goddelozen die (chocolade)kruidnoten in augustus in de winkel ook wel prima vind. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

16-11-2022 om 21:46

Marquise schreef op 16-11-2022 om 21:44:

Lollypopje, ik zou het topic echt lekker openen hoor. Ik zit nu ook naar kerstzooi te zoeken en te bedenken hoe we het dit jaar gaan doen.

Maar ik ben een van die goddelozen die (chocolade)kruidnoten in augustus in de winkel ook wel prima vind.

K2m3.gif

Rogue schreef op 16-11-2022 om 20:28:

[..]

Wel kopen. Tegen die tijd dat het wel kan, is het op.

En kruidnootjes komen in huis, zodra ze er zijn. Idem voor paaseitjes.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

17-11-2022 om 10:47

ik zit me te ergeren aan hoveniers/kwekers. Ik wil weten wanneer ik mijn vuurdoorn moet snoeien, de één zegt: vlak na de winter, de ander zegt: vlak na de bloei in augustus.  
Tja, gooi maar in mijn petje dan hoor, als zij het al niet weten hoe moet ik het dan weten? En zo gaat dat telkens als je zoiets googled. Iedereen spreekt elkaar tegen. 

Die struik is echt wel leuk, hij zit bomvol oranje besjes nu en de vogels vliegen af en aan om ze op te eten. Daar word ik dan wel weer blij van 

Mug schreef op 17-11-2022 om 10:47:

ik zit me te ergeren aan hoveniers/kwekers. Ik wil weten wanneer ik mijn vuurdoorn moet snoeien, de één zegt: vlak na de winter, de ander zegt: vlak na de bloei in augustus.
Tja, gooi maar in mijn petje dan hoor, als zij het al niet weten hoe moet ik het dan weten? En zo gaat dat telkens als je zoiets googled. Iedereen spreekt elkaar tegen.

Die struik is echt wel leuk, hij zit bomvol oranje besjes nu en de vogels vliegen af en aan om ze op te eten. Daar word ik dan wel weer blij van

Nou zeg, nu erger ik me eraan dat in onze vuurdoorn geen enkel besje te bekennen is! 

Maar waarvoor ik eigenlijk hier kwam: ik erger me aan een nieuwe collega. Zij weet dondersgoed dat ik ziek thuis zit, al een aantal weken, en toch mailt ze mij met inhoudelijke vragen die ze gewoon aan de wel aanwezige collega's kan stellen. Sterker nog, ze laat ook haar leerlingen naar mij mailen. En ja, ik heb een out-of-office mail ingesteld. Ik reageer gewoon niet, zowel op haar mailtjes als die van haar leerlingen, maar pfff wat irritant! 

En ja, misschien moet ik mijn werkmail gewoon niet openen, maar ook berichten van de bedrijfsarts komen daar binnen en dat zie je automatisch die andere prut ook. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.