Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

SuzyQFive schreef op 15-11-2022 om 07:40:

[..]

Oh brrrr. Weet je zeker dat ie stuk is en niet bijgevuld hoeft te worden?

Er staat wel iets van drukverlies en een foutcode.  Heb het doorgegeven aan de corporatie - die sturen hopelijk snel een monteur.  Ben zelf echt niet technisch, dus geen idee.

Voor de zoveelste keer aan de buitenlamp van de buren. Die piept net boven de schutting uit en is zó fel. Schijnt vol bij ons naar binnen (ondiepe achtertuin). 
Hebben er al eens wat van gezegd, en toen hebben ze hem minder vaak/lang aangedaan. Maar is zo irritant.  
Hang die lamp gewoon lager of eentje die alleen naar boven en beneden schijnt ofzo. 

Ik zit bij de kapper en het duurt lang voor er begonnen wordt (zit er al 20 min) en ik heb er al geen zin in 😅 

Ik had formule W gel gekocht tegen mijn voetwratten. Ik heb het volgens de handleiding opgebracht, en dan moet je 10 a 15 minuten laten drogen voor je sokken aandoet. Maar na 15 minuten was het nog lang niet droog, dus blijkbaar heb ik er teveel gel opgedaan... Nu met tissue teveel weg gedept, maar nu moet ik dus opnieuwd met mijn voeten in de lucht wachten en blijven zitten tot het droog is. Ik heb koude voeten en moet nog van alles doen, heel irritant.

Rondstruiner schreef op 15-11-2022 om 11:25:

Ik had formule W gel gekocht tegen mijn voetwratten. Ik heb het volgens de handleiding opgebracht, en dan moet je 10 a 15 minuten laten drogen voor je sokken aandoet. Maar na 15 minuten was het nog lang niet droog, dus blijkbaar heb ik er teveel gel opgedaan... Nu met tissue teveel weg gedept, maar nu moet ik dus opnieuwd met mijn voeten in de lucht wachten en blijven zitten tot het droog is. Ik heb koude voeten en moet nog van alles doen, heel irritant.

Er valt dus nu niet veel rond te struinen lol.  Sorry voor het leedvermaak.  Hopelijk kom je er snel vanaf.

En ik heb weer warm water.  Yeah! Applausje voor de snelle service van de monteur.

Formule W hielp niks tegen mijn voetwrat.

Wat wel goed hielp was stinkende gouwezalf van Polderkol via internet. En ik had al van alles geprobeerd tot ziekenhuis aan toe.

Dat spul is duur en werkt niet goed. Je kunt het beste langs de huisarts gaan. Die 'brandt' het weg met vloeibare stikstof. Soms is het nodig dat hij/zij dit een paar keer herhaalt, maar dan ben je er zeker vanaf. (wederhelft heeft hetzelfde gehad en gedaan).

Helaas is dat mijn ervaring ook bij dochter met dat spul.

Mijn ergenis is dat ik even lekker op de bank ben geploft en dat het heerlijk zit met hond op schoot, maar dat het tijd is om weer op te staan.
Ik krijg het koud en dochters zijn uit school, die verdienen een kopje thee ipv een forumende moeder op de bank 

Bij ons werkte formule W ook slecht. Op vakantie in Frankrijk hadden we topspul van de Pharmacy daar, helaas wordt dat niet verkocht in Nederland…

4 winkels hier in het buurtwinkelcentrum waar ze kaarten verkopen. Maar denk maar niet dat er een bij is die gewoon een leuke kaart heeft voor een joch van 8 die in het ziekenhuis heeft gelegen

Herfstappeltaart schreef op 15-11-2022 om 14:29:

[..]

Dat spul is duur en werkt niet goed. Je kunt het beste langs de huisarts gaan. Die 'brandt' het weg met vloeibare stikstof. Soms is het nodig dat hij/zij dit een paar keer herhaalt, maar dan ben je er zeker vanaf. (wederhelft heeft hetzelfde gehad en gedaan).

Dat werkt bij mij dus juist helemaal niet, stikstof. Daarmee is bij mij nog nooit een voetwrat verdwenen. Ik ben ook wel doorverwezen naar het ziekenhuis met hardnekkige grote pijnlijke wratten en mij werd door de dermatoloog juist salicylzuur aangeraden. Maar dat was sterker spul dan je in de winkel kan kopen.

De tinctuur van Formule W met salicylzuur helpt bij mij altijd wel, maar je bent er wel lang mee bezig. Deze gel heeft een andere werkzame stof, waardoor je minder vaak zou hoeven te behandelen, dus ik probeer het maar.

@Poekewiki, rondstruinen was er inderdaad even niet bij

Stinkende gouwezalf ken ik niet, dat ga ik eens googlen.

Dat ik al 80 keer heb gezegd dat ik te weinig te doen heb. Maar er niet meer werklast bij komt.

En vervolgens aan mijzelf, door te weinig werkdruk ga ik "uit"  staan en doe ik de werkzaamheden die ik wel heb, maar halfbakken

Geërgerd aan mezelf. Dochter appte mij om 7.10 uit de trein: mam kan je mijn "sollicitatieblouse" wassen,  ik moet morgen op gesprek bij de directeur. 
Ik stop dat ding in de machine met wat andere items die wel een sopje konden gebruiken. 
Vervolgens ga ik boodschappen doen, sporten, lunchen met een vriendin. Kom ik net boven om een team dicht te doen, staat de was nog in de machine. Ik heb geen droger dus hele uitdaging om dat ding droog te krijgen en waarschijnlijk morgenochtend voor dag en douw nog strijken.😭

Bakblik schreef op 15-11-2022 om 17:20:

Geërgerd aan mezelf. Dochter appte mij om 7.10 uit de trein: mam kan je mijn "sollicitatieblouse" wassen, ik moet morgen op gesprek bij de directeur.
Ik stop dat ding in de machine met wat andere items die wel een sopje konden gebruiken.
Vervolgens ga ik boodschappen doen, sporten, lunchen met een vriendin. Kom ik net boven om een team dicht te doen, staat de was nog in de machine. Ik heb geen droger dus hele uitdaging om dat ding droog te krijgen en waarschijnlijk morgenochtend voor dag en douw nog strijken.😭

Fohn erop en erin blazen. Of even op de verwarming?

Rondstruiner schreef op 15-11-2022 om 17:25:

[..]

Fohn erop en erin blazen. Of even op de verwarming?

Hij hangt nu in het trapgat als we hebben gegeten ga ik daaarmee aan de slag. Sta nu te koken.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.