Huiskamer
watertoren
14-11-2022 om 18:02
Phoebe1982 schreef op 14-11-2022 om 17:30:
[..]
Oww oops, snorry
![]()
Ik heb mijn bericht ook weg gehaald maar ik ben wel erg verdrietig omdat er mensen afgevoerd zijn gisteren naar het ziekenhuis na de intocht van Sinterklaas hier in mijn woonplaats. Er was hier een diversiteit aan Pieten maar er waren er ook bij zoals vroeger. Die zijn dus in elkaar geslagen en sommige zijn dus in het ziekenhuis beland. Facebook stroomt hier gelukkig wel vol met bewijzen met mensen die het gefilmd hebben.
Gelsomina
14-11-2022 om 18:09
Phoebe1982 schreef op 14-11-2022 om 15:56:
[..]
Mij ook niet, ik was erg verbaasd. Kan idd dat er tafels gereserveerd waren hoor, daar dacht ik ook wel aan... En dan kunnen ze nog zeggen dat we tot 20u of zo kunnen eten. (Dat zou geen probleem zijn, we hoefden geen 4 gangendiner..)
Het gekke was dat het 3e meer een internationale tent was, die vergeleken met de eerste twee propvol zat maar toch maakten ze plek voor ons, tot 20u maar dat was geen probleem.Het 1e was eenvoudig met burgers e.d., net buiten het centrum en het andere was in het centrum. Ik weet geen namen maar het zag er oud en boers uit qua stijl. (Sorry ik weet echt niet hoe ik het anders moet omschrijven...)
Is jammer zo'n ervaring. Maar wat fijn dat jullie toch nog ergens geslaagd waren. Wij hebben zelf heerlijk gegeten in een Italiaanse tent waar ze op een scherm moesten kijken of er een tafeltje was. Want het was behoorlijk druk. Volgende keer ga ik er maar reserveren. Maar we konden gelukkig een tafeltje krijgen.
Treurniet
14-11-2022 om 18:12
Ik erger mij aan al die bedrijven die bij je thuis ( huurhuis) langskomen om te checken voor asbest, aardbevingsschade of isolatie.
Geen van drieën ben ik in geïnteresseerd, dus graag alle drie de bedrijven opzouten.
Mama-Inge
14-11-2022 om 20:00
Aan de buren die de laatste weken steeds 's avonds bezig zijn met het bouwen van een schuur.
Doe dat overdag of in het weekend
Niet 's avonds als mijn kind in bed ligt
Man is ook al chagrijnig want die wil ook slapen, hij moet er elke ochtend om half 4 uit voor zijn werk
Netherfield
14-11-2022 om 21:40
Ik erger me eraan dat ik dit gezin en huishouden in mijn eentje lijk te runnen.
AggressiveReindeer87
14-11-2022 om 21:41
Netherfield schreef op 14-11-2022 om 21:40:
Ik erger me eraan dat ik dit gezin en huishouden in mijn eentje lijk te runnen.
Poekewiki
15-11-2022 om 00:06
c.v. kapot dus geen warm water en daar dan pas achter komen onder de douche... nu koude pootjes dus
Brrr
Bailey26
15-11-2022 om 05:58
Inmiddels al een week die ellendige rugpijn. En ondertussen kan ik al een paar nachten niet slapen. Bah kan je er dan echt niet bij hebben.
AggressiveReindeer87
15-11-2022 om 06:47
Bailey26 schreef op 15-11-2022 om 05:58:
Inmiddels al een week die ellendige rugpijn. En ondertussen kan ik al een paar nachten niet slapen. Bah kan je er dan echt niet bij hebben.
SuzyQFive
15-11-2022 om 07:40
Poekewiki schreef op 15-11-2022 om 00:06:
c.v. kapot dus geen warm water en daar dan pas achter komen onder de douche... nu koude pootjes dus
Brrr
Oh brrrr. Weet je zeker dat ie stuk is en niet bijgevuld hoeft te worden?
Dolfje
15-11-2022 om 08:17
Er wordt hier aan het dak gewerkt en ik werd om 7:45 uit bed gebeukt door een aantal megaklappen. Nu is het uiteraard sinds die tijd weer stil. En dan te bedenken dat ik op de begane grond woon en er dus 7 verdiepingen boven mij zijn.
Morgenochtend heb ik vrij en zou ik graag wat uit willen slapen want ben zo ontzettend moe..
SuzyQFive
15-11-2022 om 08:20
Ik ben echt boos gewoon!
Vooropgesteld: ik ben chronisch ziek en val onder de risicogroep.
Vriend komt boven om te vertellen dat stiefdochter van 10 Corona heeft. Dat kan. Maar stiefdochter zegt nu dat ze denkt dat ze het van haar stiefvader heeft want die heeft Corona…
Echt die moeder van haar spoort echt niet… Dit meld je toch even?! Maar nee, ze zou zelf haar eigen dingen maar eens niet kunnen doen. En dan laat je de kinderen ook nog eens gewoon doodleuk bij je komen terwijl hij het vrijdag al had. Ze had al niet de prijs voor moeder van het jaar (kids wonen niet voor niets bij mijn vriend) maar dit slaat voor de zoveelste keer echt alles…
De vorige keer dat ik Corona kreeg, kreeg ik het ook al via hen. Ik heb daardoor longcovid gekregen.
BrightEchidna89
15-11-2022 om 08:53
Gisterenavond stiefzoon een halfuur vroeger naar bed gestuurd omdat hij weer een enorm drama verkocht: huilen en roepen; nadat hij verloor in een spel (we waren online bezig, dus van andere mensen). Hij krijgt eigenlijk nooit straf dus het naar bed sturen ging gepaard met nog meer gehuil en drama.
Deze ochtend gemerkt dat hij in bed had geplast terwijl het alweer maanden geleden was.
Eigenlijk erger ik me er dus aan dat ik het gisterenavond niet anders heb opgelost en tegelijkertijd aan het gegeven dat hij als tienjarige nog altijd kan reageren als een kleuter dat geen ijsje krijgt.