Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik heb echt al een hele tijd geen opvliegers en zweetaanvallen gehad (heb ik sinds mijn long covid), maar ik zit nu weer helemaal gek te worden. Heb de kachel in huis al uitgezet, maar het enige wat dat doet is dat ik van binnen in de fik sta en het van buiten koud heb 🤦

Echt alsof ik een kachel heb ingeslikt die een sauna probeert warm te krijgen.

Gats Lollypopje, opvliegers is inderdaad ook geen lol aan. IJskoude voeten en het verdraaid warm hebben is ook zo'n rare combinatie. Of snel vest uittrekken en dan opeens weer even snel aan moeten trekken omdat ik het opeens ijskoud krijg, is ook zo "handig". Maar zo te zien heb jij er nog meer last van dan ik, dus heel veel sterkte!

Auwereel schreef op 08-11-2022 om 11:58:

Gats Lollypopje, opvliegers is inderdaad ook geen lol aan. IJskoude voeten en het verdraaid warm hebben is ook zo'n rare combinatie. Of snel vest uittrekken en dan opeens weer even snel aan moeten trekken omdat ik het opeens ijskoud krijg, is ook zo "handig". Maar zo te zien heb jij er nog meer last van dan ik, dus heel veel sterkte!

Het stopt ook maar niet, ga me nu afvragen of ik niet ziek aan het worden ben. Maar het kwam echt zo acuut opzetten, dat is dan meestal niet zo.

Mama-Inge schreef op 08-11-2022 om 09:30:

[..]

Ze doet niks ernaast omdat ze 40 uur werkt, heeft daardoor nergens tijd voor en dat zit haar onder andere dwars, haar eigen keuze, had niet gehoeven. Maar ze gaan wel 2 a 3 op vakantie met de camper in de zomervakantie, waar wij inderdaad geen geld voor hebben. Jouw lijstje somt wel het 1 en ander op wat hier ook voorbij komt. Plus dat we ook nog gezinsbegeleiding hebben vanwege kind met rugzakje. Onze week is ondanks alles toch behoorlijk vol gepland

Ze heeft nergens tijd voor zeg je, dan is het effect van de vraag ruilen? Helemaal leuk. Ze heeft geen idee hoe ze het dan allemaal moet plannen met haar werk en de extra afspraken voor eventueel nodige fysiotherapie en begeleiding voor je kind.

Hier ook al rugpijn sinds vandaag.  Er zit vast iets in de lucht, kan me niet herinneren  iets te hebben  gedaan  dat dit veroorzaakt  kan hebben.

😱😱😱 Ik zit al een paar dagen lekker Rizzoli & Iles te kijken op Prime. Is het ineens niet meer beschikbaar 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️. Zo onwijs irritant! 

Aan dat ik even ga liggen op de bank en direct een uur geslapen heb. Expres met de radio aan en een kop koffie opzodat ik wakker zou blijven

Hier is het de laatste tijd mode dat jonge kinderen alleen zitten te "spelen" (om ter luidst roepen en tieren) als het pik donker is. Vinden mensen dat normaal tegenwoordig?

TanSwallow86

TanSwallow86

08-11-2022 om 19:15

Hier in de straat heeft vanmiddag zo'n klein keffertje zeker een uur staan te keffen, vanavond natuurlijk weer en het baasje doet er niks aan. 

Auwereel schreef op 08-11-2022 om 07:47:

Rugpijn hangt kennelijk in de lucht, kou op de spieren ofzo. Mijn hele rug is stijf, van schouders tot benen, met pijn in de onderrug. Ik heb in maanden geen last van mijn rug gehad, maar opeens slaat het weer toe.

maar echt ik heb sinds vrijdag weer last , al ging het vanmorgen wel maar net schoot het er weer in  godverdomme takketyfustering 

HarleyQuin schreef op 08-11-2022 om 19:15:

Hier in de straat heeft vanmiddag zo'n klein keffertje zeker een uur staan te keffen, vanavond natuurlijk weer en het baasje doet er niks aan.

ik begrijp niet dat je gaat toeteren (in het donker)bij een woonwijk. Je hebt toch allemaal een mobiel? 

TanSwallow86

TanSwallow86

08-11-2022 om 20:38

Ben net uit mijn plaat gegaan. Knettergek werd ik van dat gekef. Heb niet buiten gestaan, maar binnen. Schijnbaar hielp het want keffer was wel ineens stil

Rogue schreef op 08-11-2022 om 19:59:

[..]

maar echt ik heb sinds vrijdag weer last , al ging het vanmorgen wel maar net schoot het er weer in godverdomme takketyfustering

Het gaat nu bij mij alweer een stuk beter, maar inderdaad heel voorzichtig, één verkeerde beweging en het is weer "feest"...

Sterkte!

Mijn Kobo staat in slaapstand en ik krijg hem er met geen mogelijkheid uit 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.