Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Mischa83 schreef op 06-11-2022 om 22:11:

[..]

Nou wat lelijk zeg! Moeilijk te begrijpen hè, dat sommige mensen alles hebben maar in hun hoofd toch zo arm zijn!

Klopt. Ik laat ze maar even, maar leuk vind ik het niet. 

Mama-Inge schreef op 06-11-2022 om 20:55:

niet echt vandaag.
Maar hoorde van de week dat schoonzus jaloers op ons is.
En dat vind ik zo krom (en ik erger me er ook behoorlijk aan)
Ze heeft een schat van een man, kinderen, koophuis op een leuke plek met heel veel ruimte, verschillende dieren in en om huis.
Werken beide 40 uur en alles heeft ze zelf voor gekozen

Wij hebben het niet breed en mijn man is afgekeurd
En dat steekt haar, dat hij niet werkt en wij daardoor recht hebben op bepaalde potjes

Ik snap dat niet.
De situatie waar wij in zitten is verre van ideaal.
En ik had het ook graag anders gezien.
Maar om daar nou jaloers op te zijn??

Dat is zeker niet leuk nee… Mijn IVA is net iets te hoog voor veel potjes waardoor ik steeds tussen wal en schip val

Friezinnetje schreef op 06-11-2022 om 23:05:

ik schrok van de prijs van een doosje strepsils € 8,99!!!

Zelf maken? 

https://www.minime.nl/artikelen/618/zelf-keelpastilles-maken

Friezinnetje schreef op 06-11-2022 om 23:05:

ik schrok van de prijs van een doosje strepsils € 8,99!!!

Bij Lidl hebben ze ook zoiets, maar veel goedkoper en werken goed .

MatureJackal76

MatureJackal76

07-11-2022 om 09:40

Het lawaai van de gemeentearbeiders die bomen aan het snoeien zijn vlak aan het raam van mijn werkplek. Wat een takkenherrie

stomme verkoudheid is na een week nog niet over
En ik weet niet of ik nou koorts heb of opvliegers.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

07-11-2022 om 09:44

Treurniet schreef op 07-11-2022 om 09:37:

[..]

Bij Lidl hebben ze ook zoiets, maar veel goedkoper en werken goed .

ah ok. Zal er eens kijken wanneer ik er weer kom. Mijn zusje had gehaald hier in het dorp, maar jeetje wat een prijs

dat ik nog steeds rugpijn heb  

Dat ik in mijn vrije week naar mijn zin te weinig productiefs doe. 
Ik ruim wat op, maak wat schoon. Maar het zou zo heel veel meer kunnen zijn als ik mezelf een flinke schop onder mijn kont zou geven en even flink mijn schouders eronder zou zetten. In plaats daarvan hang ik wat op de bank met een boek en warme chocolademelk. 

Fruitesse schreef op 07-11-2022 om 09:40:

Het lawaai van de gemeentearbeiders die bomen aan het snoeien zijn vlak aan het raam van mijn werkplek. Wat een takkenherrie

Sorry, ik weet hoe irritant het kan zijn, maar de combinatie van de woorden "snoeien" en "takkenherrie" liet mij even lachen 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

07-11-2022 om 11:30

afrodite05 schreef op 07-11-2022 om 11:00:

[..]

Sorry, ik weet hoe irritant het kan zijn, maar de combinatie van de woorden "snoeien" en "takkenherrie" liet mij even lachen

maar het doet takken ook pijn, als ze gesnoeid worden  

Fruitesse schreef op 07-11-2022 om 09:40:

🤣 weet niet of het een bedoelde woordgrap is maar ik lig in een deuk

lientje69 schreef op 07-11-2022 om 10:48:

Dat ik in mijn vrije week naar mijn zin te weinig productiefs doe.
Ik ruim wat op, maak wat schoon. Maar het zou zo heel veel meer kunnen zijn als ik mezelf een flinke schop onder mijn kont zou geven en even flink mijn schouders eronder zou zetten. In plaats daarvan hang ik wat op de bank met een boek en warme chocolademelk.

Lijkt me echt een prima vrije week, als ik je invulling zo hoor!

Aan mezelf. Door wisseling van baan en m’n peesontsteking helemaal vergeten m’n medische rijtest in te plannen. Soms heb ik zo’n hekel aan m’n hersenen. 
Gelukkig kon CBR m’n dossier heropenen, anders had ik weer even 200 euro neer kunnen leggen voor een medische test. 

SombraOnline schreef op 07-11-2022 om 12:05:

Aan mezelf. Door wisseling van baan en m’n peesontsteking helemaal vergeten m’n medische rijtest in te plannen. Soms heb ik zo’n hekel aan m’n hersenen.
Gelukkig kon CBR m’n dossier heropenen, anders had ik weer even 200 euro neer kunnen leggen voor een medische test.

Oei, dat kwam goed af dan Sombra. Heb je de rijtest al snel? Ik ga voor je duimen!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.