Huiskamer
SuzyQFive
05-11-2022 om 14:40
Bijna 2u en 3 kwartier gedaan om in Zwolle te komen vanuit Groningen… dat is een uur en drie kwartier langer dan normaal 🤪.
Mijn dochter wilde naar een open dag van een opleiding en de jongste had een hardloopevenement in Groningen om 13u.
Dus we hebben ipv bijna 2u maar een half uurtje daar kunnen kijken en waren nèt op tijd voor de plantsoenloop 🤪.
Treurniet
05-11-2022 om 16:17
klote rtl en radio storing bij Tele2, nu al 3 dagen!
En hele week enorm verkouden en snachts kriebelhoest.
rooiekater
05-11-2022 om 20:16
Friezinnetje schreef op 05-11-2022 om 10:38:
[..]
ja, zal het aan mijn baas doorgeven. In de bedrijfskantine wordt er vaak tot een max van een euro 5 gepind. 2 euro weg, blijft er niets over..
Uiteraard word ik genegeerd
MidasWolf
05-11-2022 om 21:52
Aan dat Trump waarschijnlijk weer een gooi gaat doen na het presidentschap.
Netherfield
05-11-2022 om 22:24
MidasWolf schreef op 05-11-2022 om 21:52:
En aan alle halve garen* die dan op die gast* gaan stemmen.
*vul leuk scheldwoord naar keuze in!
SuzyQFive
05-11-2022 om 22:27
MidasWolf schreef op 05-11-2022 om 21:52:
Tsja, die kerel is een magalomane omhooggevallen pruik.
MidasWolf
05-11-2022 om 22:30
SuzyQFive schreef op 05-11-2022 om 22:27:
[..]
Tsja, die kerel is een magalomane omhooggevallen pruik.
Ja, wel eentje met nare invloeden op de democratische waarden binnen een land.
FaithfulDuck87
05-11-2022 om 22:39
Netherfield schreef op 05-11-2022 om 22:24:
[..]
En aan alle halve garen* die dan op die gast* gaan stemmen.
*vul leuk scheldwoord naar keuze in!
dat vind ik nog veel 'stommer'. Dat hij in zichzelf gelooft, ala. Maar dat die hordes achter hem aanlopen, daar snap ik geen houtje van
watertoren
06-11-2022 om 00:40
Ik word schijtziek van mannen die iets met mij willen. Mijn man is overleden en dat wordt in januari 7 jaar. Ik wil helemaal geen nieuwe relatie meer. Mannen bellen mij op om af te spreken maar ik heb daar geen zin in. Nu is er een man die vroeger bij mij in de straat heeft gewoond en zijn vriendin is overleden. Hij belde 2 weken geleden 's avonds ineens bij me aan en ik kreeg hem bijna de deur niet uit. Sindsdien belt hij mij telkens om af te spreken maar ik heb geen zin in hem! Hij zegt van ik ben maar alleen en jij bent alleen, dan kunnen we toch gezelschap hebben aan elkaar en leuke dingen doen samen zoals uit eten gaan. Hij wilde die avond weer naar mij komen maar ik heb gezegd dat ik daar geen zin in heb. Toen zei hij en toch wil ik je zien. Dat kom ik woensdagavond wel naar de voetbalclub waar ik achter de bar werk. En ja hoor, ik begin om half 7 en om 8 uur was hij er. Ik heb nogmaals uit gelegd dat ik niet zit te wachten op mannelijk gezelschap. Ik ben alleen maar verre van eenzaam. Ik voel me niet op mijn gemak en heb het gevoel dat ik gestalkt word.
SuzyQFive
06-11-2022 om 08:57
watertoren schreef op 06-11-2022 om 00:40:
Ik word schijtziek van mannen die iets met mij willen. Mijn man is overleden en dat wordt in januari 7 jaar. Ik wil helemaal geen nieuwe relatie meer. Mannen bellen mij op om af te spreken maar ik heb daar geen zin in. Nu is er een man die vroeger bij mij in de straat heeft gewoond en zijn vriendin is overleden. Hij belde 2 weken geleden 's avonds ineens bij me aan en ik kreeg hem bijna de deur niet uit. Sindsdien belt hij mij telkens om af te spreken maar ik heb geen zin in hem! Hij zegt van ik ben maar alleen en jij bent alleen, dan kunnen we toch gezelschap hebben aan elkaar en leuke dingen doen samen zoals uit eten gaan. Hij wilde die avond weer naar mij komen maar ik heb gezegd dat ik daar geen zin in heb. Toen zei hij en toch wil ik je zien. Dat kom ik woensdagavond wel naar de voetbalclub waar ik achter de bar werk. En ja hoor, ik begin om half 7 en om 8 uur was hij er. Ik heb nogmaals uit gelegd dat ik niet zit te wachten op mannelijk gezelschap. Ik ben alleen maar verre van eenzaam. Ik voel me niet op mijn gemak en heb het gevoel dat ik gestalkt word.
Dat is naar watertoren! Je wil ook niet naar doen tegen iemand die net zijn vrouw verloren is… Al denk ik dat bij dit soort mensen alleen een botte bijl werkt… sterkte ermee
Herfstappeltaart
06-11-2022 om 09:44
Als ik je verhaal lees word je ook gestalkt! Vervelend zeg
. Je bent duidelijk geweest dus nee is nee lijkt me.
MidasWolf
06-11-2022 om 10:05
Heb je dit al eens tegen hem uitgesproken, misschien heeft hij het zelf nog niet door omdat hij kort geleden zijn vrouw verloren heeft. Misschien schud dit hem wat wakker en krijgt hij besef dat dit ook niet goed is en gaat werken.
Elmie
06-11-2022 om 10:46
Aan een discussie met man over vandaag wel of geen winterjas aan voor zoontje.
Bakblik
06-11-2022 om 12:33
Elmie schreef op 06-11-2022 om 10:46:
Aan een discussie met man over vandaag wel of geen winterjas aan voor zoontje.
Discussie kan snel klaar zijn: Kleed je kind niet warmer dan jezelf. Dus als man een winterjas niet nodig vindt voor zichzelf dan is winterjas ook niet nodig voor je kind.
Ligt er wel een klein beetje aan hoe oud kind is. In de wandelwagen, onder een dekbedje een zo'n dekzeiltje goed beschermd tegen de wind door de kap is een echte winterjas voor een baby van 3 maanden niet nodig maar voor jezelf misschien wel.