Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik baal dat ik na twee uurtjes wakker te zijn alweer pap in mijn benen heb 😖 Ben er klaar mee 😏

Kleine kinderen weren in supermarkten, ik ben voor!

Vanochtend in zowel supermarkt 1 als 2 kinderen die niet wilden luisteren.

Bij supermarkt 2 stond moeder al bij de zelfscan en wilde kind maar niet komen omdat ze getild wilden worden. Moeder maar blijven glimlachen en opmerkingen als ''wie wilt er nog een kind''
Mens, sleur je kind gewoon mee!

Ik heb het gevoel dat er wel erg snel gerapporteerd en geknipt wordt tegenwoordig. Misschien dat het daarom ook steeds rustiger wordt hier, irritant is dat.

Beterlaat2021! schreef op 30-10-2022 om 10:03:

[..]

Ik zet zo'n klok altijd even voor het raam, dan pakt hij de tijd vanzelf weer op.

Ik moet ze echt resetten, maar dat gaat bij de wekker door de stekker eruit te trekken en er weer in te doen en dat moet ook als ik de wekker bij het raam zou willen zetten.

De andere klok heeft een knopje voor reset, waarna de klok op zoek gaat naar de goede tijd, dat duurt even.Toen de klok daarmee klaar was, bleek de tijd nog steeds niet goed, toen liep-ie 2,5 uur mis. Vooral dat halve uur vind ik geheimzinnig. Bij de tweede reset vind de klok wel de goede tijd.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

30-10-2022 om 12:53

Moxxie schreef op 30-10-2022 om 11:23:

Ik heb het gevoel dat er wel erg snel gerapporteerd en geknipt wordt tegenwoordig. Misschien dat het daarom ook steeds rustiger wordt hier, irritant is dat.

Ik weet het niet, ik heb ook regelmatig gelezen dat men weg gaat omdat er te weinig wordt ingegrepen. 

Maar stil is het wel aan het worden hier idd, jammer.

Rrl XL stopt per januari 2023 en nu willen ze mensen Videoland aansmeren om daar de favo programma's terug te kijken.

Waarom moet tegenwoordig alles geld kosten?!

Mug schreef op 30-10-2022 om 12:53:

[..]

Ik weet het niet, ik heb ook regelmatig gelezen dat men weg gaat omdat er te weinig wordt ingegrepen.

Dat blijft toch lastig met een diverse groep forummers. Het iedereen na de zin maken is vrij lastig. 

Het is inderdaad(wat) stiller de laatste tijd, hopen dat het weer aantrekt.

Misschien komt het door de herfstvakantie?

Lollypopje schreef op 30-10-2022 om 15:17:

Misschien komt het door de herfstvakantie?

Dat zou goed kunnen, ben verder niet meer afhankelijk van deze vakanties dus moet dat vaak even opzoeken wanneer deze precies valt. 

Altijd zenuwachtig als mijn schoonfamilie komt. Ergerlijk 😬

BrightEchidna89

BrightEchidna89

30-10-2022 om 16:08

Mug schreef op 30-10-2022 om 12:53:

[..]

Euhm, RB een ban, DS1971 een ban, Willem een ban, heb niet meer verder gekeken. 
Al kon je het grondig oneens zijn met hun stellingen, ze zorgden wel voor polemiek. 

Valdemar schreef op 30-10-2022 om 16:08:

[..]

Al kon je het grondig oneens zijn met hun stellingen, ze zorgden wel voor polemiek.

Je wist ook precies wie je moest checken 😂.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

30-10-2022 om 16:21

[..]

😂 allemaal op het strafbankje. Dat verklaart een hoop  

BrightEchidna89

BrightEchidna89

30-10-2022 om 16:22

Moxxie schreef op 30-10-2022 om 16:11:

[..]

Je wist ook precies wie je moest checken 😂.

Natuurlijk, want het zijn personen die scherp durven gaan. 
Het is een beetje een tweesnijdend zwaard: misschien leuk dat je snel andere leden kunt bannen omdat hun mening discriminerend, provocatief of beledigend zou zijn; maar dan moet je niet verbaasd zijn dat het plots stiller wordt door een gebrek aan strijdpunten. 

[..]

Waarvoor hebben die nou weer een ban dan? RB behoord hier tot het meubilair zo ongeveer  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.