Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik erger mij aan helemaal niks. Ik luister nu al 4 uur aan hetzeldie liedje. Gedachten over flux, cosinus phi, pdi regelingen. Ik kan topics maken over wappies, astrology, astrnonomy, energie crisis, covid, olie, alles is fake en echt. Maar wat ik denk ohw "I wish you were here" mijn lieve vriendinen, ik heb er 2. De ene kan niet eens in de trein en de andere is veel te jong. Maar ohw wat had ik ze nu graag bij mij willen hebben.

het liedje is "wish you were here" Pink Floyd, live.

Ohw enne, toen ik wacht ik op wacht kwam. Rende mijn 1e stuurman snel naar beneden. Want we slingeren zo erg. maar oh om 1230 morgenochtend (heb ik deze middag ook gedaan) ga ik lekker in de golven liggen. Waar mijn 1e stuur zei, dat is gevaarlijk. Nope is leuk, hoe hoger de golven hoe beter. En daarna, lekker bruin worden.

noas_1993 schreef op 30-10-2022 om 13:05:

Rrl XL stopt per januari 2023 en nu willen ze mensen Videoland aansmeren om daar de favo programma's terug te kijken.

Waarom moet tegenwoordig alles geld kosten?!

money makes the world go round,

maar ben het met je eens 

mijn ergenis voor vandaag : de Mielle recalme die steeds 3x achter elkaar komt bij spotify &  de kat zit weer voor me beedscherm dus als de zinnen niet kloppen tis zijn schuld  verwbd mormel 

Valdemar schreef op 30-10-2022 om 16:22:

[..]

Natuurlijk, want het zijn personen die scherp durven gaan.
Het is een beetje een tweesnijdend zwaard: misschien leuk dat je snel andere leden kunt bannen omdat hun mening discriminerend, provocatief of beledigend zou zijn; maar dan moet je niet verbaasd zijn dat het plots stiller wordt door een gebrek aan strijdpunten.

Nou, ik weet niet wat jij denkt maar ik ben niet iemand die rapporteert hoor, van mij hoeven ze niet geband te worden.

Dat mijn lichaam oud wordt 🤣. Pfoei…
Ben een minibieb aan het maken, gaat langzaam (want chronisch ziek dus moet tijd goed verdelen) maar op de grond zitten lukt niet zo goed meer 😅

Zeefietser schreef op 30-10-2022 om 16:39:

Ik erger mij aan helemaal niks. Ik luister nu al 4 uur aan hetzeldie liedje. Gedachten over flux, cosinus phi, pdi regelingen. Ik kan topics maken over wappies, astrology, astrnonomy, energie crisis, covid, olie, alles is fake en echt. Maar wat ik denk ohw "I wish you were here" mijn lieve vriendinen, ik heb er 2. De ene kan niet eens in de trein en de andere is veel te jong. Maar ohw wat had ik ze nu graag bij mij willen hebben.

het liedje is "wish you were here" Pink Floyd, live.

Als ik iemand heel hard mis zet ik Miss You van Prince op repeat, sterkte!

LostJellyfish83

LostJellyfish83

30-10-2022 om 17:11

SuzyQFive schreef op 30-10-2022 om 16:56:

Dat mijn lichaam oud wordt 🤣. Pfoei…
Ben een minibieb aan het maken, gaat langzaam (want chronisch ziek dus moet tijd goed verdelen) maar op de grond zitten lukt niet zo goed meer 😅

🤣 ik moest vandeweek op de knieën om schoenen onder de bank vandaan te vissen en kwam zowat niet meer overeind. De aftakeling slaat hard toe....

Aan de zoveelste die "me" als bezittelijk voornaamwoord gebruikt. brrrrrrr, zo dom!

Ik zit heel de dag in mijn kop met "weeeeeee gaaaaan hamsteren met z'n allen, hamsteren met z'n allen"

Valdemar schreef op 30-10-2022 om 16:08:

[..]

Euhm, RB een ban, DS1971 een ban, Willem een ban, heb niet meer verder gekeken.
Al kon je het grondig oneens zijn met hun stellingen, ze zorgden wel voor polemiek.

Jammer inderdaad.

Ik erger mij aan de tv die steeds schever aan de muur lijkt te gaan hangen. Dankzij de kat. Al geprobeerd weer recht te hangen maar lukt niet. Universele ophangbeugel voor tv duidelijk ook geen succes.

Mensen die hun kop niet houden in de stilte coupe. Nadat iemand ze aansprak gingen ze eerst fluisteren en nu praten ze gewoon weer hardop. Domme wijven 
Het is helemaal niet zo druk, dus ze kunnen ook gewoon verkassen. 

Herfstappeltaart schreef op 30-10-2022 om 18:23:

Ik zit heel de dag in mijn kop met "weeeeeee gaaaaan hamsteren met z'n allen, hamsteren met z'n allen"

Herfstappeltaart schreef op 30-10-2022 om 18:23:

Als ik de reclames niet kán vermijden (bij het live TV kijken) zet ik in ieder geval het geluid even uit. Maar meestal kijk ik uitgesteld en spoel ik steeds maar ruim 8 minuten reclames door..

Beterlaat2021! schreef op 30-10-2022 om 19:22:

[..]

Als ik de reclames niet kán vermijden (bij het live TV kijken) zet ik in ieder geval het geluid even uit. Maar meestal kijk ik uitgesteld en spoel ik steeds maar ruim 8 minuten reclames door..

Dat doen wij ook zoveel mogelijk maar deze was er toch tussendoor geglipt hahaa. 

Mensen die niet gewoon een  film kijken in de bioscoop, maar alleen maar kletsen. Of dit, hadden wij van de week:

Iemand moest om élke scheet zo hard lachen dat het verschrikkelijk irritant werd. Maar echt na ELK woord wat er gezegd werd, ging zij zitten hinniken. En tussendoor alleen maar kletsen. Gruwelijk.... dus we zijn vertrokken. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.