Huiskamer
FaithfulDuck87
28-10-2022 om 09:55
rionyriony schreef op 28-10-2022 om 09:39:
[..]
Elk probleem begint met een probleempje en dan is het nog makkelijk te verhelpen.
ik zie je hier de laatste dagen posten over je gewicht, wat mij lijkt dat je er veel te veel mee bezig bent. 1 keer per week wegen is genoeg.
Cookielover
28-10-2022 om 10:12
[..]
Elk probleem begint met een probleempje en dan is het nog makkelijk te verhelpen.
Ik lees jou al heel lang en de manier waarop jij bezig bent met je gewicht is echt niet gezond. Zeg ik als ervaringsdeskundige.
Dorestad
28-10-2022 om 10:21
[..]
Om de normale fluctuaties in gewicht een probleem(pje)te noemen vind ik bijzonder.
rionyriony
28-10-2022 om 14:28
Friezinnetje schreef op 28-10-2022 om 09:55:
[..]
ik zie je hier de laatste dagen posten over je gewicht, wat mij lijkt dat je er veel te veel mee bezig bent. 1 keer per week wegen is genoeg.
Nee, mijn strategie is dagelijks wegen en zo zie ik een zekere lijn (no pun intended) en dan kan ik mijn gedrag vrij makkelijk corrigeren en hoef ik niet zo wanhopig te worden dat het zo'n moeite kost of iets te accepteren wat ik niet accepteren wil. Zoals ik heel vaak zie bij anderen. En dan al die gevolgen accepteren van al die gezondheidszorg die nodig is bij overgewicht gerelateerde aandoeningen. Die heb ik helemaal niet dus nee, dat overtuigt niet.
FallAgain
28-10-2022 om 17:41
rionyriony schreef op 28-10-2022 om 14:28:
[..]
Nee, mijn strategie is dagelijks wegen en zo zie ik een zekere lijn (no pun intended) en dan kan ik mijn gedrag vrij makkelijk corrigeren en hoef ik niet zo wanhopig te worden dat het zo'n moeite kost of iets te accepteren wat ik niet accepteren wil. Zoals ik heel vaak zie bij anderen. En dan al die gevolgen accepteren van al die gezondheidszorg die nodig is bij overgewicht gerelateerde aandoeningen. Die heb ik helemaal niet dus nee, dat overtuigt niet.
Dagelijks wegen zegt dus helemaal niets. Die paar onsjes of grammetjes zeggen op die basis meer over vocht en ontlasting dan over of je daadwerkelijk dikker/dunner wordt.
LostJellyfish83
28-10-2022 om 18:55
Elke discussie verzandt altijd in bashen, woordspelletjes en gedram geloof ik. Bah 
Treurniet
28-10-2022 om 19:02
Dierenarts zou me bellen voor uitslag bloedonderzoek, maar weet dan net te bellen als ik de mobiel niet binnen handbereik heb
Helaas is het nu weer weekend, dus ik hoor het op zijn vroegst maandag.
Rozi
28-10-2022 om 20:43
Sommige mensen hebben zo’n kattenverjager in de tuin. Ooh vreselijk die piep als je daar langs loopt.
Ik heb een broek en opzich past die goed, maar als ik dan sta heb ik weleens dat mijn blote benen dan stukje tegen elkaar gaan. Voelt dan zoo onprettig ofzo. Als ik dan ophijs is weer goed, eigenlijk moet gewoon een riem op.
Ik had camembert gekocht, bij de Aldi dit keer. Als je dat dan even in de oven doet dat is echt heerlijk dippen met stokbrood. Maar vies dat deze was, deze smold ook niet en leek wel rubber. Echt niet kopen. Vorige week hadden we eentje van de AH die was echt heerlijk
Evaluna
28-10-2022 om 20:48
Beestjes die in mn benen, knieholten en liezen prikken. Soort mini beestjes, opgedaan in het gras en jeuken verschrikkelijk.
Gelukkig in het buitenland, goede zalf gekocht met corticosteroïden en pijnstilling. Dat zal ze leren die beestjes 
TanSwallow86
28-10-2022 om 20:57
De zoveelste hoofdpijn.
Ik ga maar even een hoofdpijn dagboek bij houden. Dit gewoon niet te harden steeds. Kan aan het weer liggen, rouwproces of wat anders.
Dit is geen gein meer aan
Marquise
29-10-2022 om 01:06
Ik mis een goed celeb showbizz roddeltopic hier. Met van de BN'ers die ik niet ken of vaag ooit iets over gehoord heb. Om heerlijk mijn hersenen even bij uit te zetten. Niveau Glennis G., Andre Hazes jr.
Maar ik ben een meelezer en lui, dus zelf zo'n topic starten wordt hem ook niet.
Netherfield
29-10-2022 om 10:12
Aan mistig en mistroostig weer buiten. Ik wil zon! Het zou toch warm worden? Grrrrr