Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Netherfield schreef op 29-10-2022 om 10:12:

Aan mistig en mistroostig weer buiten. Ik wil zon! Het zou toch warm worden? Grrrrr

Hier heeft het nog geregend, moest nog vlug naar buiten om de was binnen te halen 

Netherfield schreef op 29-10-2022 om 10:12:

Aan mistig en mistroostig weer buiten. Ik wil zon! Het zou toch warm worden? Grrrrr

Nh hier in A’dam schijnt de zon behoorlijk is nog bloedheet ook

NonstopPorpoise69

NonstopPorpoise69

29-10-2022 om 13:13

vermoeidheid.. al 3/4 weken 😩 

Aan de lenscontrole dame die om de zin er "als het ware" achteraan plakte. Als ik er een drink spelletje van had gemaakt was ik nu vreselijk donken.

ik voel mij weer opgelicht door de zoveelste autogarage…. Weer veel geld betaald voor op zich een relatief makkelijke vervanging/reparatie zucht.

GroenTuintje schreef op 29-10-2022 om 13:51:

ik voel mij weer opgelicht door de zoveelste autogarage…. Weer veel geld betaald voor op zich een relatief makkelijke vervanging/reparatie zucht.

Ohja, valt altijd tegen die rekeningen he?   

GroenTuintje schreef op 29-10-2022 om 13:51:

Afgelopen dinsdag auto weer goedgekeurd voor Apk, maar advies was brandstofreiniger en gashuisklepreiniger te laten gebruiken. Gashuisklepreiniger was 89 euro, dus die heb ik even overgeslagen 

Totaal 335 euro lichter en ik stond met anderhalf uur weer buiten .

Dat de belastingdienst mijn reiskosten wil afpakken en dat ik daar 2 uur mee bezig ben, 2 klantenservices moet bellen, 2 bomen aan papier moet aanleveren met 5 euro aan postzegels om te bewijzen dat ze dat onterecht doen.

HAHA!wait..what schreef op 29-10-2022 om 14:40:

[..]

Ohja, valt altijd tegen die rekeningen he?

Ja altijd helaas en diegene benoemde de btw eerst niet, en toen met betalen opeens wel… dit mag volgens mij niet eens

Treurniet schreef op 29-10-2022 om 14:57:

[..]

Afgelopen dinsdag auto weer goedgekeurd voor Apk, maar advies was brandstofreiniger en gashuisklepreiniger te laten gebruiken. Gashuisklepreiniger was 89 euro, dus die heb ik even overgeslagen

Totaal 335 euro lichter en ik stond met anderhalf uur weer buiten .

Hier bijna 400 euro lichter 

Hoezo leg je een lege verpakking van koek op de pedaalemmer? Ik ben bezig in de keuken, draai me om, tik op het pedaal en de bak vliegt open, alle kruimels op de grond. 
O, je excuus is dat het niet wist in welk vak het moest?  Kijk in de bak en je ziet het vanzelf,  rest, plastic en papier. 

Op een terrasje lang wachtend op de lunch, geen probleem, alle tijd, lekker weer. Maar wat wel irritant was dat ze om de haverklap kwamen vragen of we nog wat bliefden. Nee, we wachten op ons eten. Ja maar u wilt nog wat drinken? Dat vroeg je twee minuten geleden ook, mogen we rustig wachten?

Mensen die euforisch zijn over het "heerlijke" herfstweer. Het. Is. Niet. Normaal. Om eind oktober 26 graden te hebben. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

29-10-2022 om 21:37

Regendrup. schreef op 29-10-2022 om 21:15:

Mensen die euforisch zijn over het "heerlijke" herfstweer. Het. Is. Niet. Normaal. Om eind oktober 26 graden te hebben.

https://www.weeronline.nl/nieuws/dit-weer-is-normaal-in-oktober

Mug schreef op 29-10-2022 om 21:37:

[..]

https://www.weeronline.nl/nieuws/dit-weer-is-normaal-in-oktober

Interessant. Nooit geweten dat in het verleden ook heel warm werd in oktober. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.