Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

rionyriony schreef op 27-10-2022 om 10:19:

[..] Dat was vroeger bij Action en Lidl ook het geval maar ze hebben het probleem verholpen. Ik denk door gesloten verpakkingen die je niet makkelijk open krijgt. Ruilen geeft dan minder overlast dan een slordige berg kleren.

Oja, bij de Lidl zijn altijd mensen die artikelen van de non-food uitpakken .... Hopeloos.  Bij de kleding hebben ze tegenwoordig soms een kleine opening waar je de stof in  kan voelen. Dat helpt al iets. 

De schoenen zitten tegenwoordig ook goed aan elkaar.

( - Ik heb eenmaal meegemaakt dat ik zag dat een vrouw de slippers aantrok en haar eigen schoenen in haar boodschappentas deed.  -Toen heb ik de lege doos van de Birckenstocks in haar winkelwagen gelegd en iemand van het personeel ingeseind. Ik hou niet van winkeldieven. -)

Auwereel schreef op 27-10-2022 om 09:36:

Ik erger me aan de weegschaal, dat die niet door heeft dat ik al twee weken op dieet ben. Ik ben wat aangekomen in plaats van afgevallen...

Ah dat is ruk!

Dat ik vannacht slecht geslapen heb omdat ik bij voorbaat al zit te stressen over een interne sollicitatie en hoe dat aan te pakken. Genoeg uren overdag om eraan te denken maar waarom gaat dat bij mij nou altijd juist als ik moet slapen... Nu dus koppijn maar ik ga zo wel even sporten hopelijk zakt het..

Dat ik al meer dan 10 jaar de goede kleur kerstverlichting zoek maar dat ik die maar niet kan vinden. Ooit gevonden maar daar toen te weinig van gekocht helaas. Er zijn te weinig gradaties tussen koel en warm. Er staat ook nooit kleurtemperatuur (Kelvin) bij vermeld.

Ik hoefde maar heel kort af te vallen omdat ik steeds bovenop of net boven mijn maximale gewicht zat en ik ben er al twee keer onder gekukeld maar ik heb een beetje een hekel gekregen aan dat gebalanceer dus ik ga nog even door totdat ik comfortabel in het midden zit.

Ben geen sociale eter; ik kan rustig een ander zien eten, iets afslaan en zo.

rionyriony schreef op 27-10-2022 om 16:49:

Ik hoefde maar heel kort af te vallen omdat ik steeds bovenop of net boven mijn maximale gewicht zat en ik ben er al twee keer onder gekukeld maar ik heb een beetje een hekel gekregen aan dat gebalanceer dus ik ga nog even door totdat ik comfortabel in het midden zit.

Ben geen sociale eter; ik kan rustig een ander zien eten, iets afslaan en zo.

Ik ben dol op eten, met name eten dat wat minder goed voor me is. Hoewel de worteltjes en komkommer die ik net op heb, ook prima smaakt. Maar me vergrijpen aan een extra boterham met kaas is lekkerder. Of een stuk ontbijtkoek, mjam! 

Dus als ik dat niet eet, wil ik dat mijn weegschaal me prijst! Hopelijk heeft-ie het binnekort wel door wat ik allemaal laat staan. 

hier ook iemand die van lekker eten houd. Ik beperk het alleen voor mijzelf, Max 8 uur per dag eten. Doe ik al ruim een jaar en bevalt heel goed

Ik heb al een tijd last van mijn oren. Naar de huisarts wil ik niet omdat ik zorgen heb over mijn gehoor. Ik doe aan struisvogelpolitiek.

Dus ik erger me aan mezelf 

GroenTuintje schreef op 27-10-2022 om 17:00:

hier ook iemand die van lekker eten houd. Ik beperk het alleen voor mijzelf, Max 8 uur per dag eten. Doe ik al ruim een jaar en bevalt heel goed

Ik heb intermittent fasting geprobeerd, 2x per dag gezond eten. Ik propte me in de periode dat ik eten mocht van mezelf zo vol dat ik aankwam. 

Volgens mij moet ik langzamer eten, maar daar ben ik ook niet goed in. Mjammie, eten staat op tafel, hap! het is weg.

alhambra schreef op 27-10-2022 om 17:21:

Ik heb al een tijd last van mijn oren. Naar de huisarts wil ik niet omdat ik zorgen heb over mijn gehoor. Ik doe aan struisvogelpolitiek.

Dus ik erger me aan mezelf

Ik weet niet wát voor klachten je hebt.., maar het uitspuiten van oren kan een enorme opluchting geven.

Auwereel schreef op 27-10-2022 om 17:41:

[..]

Volgens mij moet ik langzamer eten, maar daar ben ik ook niet goed in. Mjammie, eten staat op tafel, hap! het is weg.

Bij mij precies zo. 

Beterlaat2021! schreef op 27-10-2022 om 17:51:

[..]

Ik weet niet wát voor klachten je hebt.., maar het uitspuiten van oren kan een enorme opluchting geven.

Ja je kan ook orenspray kopen en dat lost oorsmeer op. Het mag vrij verkocht worden dus het zal geen kwaad kunnen. Het kost wel iets terwijl de huisarts het gratis doet.

Beterlaat2021! schreef op 27-10-2022 om 17:51:

[..]

Flinke druk op mijn oren.

Het houdt hier niet op! Flink verkouden, bijholteontsteking aan beide kanten en nu ook nog eens rechts een oorontsteking! Nou huphup, alle ontstekingen verzamelen, en na het weekend weer verdwijnen aub.

Aan m'n idiote lichaam en rare manier van vallen   
Vandaag waren we een dagje uit en na veel trappen te hebben gelopen, zei ik tegen man en kinderen; ik wacht hier boven wel. 
Dus terwijl zij even weg waren, struikelde ik over 1 of ander belachelijk ding (waar overal waarschuwingsbordjes voor stonden  ). 
Meteen kotsmisselijk en duizelig toen ik ging staan. Pijn in beide enkels en grote teen door verrekking/verzwikking en blauwe knie  Echt, hoe dan?
Het ergste was nog dat het een uur duurde voordat we weg konden omdat ik telkens bijna flauwviel als ik probeerde te staan/lopen   
Nu gelukkig thuis en met beentjes hoog! Ik hoop dat het morgen beter gaat want ik heb een druk weekend..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.