Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik verbaas me als ik zie wat er in de plastic afvalzak gedumpt wordt.
Piepschuim, chips + koffiezakken, speelgoed, papier!

Zeefietser schreef op 25-10-2022 om 12:08:

[..]

Je gaat naar bol.com, je meld hem aan als retour er komt een barcode in beeld. Daar maak je een foto van met je mobiel en je gaat met je pakket naar een post.nl punt. Heel simpel eigenlijk en zo werkt dat ook via partners euh ik bedoel dropshippers.

Klopt, dat eerste tenminste, maar niet voor thuis ophalen en ook niet voor partners waarvoor je naar een ander verzamelpunt moet zoals UPC. Die maken geen etiket voor je aan. Die moet je al hebben gemaakt thuis. En daarvoor heb je een printer nodig. Misschien dat je hem ook wel kan verzenden via post.nl, met handgeschreven info in het pakje. En dat is dan niet gratis. Grote kans dat de verkoper dat dan niet verwerkt zodat je weer achter je geld aanmoet.

Het is allemaal niet comfortabel.

Valt me op dat degenen die dat zeggen zelf nog nooit geprobeerd hebben om een pakje zonder opgeplakte code thuis op te laten halen. De employee heeft alleen een scanner bij zich en geen labelprinter. Wehkamp heeft dat handiger geregeld, want daarbij is het verzendlabel ook het retourlabel.

Kom ik terug van zwemmen ( op de fiets), heeft mijn Siamese kat mijn  auto papieren en rijbewijs te grazen genomen 
Papieren zaten in plastic hoes die nu vol bijtgaatjes zit. Erger  is dat mijn rijbewijs ook erin zat en die ben ik nu kwijt

@ Treurniet : krijgt hij wel genoeg te eten dan?  

Beterlaat2021! schreef op 25-10-2022 om 15:12:

@ Treurniet : krijgt hij wel genoeg te eten dan?

Jawel, maar hij heeft voorkeur voor rijbewijspaieren blijkbaar. 

Ik heb opeens gigantische trek in tosti's uit zo'n goedkoop tosti ijzer met 2 vierkante vakjes en een diagonale streep. Eigenlijk wil ik zo'n ding helemaal niet in huis en mijn kast hebben maar ik kan me niet bedwingen en moet nu naar Blokker.

Ik loop de hele tijd lekkere trek te hebben en ik heb nu trek in tosti! Ik baal ervan dat gewicht erbij zoveel gemakkelijker is dan gewicht eraf! Ik let al een poosje goed op wat ik eet, maar afvallen ho maar. Lekkere trek krijgen des te meer...

Moxxie schreef op 25-10-2022 om 16:17:

Ik heb opeens gigantische trek in tosti's uit zo'n goedkoop tosti ijzer met 2 vierkante vakjes en een diagonale streep. Eigenlijk wil ik zo'n ding helemaal niet in huis en mijn kast hebben maar ik kan me niet bedwingen en moet nu naar Blokker.

Er zijn goede en slechte. De slechte maken een knoertharde rand waar je je kronen op stukbijt,

rionyriony schreef op 25-10-2022 om 17:17:

[..]

Er zijn goede en slechte. De slechte maken een knoertharde rand waar je je kronen op stukbijt,

Te laat, ben alweer terug, het is er een van het Blokker huismerk geworden. Als mijn gebit afbrokkelt kom ik hier weer klagen.

Moxxie schreef op 25-10-2022 om 16:17:

De lekkerste tosti maak je in de koekenpan met roomboter. Dan krijg je niet van die keiharde randen. 

M’n pizza’s zijn te hard/lang gebakken  ..

En ja, ik had beter op moeten letten.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

25-10-2022 om 18:15

Aan collega's tijdens vergadering. Altijd van die 'ohzo leuke grapjes maken, die eigenlijk een sneer zijn' en verder niets inhoudelijk bijdragen maar enorm veel tijd innemen door oeverloos geklets. Bah, wordt eens volwassen en kijk eens naar je eigen inbreng.

redbulletje schreef op 25-10-2022 om 17:57:

De lekkerste tosti maak je in de koekenpan met roomboter. Dan krijg je niet van die keiharde randen.

Mee eens, aan de buitenkant wat boter smeren en in een droge koekenpan bakken. Mjamjam.

Marquise schreef op 25-10-2022 om 11:41:

Ik mag nog wat harder oefenen op steken ophalen want ik kon mijn breiprobeersel geheel uit elkaar halen. Godnonde. Pokkeding.

Oh ja, ik heb nu 1 kussen van de Sassenach KAL af en dat is mijn eerste breisel ooit (ik haak). Maar dat soort dingen zijn een ramp. 

Treurniet schreef op 25-10-2022 om 13:22:

Kom ik terug van zwemmen ( op de fiets), heeft mijn Siamese kat mijn auto papieren en rijbewijs te grazen genomen
Papieren zaten in plastic hoes die nu vol bijtgaatjes zit. Erger is dat mijn rijbewijs ook erin zat en die ben ik nu kwijt

Hu? Papieren rijbewijzen zijn er toch al meer dan 10 jaar niet meer? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.