Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Lollypopje schreef op 23-10-2022 om 18:05:

[..]

Ik zit nu aan mijn, het is niet echt geweldig maar ik moet toch iets en het is in elk geval chocola, voorraad

echt he dat was ook mijn idee beter iets dan niets 

Rogue schreef op 23-10-2022 om 18:09:

[..]

echt he dat was ook mijn idee beter iets dan niets

Ja. De volgende keer laat ik vriendin toch maar iets meenemen 😂

Lollypopje schreef op 23-10-2022 om 18:10:

[..]

do-it-wrestling-isnt-wrestling.gif

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

23-10-2022 om 19:44

Lollypopje schreef op 23-10-2022 om 18:10:

[..]

ik heb nog pure chocolade 85% liggen  

Friezinnetje schreef op 23-10-2022 om 19:44:

[..]

ik heb nog pure chocolade 85% liggen

Die zou bij mij blijven liggen. Ik heb een Irish coffee gemaakt en ik heb er echte Belgische bonbons bij die ik gekregen heb van mijn schoonzus en zwager .

Haha dat is echt heel herkenbaar met die chocola! Vaak eet ik dan iets wat in de buurt komt maar dat is niet bevredigend genoeg, maar beter iets dan niet idd 😂

Ik ben rijen en rijen vol FLV-files aan het converteren naar MP4.

Nog twee mappen. Ik houd ermee op voor vandaag.

aan een brutale kassa-griet. Heel jong maar ontzettend onbehoorlijk. Ik vroeg om een kassabon, zegt ze doodleuk “ maar voor zo weinig producten ga je toch geen kassabon vragen? Nog niet eerder meegemaakt dit” Uh pardon? Dat maak ik toch lekker zelf uit?

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

24-10-2022 om 07:07

Dat er nu in Houten jongeren bezig zijn geweest bij een kermis, zodat die eerder dicht moest. Waarom?? De kermisexploitanten hebben al 2 slechte jaren achter de rug en nu ze eindelijk mogen, dan zijn er weer van die stomme kaauuteelui die de boel verstieren.  

Aan mijn gepensioneerde buurman die om 8 uur in vijf minuten met de bladblazer zijn tuintje schoongeblazen heeft op de eerste dag van de herfstvakantie en na een voor mij doorwaakte nacht. Ga als ik hem zie toch even vriendelijk verzoeken of dat niet op een ander moment kan. Ik ken zijn aversie tegen natuur, maar dit kan ook om 11 uur. Of met een bezem ofzo. Het is geen klus van een dag, dus waarom zou je er om 8 uur mee beginnen.

GroenTuintje schreef op 24-10-2022 om 00:42:

aan een brutale kassa-griet. Heel jong maar ontzettend onbehoorlijk. Ik vroeg om een kassabon, zegt ze doodleuk “ maar voor zo weinig producten ga je toch geen kassabon vragen? Nog niet eerder meegemaakt dit” Uh pardon? Dat maak ik toch lekker zelf uit?

Ze kan niet bedenken dat je ook om andere redenen een kassabon wil hebben. Bijvoorbeeld, als aankoopbewijs. Of gewoon voor je administratie.

Ik ben sloom.

Mijn weegschaal deed weer erg dwars vanmorgen. terwijl ik me had verheugd op een gebakje. Die blijft dan maar voorlopig in de vriezer.

Ik wou het wel opmaken voordat de feestdagen beginnen. Anders blijft het daar al die tijd liggen vanwege al die kikkers, muizen, speculaas, letters en kransen.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

24-10-2022 om 10:38

aan KPN. 
Begin dit jaar is er glasvezel aangelegd in onze straat,  alle buren zijn ook allang aangesloten, maar ons zijn ze vergeten. 

Al tig keer contact gehad: ze zouden komen in juli, toen in november en nu is het weer verplaatst naar april volgend jaar. Sodemieter toch op kut KPN. Kan iemand anders ons aansluiten?? 

rionyriony schreef op 24-10-2022 om 08:55:

[..]

Ze kan niet bedenken dat je ook om andere redenen een kassabon wil hebben. Bijvoorbeeld, als aankoopbewijs. Of gewoon voor je administratie.

Klopt. Dat snapte ze totaal niet.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.