Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

21-10-2022 om 11:37

Zusterclivia schreef op 21-10-2022 om 10:54:

[..]

Effe OT. Ik begrijp haar wel. Haar reep, dus zij peuzelt hem op. Zeker als zij hem heeft gekregen.

Ik heb er altijd een schijthekel aan dat iedereen altijd maar verwacht dat je deelt. En als je ook wilt, dan moet je zelf maar iets lekkers pakken/kopen.

Dan ga je dat lekker op je kamer opvreten maar met een aantal mensen om je heen in je eentje zitten te snoepen zonder ook maar aan anderen te vragen of ze ook een stukkie willen, ik vind dat vrij aso maar goed dat is mijn mening. (En ik zou me als ik dat zou doen erg ongemakkelijk voelen want ik deel graag en iets lekkers met meerderen vind ik veel gezelliger dan in mn eentje maar goed dat ben ik)

Rondstruiner schreef op 21-10-2022 om 11:35:

Aan twee mensen die naast mij zitten in de trein en echt heeeeel erg naar knoflook ruiken

Oh dat is echt heel smerig ja 

Phoebe1982 schreef op 21-10-2022 om 11:37:

[..]

Dan ga je dat lekker op je kamer opvreten maar met een aantal mensen om je heen in je eentje zitten te snoepen zonder ook maar aan anderen te vragen of ze ook een stukkie willen, ik vind dat vrij aso maar goed dat is mijn mening. (En ik zou me als ik dat zou doen erg ongemakkelijk voelen want ik deel graag en iets lekkers met meerderen vind ik veel gezelliger dan in mn eentje maar goed dat ben ik)

Dat kan. Maar ik vind het nogal raar om iemand een cadeautje te geven en dan te verwachten dat het gedeeld wordt.

Irregular_Choice schreef op 21-10-2022 om 07:48:

[..]

Ik snap de ergernis! Mijn vader heeft ook zo’n afstandsbediening voor alle apparaten in 1. Drama! Wij hebben hem ook ooit gehad, maar doe nu gewoon weer met de normale. Wat een ondingen zijn het zeg. Altijd gedoe mee helaas.
Ik heb zo’n zak aan de leuning van de bank hangen waar ze in gaan. Op de bank ligt altijd die van kpn om te zappen en dan nog die van de tv om te wisselen tussen gewone tv en de Apple TV. Die van de Apple TV ligt er ook. Ik heb op onze hoekbank in de hoek zo’n dienblaadje op de rugleuning geklemd voor mijn glas en daar ligt de afstandsbediening van de Apple TV en de tv zelf op.

Ik heb er negen waarvan twee in een andere kamer. vooral de twee grootste zijn irritant aanwezig en ze lijken op elkaar.

Je kan ervan uitgaan dat alleen de belangrijkste functies het doen met zo'n universele afstandsbediening. Van de TV doen de meeste knoppen het wel, behalve teletekst. Ik heb daarvoor tien codes moeten proberen.

Van de audioversterker doet alleen de volumeknop het, wat natuurlijk wel de belangrijkste is.

Van een radioafstemeenheid zijn de voorkeuzetoetsen het belangrijkste (bijvoorbeeld toets 1 is Radio 1) maar die zitten niet op die nieuwe afstandsbediening.

Irregular_Choice schreef op 21-10-2022 om 07:48:

[..]

Ik snap de ergernis! Mijn vader heeft ook zo’n afstandsbediening voor alle apparaten in 1. Drama! Wij hebben hem ook ooit gehad, maar doe nu gewoon weer met de normale. Wat een ondingen zijn het zeg. Altijd gedoe mee helaas.
Ik heb zo’n zak aan de leuning van de bank hangen waar ze in gaan. Op de bank ligt altijd die van kpn om te zappen en dan nog die van de tv om te wisselen tussen gewone tv en de Apple TV. Die van de Apple TV ligt er ook. Ik heb op onze hoekbank in de hoek zo’n dienblaadje op de rugleuning geklemd voor mijn glas en daar ligt de afstandsbediening van de Apple TV en de tv zelf op.

Ik heb hier een Marantz versterker met daaraan de smart tv, cd/blu-ray speler, platenspeler en de Apple TV. Ik hoef alleen de blu-ray apart te bedienen. De platenspeler heeft geen ab dus die moet sowieso met de hand, daarvoor moet ik wel het kanaal op de versterker anders zetten. Voor de rest heeft elk apparaat zijn eigen instelling. 

TanSwallow86

TanSwallow86

21-10-2022 om 14:02

Nacht en vanochtend koppijn gehad, hielp geen paracetamol tegen. 

HarleyQuin schreef op 21-10-2022 om 14:02:

Nacht en vanochtend koppijn gehad, hielp geen paracetamol tegen.

Oh wat naar he? Ik heb sinds afgelopen weekend hoofdpijn, al is het niet de hele tijd aanwezig. 

Gaat het nu weer wat beter?

TanSwallow86

TanSwallow86

21-10-2022 om 14:41

HAHA!wait..what schreef op 21-10-2022 om 14:25:

[..]

Oh wat naar he? Ik heb sinds afgelopen weekend hoofdpijn, al is het niet de hele tijd aanwezig.

Gaat het nu weer wat beter?

Nee, hoofdpijn komt weer terug. Kan wel gillen

Deur dicht! Gezin denkt dat het nog zomer is ofzo. 

Netherfield schreef op 21-10-2022 om 14:48:

Deur dicht! Gezin denkt dat het nog zomer is ofzo.

het is ook zomerweer nu de achterdeur staat hier dus ook open

Hier staat de achterdeur ook open. Het is heerlijk weer. Ik ben heerlijk in de tuin bezig geweest en heb alle ramen gezeemd.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

21-10-2022 om 15:26

Zusterclivia schreef op 21-10-2022 om 12:13:

[..]

Dat kan. Maar ik vind het nogal raar om iemand een cadeautje te geven en dan te verwachten dat het gedeeld wordt.

Ik niet  ... 

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt, natuurlijk moet je niet delen als je het gekregen hebt maar ik vind het gewoon raar dat je een flink grote reep in gezelschap in je eentje in 1 middag opeet zonder dat je je afvraagt of iemand anders een stukkie wil, dat bedoel ik. Zij deed dat wel en ik ergerde me daar een beetje aan. (Dit is een ergenis-topic...) 

Ik zou dat in ieder geval niet kunnen, ik geniet meer van iets lekkers als ik dat kan delen en ik snap gewoon niet zo goed dat het blijkbaar niet bij iedereen opkomt om anderen te vragen of ze ook een stukje willen, maar goed dat is mijn mening. Jij mag uiteraard je eigen mening hebben.

FIjn weekend. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

21-10-2022 om 16:06

De buren waren lekker een weekje weg, vandaag weer thuis en de radio staat op daveren. Werkelijk, waarom??? 

Als je met elkaar gaat bekokstoven hoe je energie slim gaat inkopen dan werkt dat toch helemaal niet meer!

Ze weten dat het hoe dan ook zal worden gekocht dus je betaalt altijd de hoofdprijs.

Is net zoiets als: Ik wil dit huis tegen elke prijs hebben! Nou de verkoper weet dan wel een prijs voor je te noemen.

Je moet altijd spelen dat je niet veel belangstelling hebt en dat je ook kan weglopen zonder te kopen. Maar in het geval van energie weten ze dat men niet zonder deal naar huis kan.

Degene die de deal het hardste nodig heeft, verliest.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.