Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Vergeten en vergeven dat zeiden mijn ouders letterlijk vandaag.
Nee ik vergeet en vergeef niet dat ik een familie lid heb die meedere vrouwen heeft verkracht en daarvoor veroordeeld is. 
Ik gooi zn !#€^^#@ gewoon uit mijn leven.

Marquise schreef op 20-10-2022 om 21:35:

Ik had mijn haar nog in een knot vanwege work-out. In het voorbij gaan keek ik in de spiegel en ik zag goddomme juffrouw Bulstronk terugkijken.

Juh, laat maar he.

Hahahaha, sorry. Hier moest ik dus echt keihard om lachen. 

Matilda! 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

20-10-2022 om 22:14

Ik had mijn haar nog in een knot vanwege work-out. In het voorbij gaan keek ik in de spiegel en ik zag goddomme juffrouw Bulstronk terugkijken.

Juh, laat maar he.

mijn zus heeft een nieuwe vriendje en ze wil niet zeggen wie het is en daar dat ze zo geheimzinnig doet

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

21-10-2022 om 07:42

Dat ik op mijn vrije dag al weer zo vroeg wakker ben... 

Wakker geworden met buikpijn 

rionyriony schreef op 20-10-2022 om 21:17:

Aangezien ik inmiddels omringd word door een veelheid aan zwarte en witte afstandsbedieningen had ik één programmeerbare infrarood-afstandsbediening gekocht om tenminste de zwarte samen te voegen tot één object. De witte zijn radiografisch dus daarmee zal het niet lukken op deze manier.

Nu heb ik wel met veel proberen eindelijk de tv en de audioversterker erin ondergebracht (dat scheelt natuurlijk), maar met de andere twee wil het maar niet lukken. Nergens de code te vinden, ook niet online. Kennelijk heeft niemand dat eerder gedaan.

Ik snap de ergernis! Mijn vader heeft ook zo’n afstandsbediening voor alle apparaten in 1. Drama! Wij hebben hem ook ooit gehad, maar doe nu gewoon weer met de normale. Wat een ondingen zijn het zeg. Altijd gedoe mee helaas.
Ik heb zo’n zak aan de leuning van de bank hangen waar ze in gaan. Op de bank ligt altijd die van kpn om te zappen en dan nog die van de tv om te wisselen tussen gewone tv en de Apple TV. Die van de Apple TV ligt er ook. Ik heb op onze hoekbank in de hoek zo’n dienblaadje op de rugleuning geklemd voor mijn glas en daar ligt de afstandsbediening van de Apple TV en de tv zelf op. 

JtM

JtM

21-10-2022 om 08:08 Topicstarter

Treurniet schreef op 20-10-2022 om 18:39:

[..]

Volgende keer extra verzekering of aangetekend?

Die mogelijkheid is er vaak niet.  In dit geval kwam de machine terug van een 'reparatie' (andere grote ergenis) en het bedrijf heeft de machine gewoon zo opgestuurd.

Aan de plantsoenendienst die hier al een uur met bladblazers op het veld bezig zijn. De bomen hangen nog vol blad dus morgen ligt het weer vol.

Juh, laat maar he.

Ik heb beeld 

Dolfje schreef op 21-10-2022 om 08:28:

Aan de plantsoenendienst die hier al een uur met bladblazers op het veld bezig zijn. De bomen hangen nog vol blad dus morgen ligt het weer vol.

Hier zijn ze ook bezig, maar ik vind het juist goed. Ze halen het blad van het gras, wat anders verstikt onder die laag. En op de weg wordt het ook opgeruimd, helemaal goed! Hartstikke gevaarlijk, dat natte blad wat nu op de weg en fietspad ligt. Als je daar op onderuit gaat met de fiets, ben je ook niet blij.

Irregular_Choice schreef op 21-10-2022 om 10:42:

[..]

Hier zijn ze ook bezig, maar ik vind het juist goed. Ze halen het blad van het gras, wat anders verstikt onder die laag. En op de weg wordt het ook opgeruimd, helemaal goed! Hartstikke gevaarlijk, dat natte blad wat nu op de weg en fietspad ligt. Als je daar op onderuit gaat met de fiets, ben je ook niet blij.

Nou ze mogen het wel weg halen maar ze maken een uur herrie om 7:30 in de ochtend en dan zijn ze weer weg en je ziet er nu al niks meer van want het ligt weer vol. 

Phoebe1982 schreef op 20-10-2022 om 14:47:

Gisteren me geërgerd aan mijn puberende nichtje die terwijl ze niet alleen was in haar eentje een grote chocoladereep op heeft zitten vreten zonder zich te bedenken dat het misschien best aardig is om het met anderen te delen.
Sterker nog ik erger me er nog aan en ik snap dat brein van haar niet.. (Ik snap gewoon niet dat je je zo kunt gedragen zonder schuldgevoel wanneer er nog 4 anderen in de buurt zijn maar goed)

Effe OT. Ik begrijp haar wel. Haar reep, dus zij peuzelt hem op. Zeker als zij hem heeft gekregen.

Ik heb er altijd een schijthekel aan dat iedereen altijd maar verwacht dat je deelt. En als je ook wilt, dan moet je zelf maar iets lekkers pakken/kopen.

Aan mijn gebrek aan discipline.

Aan twee mensen die naast mij zitten in de trein en echt heeeeel erg naar knoflook ruiken 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.