Huiskamer
Wobbelkont
20-10-2022 om 14:40
Stom ziekenhuis. Ik ben gewoon een patient op afdeling X. Waarom moet ik nou weer eerst naar de huisarts?! Ik bel omdat mijn klachten, waar ik al ruim 20 jaar voor langskom, erger worden. Maargoed hè, ik wacht wel 4 maanden…
Evaluna
20-10-2022 om 14:44
pffff eerst sleutel in de auto laten zitten, op de fiets naar mn ouders voor de reserve sleutel.
Daarna natgeregend bij het schoolplein en als klap op de vuurpijl een lekke band.
Weer opgepompt, maar ik hoor het gewoon leegsissen en zie doorntjes in de band.
Is het al bedtijd???
Maar, wel een sollicitatie geschreven op een hele leuke vacature 
AggressiveReindeer87
20-10-2022 om 14:47
Gisteren me geërgerd aan mijn puberende nichtje die terwijl ze niet alleen was in haar eentje een grote chocoladereep op heeft zitten vreten zonder zich te bedenken dat het misschien best aardig is om het met anderen te delen.
Sterker nog ik erger me er nog aan
en ik snap dat brein van haar niet.. (Ik snap gewoon niet dat je je zo kunt gedragen zonder schuldgevoel wanneer er nog 4 anderen in de buurt zijn maar goed)
Zusterclivia
20-10-2022 om 15:08
Phoebe1982 schreef op 20-10-2022 om 14:47:
Gisteren me geërgerd aan mijn puberende nichtje die terwijl ze niet alleen was in haar eentje een grote chocoladereep op heeft zitten vreten zonder zich te bedenken dat het misschien best aardig is om het met anderen te delen.
Sterker nog ik erger me er nog aanen ik snap dat brein van haar niet.. (Ik snap gewoon niet dat je je zo kunt gedragen zonder schuldgevoel wanneer er nog 4 anderen in de buurt zijn maar goed)

Bakblik
20-10-2022 om 15:21
Phoebe1982 schreef op 20-10-2022 om 14:47:
Sterker nog ik erger me er nog aanen ik snap dat brein van haar niet.. (Ik snap gewoon niet dat je je zo kunt gedragen zonder schuldgevoel wanneer er nog 4 anderen in de buurt zijn maar goed)
Niet om je aan te vallen maar:
Had ze die reep uit de kast gepakt/de algemene voorraad of had ze hem zelf betaald?
Puber en jongvolwassene hier weten wat ze mogen pakken uit de algemene voorraad als snack bij het studeren en ook hoeveel. Een familiezak chips is niet om in je eentje op te eten. Als ze iets te eten hebben gekocht van hun eigen verdiende geld dan mag het mee naar de eigen kamer en kunnen ze het zelf opeten, het is hun chips/chocolade/fruitsalade dat hoeven ze dan niet te delen.
Zeker met zelf betaalde etenswaren hebben pubers nog heel erg het idee: DAT IS VAN MIJ!!!!! Spontaan delen dat komt nog wel, inmiddels zijn mijn kinderen 17+ en komt er langzaamaan enig besef dat af en toe iets delen wel aardig kan zijn.
AggressiveReindeer87
20-10-2022 om 16:17
Bakblik schreef op 20-10-2022 om 15:21:
[..]
Niet om je aan te vallen maar:
Had ze die reep uit de kast gepakt/de algemene voorraad of had ze hem zelf betaald?
Puber en jongvolwassene hier weten wat ze mogen pakken uit de algemene voorraad als snack bij het studeren en ook hoeveel. Een familiezak chips is niet om in je eentje op te eten. Als ze iets te eten hebben gekocht van hun eigen verdiende geld dan mag het mee naar de eigen kamer en kunnen ze het zelf opeten, het is hun chips/chocolade/fruitsalade dat hoeven ze dan niet te delen.
Zeker met zelf betaalde etenswaren hebben pubers nog heel erg het idee: DAT IS VAN MIJ!!!!! Spontaan delen dat komt nog wel, inmiddels zijn mijn kinderen 17+ en komt er langzaamaan enig besef dat af en toe iets delen wel aardig kan zijn.
Nee het was een soort cadeautje, van mijn vriend aan haar.
Zusterclivia:
Treurniet
20-10-2022 om 16:33
WANNEER ga ik nou eens leren om geen postpakketten aan te nemen voor de buurvrouw in de schoolvakanties? Nu zit ik al twee dagen met dat pakket in huis..
JtM
20-10-2022 om 18:11
Ik kom rond 16u thuis en staat een pakket voor de deur. Niemand thuis dus de bezorger heeft het maar voor de deur gezet. Waarde van het pakket: machine van +/- €1200. Is niet de eerste keer, meerdere malen geklaagd maar ook dat heeft geen effect.
redbulletje
20-10-2022 om 18:32
Phoebe1982 schreef op 20-10-2022 om 16:17:
[..]
Zusterclivia:![]()
Dan is het toch haar reep?
Treurniet
20-10-2022 om 18:39
JtM schreef op 20-10-2022 om 18:11:
Ik kom rond 16u thuis en staat een pakket voor de deur. Niemand thuis dus de bezorger heeft het maar voor de deur gezet. Waarde van het pakket: machine van +/- €1200. Is niet de eerste keer, meerdere malen geklaagd maar ook dat heeft geen effect.
Volgende keer extra verzekering of aangetekend?
Milala
20-10-2022 om 18:50
Treurniet schreef op 20-10-2022 om 18:39:
[..]
Het is toch eigenlijk van de zotte dat je meer geld kwijt moet uitgeven omdat de bezorging alles gewoon voor de deur dumpt?
Ik kijk echt uit naar het moment dat elke woonplaats een soort van pakketjes mc drive heeft..
Het allerliefst gewoon fysieke winkels met spullen op voorraad maar die tijd is denk ik voorbij..
Lollypopje
20-10-2022 om 18:53
Treurniet schreef op 20-10-2022 om 18:39:
[..]
Dat garandeert niks.
Ik heb een keer extra betaald, zodat een duur pakket enkel bij mij bezorgd mocht worden en dus niet afgegeven bij de buren. Dat stond dus toch echt bij de buren.
Bakblik
20-10-2022 om 20:09
Phoebe1982 schreef op 20-10-2022 om 16:17:
[..]
Zusterclivia:![]()
Dat is dan haar reep. Met lekkers zijn pubers soms net kleine kinderen, IS VAN MIJ. Dan is delen nog moeilijk.
rionyriony
20-10-2022 om 21:17
Aangezien ik inmiddels omringd word door een veelheid aan zwarte en witte afstandsbedieningen had ik één programmeerbare infrarood-afstandsbediening gekocht om tenminste de zwarte samen te voegen tot één object. De witte zijn radiografisch dus daarmee zal het niet lukken op deze manier.
Nu heb ik wel met veel proberen eindelijk de tv en de audioversterker erin ondergebracht (dat scheelt natuurlijk), maar met de andere twee wil het maar niet lukken. Nergens de code te vinden, ook niet online. Kennelijk heeft niemand dat eerder gedaan.
Marquise
20-10-2022 om 21:35
Ik had mijn haar nog in een knot vanwege work-out. In het voorbij gaan keek ik in de spiegel en ik zag goddomme juffrouw Bulstronk terugkijken.
Juh, laat maar he.