Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

willem1959 schreef op 20-10-2022 om 00:21:

Er gaan rare verhalen over Mark, die vriend van Sanne.
Seksueel overschrijdend gedrag, twaalf jaar haar beste vriend, een half jaar geleden training hoe je uit een te water geraakte auto komt, als een ware fanaat in het nieuws. Weet niet wat daar van waar is. Is het het internetriool of speelt er meer? Het is natuurlijk verschrikkelijk als iemand onterecht beschuldigd wordt.

https://twitter.com/brandweer_112/status/1582789805108121601

Kan allemaal heel erg toeval zijn, soms plakken mensen ook dingen aan elkaar die op zich niets ermee te maken hebben. 

Blijf het bizar vinden dat niemand echt iets gezien heeft. Net als die twee meisjes vorig jaar die op de kop in de sloot lagen twee dagen. 

SuzyQFive schreef op 20-10-2022 om 00:26:

[..]

Kan allemaal heel erg toeval zijn, soms plakken mensen ook dingen aan elkaar die op zich niets ermee te maken hebben.

Blijf het bizar vinden dat niemand echt iets gezien heeft. Net als die twee meisjes vorig jaar die op de kop in de sloot lagen twee dagen.

Ja, dat is ook zo. Maar inderdaad, niemand iets gezien. Is het dan 's nachts gebeurd? En wat zegt hij nou in het filmpje op 1.58? Je kunt de meest idiote dingen bedenken op deze manier.

Zou dit niet beter een eigen topic krijgen? Deze treurige zaak lijkt me niet echt passen in een topic over dagdagelijkse, suffe ergernissen.

Marquise schreef op 20-10-2022 om 00:34:

Zou dit niet beter een eigen topic krijgen? Deze treurige zaak lijkt me niet echt passen in een topic over dagdagelijkse, suffe ergernissen.

Zouwel beter zijn. Er wordt ook over gesproken in 

Opmerkelijk maar waar nieuws

Nu zijn er mensen dieRijkswaterstaat de schuld geven omdat er op een stuk in die bocht geen vangrails is. 
Waarom accepteren mensen nou niet dat er gewoon ongelukken gebeuren. Zomaar, uit het niets. Een samenloop van omstandigheden. Waarom moet er altijd een reden gezocht worden en naar mensen gewezen.

willem1959 schreef op 20-10-2022 om 00:21:

Er gaan rare verhalen over Mark, die vriend van Sanne.
Seksueel overschrijdend gedrag, twaalf jaar haar beste vriend, een half jaar geleden training hoe je uit een te water geraakte auto komt, als een ware fanaat in het nieuws. Weet niet wat daar van waar is. Is het het internetriool of speelt er meer? Het is natuurlijk verschrikkelijk als iemand onterecht beschuldigd wordt.

https://twitter.com/brandweer_112/status/1582789805108121601

Als het een film was zou die vriend de dader zijn. Zichzelf in de media opwerpen als haar beste vriend maar wel getrouwd zijn. Geen naaste familie van Sanne die wanhopige oproepen doet. Heel vaag allemaal. 

willem1959 schreef op 20-10-2022 om 08:38:

Nu zijn er mensen dieRijkswaterstaat de schuld geven omdat er op een stuk in die bocht geen vangrails is.
Waarom accepteren mensen nou niet dat er gewoon ongelukken gebeuren. Zomaar, uit het niets. Een samenloop van omstandigheden. Waarom moet er altijd een reden gezocht worden en naar mensen gewezen.

Dan nog zou je daar bandensporen vinden als er iemand uit de bocht vliegt lijkt me. 

Even terug naar een "gewone" ergernis.  In de auto stappen en daarbij iets voelen "scheuren" bij de kontzak.  Een vrij nieuwe broek nog - wel zo'n hippe met rafels/gaten en verwassen look.  Maar dit gat hoort er duidelijk niet in te zitten op die plek.

Even overwogen om weer helemaal naar boven te gaan in de flat, maar ik was al laat en had een lang truitje aan dus ik heb het er maar op gegokt dat de broek het vandaag houdt verder Wish me luck.

Ik vind ook dat de verhalen over Hebe in een apart topic horen.

Mijn ergernis: het is herfstvakantie en dus weinig ruimte voor baantjeszwemmers.

Ik heb weer een halve kledingkast aan kleding naar de kringloop kunnen brengen, omdat het me niet meer past.  

Poekewiki schreef op 20-10-2022 om 09:42:

Even terug naar een "gewone" ergernis. In de auto stappen en daarbij iets voelen "scheuren" bij de kontzak. Een vrij nieuwe broek nog - wel zo'n hippe met rafels/gaten en verwassen look. Maar dit gat hoort er duidelijk niet in te zitten op die plek.

Even overwogen om weer helemaal naar boven te gaan in de flat, maar ik was al laat en had een lang truitje aan dus ik heb het er maar op gegokt dat de broek het vandaag houdt verder Wish me luck.

Hopelijk geen groot gat...

anomarie schreef op 19-10-2022 om 17:35:

[..]

Ik snap best dat ze geen onbeperkte voorraad hebben en dat personeel heel lastig te vinden is. Maar je bent een service verlenend beroep. Dit is niet wat je noemt service. Voor of na werk langs gaan, gaat niet want dan zijn ze dicht en nu dus ook in de lunchpauze. Het gevolg is dat ik dus al 5 keer vrij heb moeten nemen om langs te gaan en nog met lege handen sta.

Hebben ze niet een systeem waarbij er een mail gestuurd wordt als het klaar ligt? En ipv terug gaan telkens, zou ik bellen of mailen of het klaar ligt. Of je vraagt of ze jou kunnen bellen als het klaar ligt. Bij onze apotheek houden ze sowieso 3 werkdagen aan vanaf aanvragen tot het klaar ligt. En een arts moet je sowieso niet geloven als die zegt dat het op voorraad is. Een arts kan helemaal de voorraad van de apotheek niet in zien en weet dat niet. Dus daar zou ik voortaan niet meer op vertrouwen  

Dat ik geen algemeen kattentopic kan vinden terwijl die er toch wel was, dacht ik. 

Marquise schreef op 20-10-2022 om 13:12:

Dat ik geen algemeen kattentopic kan vinden terwijl die er toch wel was, dacht ik.

Deze misschien?

https://www.viafora.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/miauw-onze-katten?page=21

Poekewiki schreef op 20-10-2022 om 09:42:

Even terug naar een "gewone" ergernis. In de auto stappen en daarbij iets voelen "scheuren" bij de kontzak. Een vrij nieuwe broek nog - wel zo'n hippe met rafels/gaten en verwassen look. Maar dit gat hoort er duidelijk niet in te zitten op die plek.

Haha ik had dat een paar jaar geleden op het werk. Gelukkig ook een lang shirt aan en een zwarte onderbroek onder die kapotte zwarte broek. In de pauze snel naar de C&a gerend en een nieuwe broek gekocht want alleen al om collega  want die schoot constant in een deuk als hij mij zag 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.