Huiskamer
SuzyQFive
19-10-2022 om 18:51
Bakblik schreef op 19-10-2022 om 16:42:
[..]
Van school of vindt dochter dat dat moet? Als het van school moet, leveren zij dan ook de potjes of de rolletjes correctietape?
Groot kruis over de bladzijde een alleen opnieuw schrijven is minder werk. Mijn dochter studeert nu een voor bepaalde opdrachten heeft ze heel duur papier moeten kopen met hexagons erop. Daar hebben we een vel van ingescand en dat print ze uit om de opdrachten in klad te maken, als het klopt schrijft ze het over op het echte papier en daar wordt dan bij een iets te lang streepje weleens wat tipex gebruikt om het netjes te hebben.
Hele bladzijdes met tipex uitwissen dat mag hier niet.
De meeste docenten zijn niet zo’n fan van type-ex hoor. Ik niet iig, zeker niet in een schrift. Op een gegeven moment kruimelt dat het schrift uit. Met de type-ex roller gaat het wel beter (en sneller).
Op toetsen mochten ze van mij ook geen TE gebruiken. Ik wil graag de denkpatronen kunnen zien, maar soms strepen ze iets weg wat wel goed was, dan strijk ik soms nog wel over mijn hart 😊. Bij schoolexamens en examens mag ook veen TE gebruikt worden.
afrodite05
19-10-2022 om 19:36
SuzyQFive schreef op 19-10-2022 om 18:43:
[..]
Heb even niet goed opgeslagen wat er precies is?
Heel veel sterkte in ieder geval!
Ik ben na 5x icsi (en 5x een miskraam in, hoe toevallig, zwangerschapsweek 5) nu "per ongeluk" spontaan zwanger, maar het is een hg zwangerschap. Dus zonder (juiste) medicatie kots ik m'n longen uit m'n lijf, elk half uur weer, kan niets binnenhouden, zelfs geen water. Daardoor nu in 2 weken al 2x met uitdrogingsverschijnselen opgenomen in het ziekenhuis. Nu dus heftigere medicatie gekregen. Lijkt eindelijk redelijk goed aan te slaan, maar ik probeer niet te vroeg te juichen. Geen idee wat mijn brakke lijf nog meer in petto heeft...
afrodite05
19-10-2022 om 19:41
Ik heb ook een hekel aan trage leerlingen door tipp ex. Wat een kliederzooi altijd en dat trage inderdaad. Streep of kras gewoon door! Het stomste vind ik dan vaak dat hele stukken wit worden gelakt, maar nog niet droog dus dan schrijven ze pas een heel stuk verderop het antwoord. Ja, wat levert die verf dan op? Een plakkerig blaadje dat met wat pech aan het blaadje van een klasgenoot plakt. Bah.
Oh en apotheken zijn hier ook altijd een drama. Altijd takkelang wachten, niet normaal. Gelukkig kan een deel in een soort afhaalmuur, maar dan nog is er soms zo'n muts die het toch bij de balie wil laten ophalen. "Oh dit had best in de kluis gekund inderdaad, nu u het zegt..." Grrrr.
rionyriony
19-10-2022 om 20:23
afrodite05 schreef op 19-10-2022 om 19:36:
[..]
Ik ben na 5x icsi (en 5x een miskraam in, hoe toevallig, zwangerschapsweek 5) nu "per ongeluk" spontaan zwanger, maar het is een hg zwangerschap. Dus zonder (juiste) medicatie kots ik m'n longen uit m'n lijf, elk half uur weer, kan niets binnenhouden, zelfs geen water. Daardoor nu in 2 weken al 2x met uitdrogingsverschijnselen opgenomen in het ziekenhuis. Nu dus heftigere medicatie gekregen. Lijkt eindelijk redelijk goed aan te slaan, maar ik probeer niet te vroeg te juichen. Geen idee wat mijn brakke lijf nog meer in petto heeft...
Wat fijn voor je! Maar vervelend dat je je nu zo beroerd voelt!
Cookielover
19-10-2022 om 21:16
Aan alle idioten die het blijkbaar nodig vinden om te moeten speculeren over de verdwijning van Hebe en Sanne. Er wordt met man en macht gezocht, maar de toetsenbordhelden moeten hun onderbuik legen 🤢 Fuck off; deze zaak is al triest genoeg.
Moyrrie
19-10-2022 om 22:25
Cookielover schreef op 19-10-2022 om 21:16:
Aan alle idioten die het blijkbaar nodig vinden om te moeten speculeren over de verdwijning van Hebe en Sanne. Er wordt met man en macht gezocht, maar de toetsenbordhelden moeten hun onderbuik legen 🤢 Fuck off; deze zaak is al triest genoeg.
+ 1000
Loezzie
19-10-2022 om 22:40
ik heb me geërgerd aan berichten over Sanne, de vermiste begeleidster van Hebe. Wat worden er lelijke dingen over haar geschreven. Wat gaan mensen uit van het slechtste in de mens. Je zal maar over je familielid lezen dat ze een kinderontvoerder is. Puur omdat ze vermist is met het meisje waarvoor ze zorgt.
Dat ze een verdachte zou zijn (puur politietechnisch snap ik), maar ze is door sommigen al veroordeeld.
Terwijl ik dit tik lees ik dat ze mogelijk gevonden zijn. Wat een nachtmerrie voor iedereen.
Mischa83
19-10-2022 om 22:43
Loezzie schreef op 19-10-2022 om 22:40:
ik heb me geërgerd aan berichten over Sanne, de vermiste begeleidster van Hebe. Wat worden er lelijke dingen over haar geschreven. Wat gaan mensen uit van het slechtste in de mens. Je zal maar over je familielid lezen dat ze een kinderontvoerder is. Puur omdat ze vermist is met het meisje waarvoor ze zorgt.
Dat ze een verdachte zou zijn (puur politietechnisch snap ik), maar ze is door sommigen al veroordeeld.
Terwijl ik dit tik lees ik dat ze mogelijk gevonden zijn. Wat een nachtmerrie voor iedereen.
Nou inderdaad, wat een verschrikkelijke nachtmerrie.
Kans wordt natuurlijk steeds kleiner maar ik hoop zo dat ze snel en gezond gevonden worden.
Regendrup.
19-10-2022 om 23:01
Moxxie schreef op 19-10-2022 om 22:44:
Er is een donkere Kia Picanto in het water gevonden bij Den Bosch 😢.
redbulletje
19-10-2022 om 23:47
Loezzie schreef op 19-10-2022 om 22:40:
Vond ik ook raar. En ook niks over de ouders van Sanne die toch ook in paniek zullen zijn. Rare framing in de berichtgeving.
willem1959
20-10-2022 om 00:21
Er gaan rare verhalen over Mark, die vriend van Sanne.
Seksueel overschrijdend gedrag, twaalf jaar haar beste vriend, een half jaar geleden training hoe je uit een te water geraakte auto komt, als een ware fanaat in het nieuws. Weet niet wat daar van waar is. Is het het internetriool of speelt er meer? Het is natuurlijk verschrikkelijk als iemand onterecht beschuldigd wordt.
https://twitter.com/brandweer_112/status/1582789805108121601
SuzyQFive
20-10-2022 om 00:23
afrodite05 schreef op 19-10-2022 om 19:36:
[..]
Oh blerg! Ik had het bij mijn tweede, na 18 weken gelukkig klaar met misselijkheid 😅. De rest zal ik je besparen 😬. Fijn dat het enigzins aan lijkt te slaan 😊.