Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Bakblik schreef op 18-10-2022 om 20:56:

[..]

Jij had toch gelijk met mij corona? En dikke 2 werken geleden? Het is %$#£₩ inderdaad. Ik denk ook steeds ik trek de stofzuiger "even" door het huis en dat duurt uren. Moet steeds gaan zitten tussendoor. Heb vandaag op de fiets boodschappen gedaan en toen was het ook wel weer klaar voor vandaag. En dan gaat het al beter dan vorige week.

Corona hakt erecht in, veel meer dan wat ik mij herinner van een griep. Maar ik ben ook wel 20 jaar ouder.

Het wordt beter al gaat het langzaam. Sterkte.

Ja klopt gisteren 2 weken geleden positief getest.

Ik dacht deze week weer volledig te gaa  werken. Fout uurtje is de max. 

Boodschappen doen lukt niet laat het bezorgen.

heb vorig jaar griep gehad maar dat herstel.ging gewoon goed. 

Jij ook beterschap!

afrodite05 schreef op 18-10-2022 om 20:20:

[..]

Vandaag weer in het ziekenhuis gelegen, morgen weer. Ik mag telkens thuis slapen. Gaat niet zo goed met de misselijkheid. Heb nu een heftiger medicijn gekregen waar je flinke bijwerkingen van kan krijgen. Hopelijk slaat het aan en valt het mee met de bijwerkingen, zeker wat betreft de bijwerkingen voor het embryo. Volgende stap zou zijn om de zwangerschap af te breken want dit is niet vol te houden

Oei, beterschap!

[..]

Vandaag weer in het ziekenhuis gelegen, morgen weer. Ik mag telkens thuis slapen. Gaat niet zo goed met de misselijkheid. Heb nu een heftiger medicijn gekregen waar je flinke bijwerkingen van kan krijgen. Hopelijk slaat het aan en valt het mee met de bijwerkingen, zeker wat betreft de bijwerkingen voor het embryo. Volgende stap zou zijn om de zwangerschap af te breken want dit is niet vol te houden

Heel veel sterkte! 

Heel veel sterkte Afrodite. 

sterkte afrodite 

[..]

Iemand die ik ken was ook zo verschrikkelijk misselijk tijdens de zwangerschap. Echt net zo heftig.
ze heeft uit ellende acupunctuur geprobeerd en na 4 keer was ze van de misselijkheid af...
heel veel sterkte!

[..]

sterkte.

Heel veel sterkte, afrodite05

JtM

JtM

19-10-2022 om 09:23 Topicstarter

Wat heftig Afrodite! Hopelijk werken je medicijnen snel zonder al teveel bijwerkingen. Sterkte en beterschap

Gratis tip van de dag : wanneer je een courgette schilt met de kaasschaaf ga dan absoluut niet over je knokkel van je pink. Ik herhaal absoluut niet 

Dolfje schreef op 19-10-2022 om 11:30:

Gratis tip van de dag : wanneer je een courgette schilt met de kaasschaaf ga dan absoluut niet over je knokkel van je pink. Ik herhaal absoluut niet

Nog sneller: de courgette alleen wassen onder de kraan en met schil en al in je eten doen. Smaakt prima en geen bloederige taferelen door het schikken van de courgette.

Maar Dolfje: Ik hoop dat het snel geneest. 

Zit zelf al > een week met een, inmiddels zwerende wond,  na het schoonmaken van het filter van de wasmachine 

En nog even on-topic. 
Een appje krijgen van man, of ik shampoo voor hem kan halen, het is helemaal op. 
Eh, ik vroeg gisteren aan het ontbijt nog wie wat nodig had, ik ga naar de markt, de supermarkt, de drogist en de Hema dus wie wat nodig heeft kan het mee laten nemen door mij. 

Als je shampoo vandaag echt helemaal leeg is dan wist je gisteren of eergisteren toch wel dat het bijna op is? 
Ik moet naar de apotheek, de drogist is ertegenover dus ach ik doe het wel maar grrrrr, zeg zulke dingen op tijd!!!

Bakblik schreef op 19-10-2022 om 11:40:

[..]

Nog sneller: de courgette alleen wassen onder de kraan en met school en al in je eten doen. Smaakt prima en geen bloederige taferelen door het schikken van de courgette.

Maar Dolfje: Ik hoop dat het snel geneest.

Zit zelf al > een week met een, inmiddels zwerende wond, na het schoonmaken van het filter van de wasmachine

Ik vind de schil echt niet lekker daarom eraf gehaald maar het lijkt nu mee te vallen gelukkig. 
Hopelijk geneest het bij jou snel..

Bakblik schreef op 19-10-2022 om 11:46:

En nog even on-topic.
Een appje krijgen van man, of ik shampoo voor hem kan halen, het is helemaal op.
Eh, ik vroeg gisteren aan het ontbijt nog wie wat nodig had, ik ga naar de markt, de supermarkt, de drogist en de Hema dus wie wat nodig heeft kan het mee laten nemen door mij.

Als je shampoo vandaag echt helemaal leeg is dan wist je gisteren of eergisteren toch wel dat het bijna op is?
Ik moet naar de apotheek, de drogist is ertegenover dus ach ik doe het wel maar grrrrr, zeg zulke dingen op tijd!!!

Bij voorkeur als je de laatste volle fles pakt of eentje eerder...

TanSwallow86

TanSwallow86

19-10-2022 om 12:06

Had net een telefoontje van Medtronic, van mijn oude insulinepomp. Ik zou in januari een nieuwe krijgen zegt die vrouw aan telefoon. Ik uitleggen dat ik geen pomp meer gebruik en ben terug gegaan naar spuiten. Ik was ook aan het uitleggen waarom. Kakelt ze er gewoon overheen, ik zeg, mevrouw mag ik even uitpraten, nee hoor ze praat gewoon verder, heb gesprek gestopt. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.