Huiskamer
Bakblik
19-10-2022 om 12:24
Zusterclivia schreef op 19-10-2022 om 11:59:
[..]
Bij voorkeur als je de laatste volle fles pakt of eentje eerder...
Ja graag, maar dat wil maar niet landen. Het is niet de eerste keer in 25 jaar dat ik dit aan de hand heb.
Man werkt nogal op een afgelegen plek zonder winkels in de buurt dus ik kan ook niet zeggen loop in je pauze even een rondje langs de drogist. En hem morgen met ongewassen haar klanten laten ontvangen vind ik dan ook weer niet kunnen.
rionyriony
19-10-2022 om 12:58
UPS zegt dat ik niet thuis was.
= UPS erkent geen verantwoordelijkheid voor slecht werk.
TanSwallow86
19-10-2022 om 13:36
rionyriony schreef op 19-10-2022 om 12:58:
UPS zegt dat ik niet thuis was.
= UPS erkent geen verantwoordelijkheid voor slecht werk.
Jou pakketje

afrodite05
19-10-2022 om 14:10
HarleyQuin schreef op 19-10-2022 om 12:06:
Had net een telefoontje van Medtronic, van mijn oude insulinepomp. Ik zou in januari een nieuwe krijgen zegt die vrouw aan telefoon. Ik uitleggen dat ik geen pomp meer gebruik en ben terug gegaan naar spuiten. Ik was ook aan het uitleggen waarom. Kakelt ze er gewoon overheen, ik zeg, mevrouw mag ik even uitpraten, nee hoor ze praat gewoon verder, heb gesprek gestopt.
Heb je opgehangen? Wat stoer! En heel terecht!
En als ik je verkeerd begrijp (en ook als dat niet zo is) : wat een stom gedoe van die vrouw!
BrightEchidna89
19-10-2022 om 14:45
Aan mijn broer. Sinds een dikke maand heeft hij eindelijk een goed slaapritme gevonden en probeert hij elke dag een bijdrage te leveren aan het huishouden door iets grondig op te ruimen. Alleen houdt hij er geen rekening mee dat we hier met vier autisten onder een dak leven en dat als hij een kast sorteert en alles verplaatst het voor ons altijd weer aanpassen is.
noas_1993
19-10-2022 om 14:47
Op dit moment aan een stel op mijn vrijwilligerswerk met een hondje die aanslaat zodra er iemand voorbij loopt. Rot op joh!
anomarie
19-10-2022 om 15:00
Aan de apotheek met onmogelijke openingstijden. Speciaal nog op de website gekeken of ze open waren en ze zouden de hele dag open zijn(van 9:00 tot 17.00). Blijken ze tussen de middag (tussen 12.00 en 15.00) gesloten te zijn ivm personeelstekort. Het wordt op deze manier als werkende wel onmogelijk om je medicijnen op te halen. Je zal zien dat als ik straks kom, ze de medicijnen niet op voorraad te hebben, terwijl het al een herhaalrecept is...
Netherfield
19-10-2022 om 16:36
Ik ben mijn brugklasser aan het helpen met haar huiswerk want ze moet nog wat dingen bijsloffen die ze niet af had. Alles wat ze fout schrijft moet helemaal getype-ext worden! Nu snap ik waarom ze dingen niet af heeft, dat duurt lang!
TanSwallow86
19-10-2022 om 16:42
Bij de Aldi, de caissière schuift beurt balkje te hard weg, ik kromp in elkaar van het onverwachte harde geluid. Caissière en man achter mij lachen omdat ik in elkaar kromp. Zegt die man, beetje te hard he.
No shit Sherlock
Bakblik
19-10-2022 om 16:42
Netherfield schreef op 19-10-2022 om 16:36:
Ik ben mijn brugklasser aan het helpen met haar huiswerk want ze moet nog wat dingen bijsloffen die ze niet af had. Alles wat ze fout schrijft moet helemaal getype-ext worden! Nu snap ik waarom ze dingen niet af heeft, dat duurt lang!
Van school of vindt dochter dat dat moet? Als het van school moet, leveren zij dan ook de potjes of de rolletjes correctietape?
Groot kruis over de bladzijde een alleen opnieuw schrijven is minder werk. Mijn dochter studeert nu een voor bepaalde opdrachten heeft ze heel duur papier moeten kopen met hexagons erop. Daar hebben we een vel van ingescand en dat print ze uit om de opdrachten in klad te maken, als het klopt schrijft ze het over op het echte papier en daar wordt dan bij een iets te lang streepje weleens wat tipex gebruikt om het netjes te hebben.
Hele bladzijdes met tipex uitwissen dat mag hier niet.
Zeefietser
19-10-2022 om 16:51
Bakblik schreef op 19-10-2022 om 12:24:
[..]
Ja graag, maar dat wil maar niet landen. Het is niet de eerste keer in 25 jaar dat ik dit aan de hand heb.
Man werkt nogal op een afgelegen plek zonder winkels in de buurt dus ik kan ook niet zeggen loop in je pauze even een rondje langs de drogist. En hem morgen met ongewassen haar klanten laten ontvangen vind ik dan ook weer niet kunnen.
Niet zo raar van man. Ik heb hier aan boord ook 2 bijna lege fles shampoo en douchespul in mijn douche. Ik weet dat dat zo is. Maar opgegeven moment zijn ze echt leeg. En dan moet ik toch nat uit de douche door mijn hut heen banjeren om een nieuwe fles te pakken.
Marquise
19-10-2022 om 16:53
Ik ben weer eens in de rui. Dat vind ik van mijn katten al vervelend maar mijn haren zijn beduidend langer. Bah.
Bakblik
19-10-2022 om 16:56
Zeefietser schreef op 19-10-2022 om 16:51:
[..]
Niet zo raar van man. Ik heb hier aan boord ook 2 bijna lege fles shampoo en douchespul in mijn douche. Ik weet dat dat zo is. Maar opgegeven moment zijn ze echt leeg. En dan moet ik toch nat uit de douche door mijn hut heen banjeren om een nieuwe fles te pakken.
Hoezo niet zo raar van man? Ik vraag gisteren of iemand nog wat nodig heeft van een heel rijtje winkels waar ik boodschappen ga doen. Dan kan je toch zeggen dat de shampoo bijna op is?
Zeefietser
19-10-2022 om 17:08
anomarie schreef op 19-10-2022 om 15:00:
Je zal zien dat als ik straks kom, ze de medicijnen niet op voorraad te hebben, terwijl het al een herhaalrecept is...
Ik sla hier even op aan, ik erger me vandaag aan alles en iedereen en niemand kan iets goed doen. Ik probeer mijn frustraties binnenboord te houden, ik schrijf ik mijn lief dagboek, 2 pagina's vol nu.
Maar even jou geschreven zin ontleden
1 - Je zal zien als ik straks kom - Hoeze waarom denk je er zover voor over na, ga er met een open mind in.
2 - terwijl het al een herhaal recept is - voor jou ja, voor de apotheek misschien niet, die hebben er wel 10000 met een herhaal recept. Wat voor jou niet bijzonder is, is het voor de apotheek misschien wel.
Dit is geen directe aanval op jou hoor trouwens. Maar ik erger mij nu gewoon aan de aarde die om de zon heen draait, de maan om de aarde maar alleen maar 1 kant laat zien. Het universum, maar het universum zal dat aan zijn reet roesten.
Netherfield
19-10-2022 om 17:13
Bakblik schreef op 19-10-2022 om 16:42:
[..]
Van school of vindt dochter dat dat moet? Als het van school moet, leveren zij dan ook de potjes of de rolletjes correctietape?
Groot kruis over de bladzijde een alleen opnieuw schrijven is minder werk. Mijn dochter studeert nu een voor bepaalde opdrachten heeft ze heel duur papier moeten kopen met hexagons erop. Daar hebben we een vel van ingescand en dat print ze uit om de opdrachten in klad te maken, als het klopt schrijft ze het over op het echte papier en daar wordt dan bij een iets te lang streepje weleens wat tipex gebruikt om het netjes te hebben.
Hele bladzijdes met tipex uitwissen dat mag hier niet.
Nee dat vindt ze zelf. Ik zeg ook, streep erdoor en woord opnieuw schrijven, maar nee…