Huiskamer
rionyriony
18-10-2022 om 16:00
Mug schreef op 18-10-2022 om 13:57:
Ik ben nou zowat al een jaar aan het kloten met mijn schildklier en ze krijgen het maar niet onder controle, ondanks medicatie. Ik ga me steeds beroerder voelen erdoor en ben het zo zat!
Wat ellendig voor je! Ben je dan de hele dag moe of juist het tegenovergestelde?
JtM
18-10-2022 om 16:07
Mijn werkgever die over iets in discussie gaat met mij terwijl ik 100% gelijk heb. Heb hem net een screenshotje gestuurd, ben benieuwd of hij er nu dan nog op reageert...
HAHA!wait..what
18-10-2022 om 16:21
Aan dochter. Ze heeft deze week een toets Engels (gr 8) en ze stelde het leren steeds uit. Nu kwam ze erachter dat ze vandaag en morgen geen tijd heeft en is het ineens mijn schuld (tuurlijk joh 😂) als ze een slecht cijfer haalt.
Net gooide ze zich dramatisch op de bank met de legendarische woorden; ik zal willen dat we gewoon allemaal dezelfde taal spreken!
Dat wordt nog wat als ze echt gaat puberen en op de middelbare school zit 😬
HAHA!wait..what
18-10-2022 om 16:29
JtM schreef op 18-10-2022 om 16:07:
Mijn werkgever die over iets in discussie gaat met mij terwijl ik 100% gelijk heb. Heb hem net een screenshotje gestuurd, ben benieuwd of hij er nu dan nog op reageert...
Wat irritant zeg! Ik hoop wel dat hij reageert en ook even toegeeft dat jij gelijk had..
SuzyQFive
18-10-2022 om 16:29
rionyriony schreef op 18-10-2022 om 15:52:
Wat zijn die films van ReelOne of ReelMedia zwaar irritant zeg. Rare bekkentrekkers, aanstellers, onecht spelen, oninteressante hoofdrolspelers.
Ik kijk voortaan maar eerst op IMDb.com wie de film heeft gemaakt dan bespaar ik me tijd en ergernis.Vanavond een van Hallmark en die zijn meestal wel goed. Tenminste dat vind ik hoor.
Haha! In Canada keek ik vaak naar Hallmark, gelukkig iets minder zoetsappig dan de naam doet vermoeden.
SuzyQFive
18-10-2022 om 16:31
HAHA!wait..what schreef op 18-10-2022 om 16:21:
Aan dochter. Ze heeft deze week een toets Engels (gr 8) en ze stelde het leren steeds uit. Nu kwam ze erachter dat ze vandaag en morgen geen tijd heeft en is het ineens mijn schuld (tuurlijk joh 😂) als ze een slecht cijfer haalt.
Net gooide ze zich dramatisch op de bank met de legendarische woorden; ik zal willen dat we gewoon allemaal dezelfde taal spreken!
Dat wordt nog wat als ze echt gaat puberen en op de middelbare school zit 😬
Is ze de eerste (enige?) die naar het VO gaat? Gelukkig kan ze nog even oefenen
JtM
18-10-2022 om 16:41
HAHA!wait..what schreef op 18-10-2022 om 16:29:
[..]
Wat irritant zeg! Ik hoop wel dat hij reageert en ook even toegeeft dat jij gelijk had..
Hij stuurde: "OK
"
Begin van het puberen is begonnen dus HAHA!wait, vind dat zo'n grappige fase om te aanschouwen bij andere kinderen. Alvast succes ermee
Bakblik
18-10-2022 om 16:44
JtM schreef op 18-10-2022 om 16:41:
[..]
Hij stuurde: "OK
"
Begin van het puberen is begonnen dus HAHA!wait, vind dat zo'n grappige fase om te aanschouwen bij andere kinderen. Alvast succes ermee
![]()
Het bericht van hahawait ging over haar baas, hoop toch niet dat die nog pubert.
FaithfulDuck87
18-10-2022 om 16:47
Bakblik schreef op 18-10-2022 om 16:44:
[..]
Het bericht van hahawait ging over haar baas, hoop toch niet dat die nog pubert.
nee hoor, ging over kind
FaithfulDuck87
18-10-2022 om 16:49
Aan collega die invalt. Vraagt aan mij hoe iets moet gebeuren, dus ik leg hem dat uit. Toch er tegen in gaan, dus nogmaals uitgelegd. Zegt ie: nou ik doe het toch zo.
Dus ik roep: Nou moet je zelf weten, maar kom dan niet weer bij mij.
Is hij boos op mij, want zo wenst ie niet aangesproken te worden.
Euhhh, luister dan ook en trek niet je eigen plan, klojo
JtM
18-10-2022 om 16:49
Bakblik schreef op 18-10-2022 om 16:44:
[..]
Nee hoor, HAHAwait reageerde op mijn bericht dat over mijn werkgever ging 
Zij had een post geplaatst over haar dochter in groep 8.
Bakblik
18-10-2022 om 16:52
JtM schreef op 18-10-2022 om 16:49:
[..]
Nee hoor, HAHAwait reageerde op mijn bericht dat over mijn werkgever ging
Zij had een post geplaatst over haar dochter in groep 8.
Ik was net alle reacties bij elkaar aan het quoten toen de wifi even wegviel.
Ergernis nummer zoveel $%÷ ziggo
Maar je hebt nu zelf al gezegd dat het over je baas ging.
JtM
18-10-2022 om 16:52
Friezinnetje schreef op 18-10-2022 om 16:49:
Aan collega die invalt. Vraagt aan mij hoe iets moet gebeuren, dus ik leg hem dat uit. Toch er tegen in gaan, dus nogmaals uitgelegd. Zegt ie: nou ik doe het toch zo.
Dus ik roep: Nou moet je zelf weten, maar kom dan niet weer bij mij.
Is hij boos op mij, want zo wenst ie niet aangesproken te worden.
Euhhh, luister dan ook en trek niet je eigen plan, klojo
Bloed irritant zulke mensen! Daar hebben de zus en het broertje van vriend ook 'last' van. Ze vragen vriend zijn mening over een bepaald iets, bijv. aankoop van een andere auto of reparatie. En doen vervolgens precies het tegenovergestelde van hetgeen dat vriend aangeeft. Na een paar weken/maanden komen ze 'uithuilen' omdat hun keuze/beslissing toch niet goed heeft uitgepakt.
Zeefietser
18-10-2022 om 16:54
rionyriony schreef op 18-10-2022 om 08:00:
[..]
Ben blij dat ik de enige niet ben. Ik blijf er maar over piekeren en de enige verklaring is dat - in tegenstelling tot de tv - de radiotuner nogal kieskeurig is voor coax-stekkers. De ene maakt wel goed contact en de andere niet.
Ik ben er erg blij mee om het zuivere volle geluid te horen en niet meer die krakerige FM (die stoorde al als je uit je stoel opstond) of de DAB+ of de online radio die toch wel een stuk minder waren qua klankrijkdom. Ik heb gisteren nog uren zitten luisteren.
Is dat zo'n tuning systeem die door elfjes beplaste draden met gouden stekkers nodig is ?
LostJellyfish83
18-10-2022 om 17:22
rionyriony schreef op 18-10-2022 om 16:00:
[..]
Wat ellendig voor je! Ben je dan de hele dag moe of juist het tegenovergestelde?
Ja, de hele dag moe, koud, overal spierpijn, brain fog, chagrijnig.... bleeeh