Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Herfstappeltaart schreef op 11-10-2022 om 08:34:

[..]

Dit constante alert zijn heb ik ook altijd gehad. Heel vermoeiend inderdaad. Volgens mij is het een overdosis verantwoordelijkheidsgevoel.

Dat is het denk ik. En daar ga ik niet zomaar vanaf komen. Maar heel fijn dat ik niet de enige ben!

Een leerling van mijn vriend is afgelopen week bij een demonstratie in elkaar geslagen 😩. En ik heb normaal best een hoge pet op van de politie maar hier is echt de plank misgeslagen door ze. 

Aan Postnl.

Maandag stond er in de app dat er gistermiddag een pakje bezorgd zou worden en nu is de tijd onbekend..
Ik heb wel in de app per ongeluk geklikt op ''pakje komt van mij'' heb ik nu iets fouts gedaan?

noas_1993 schreef op 12-10-2022 om 07:46:

Aan Postnl.

Maandag stond er in de app dat er gistermiddag een pakje bezorgd zou worden en nu is de tijd onbekend..
Ik heb wel in de app per ongeluk geklikt op ''pakje komt van mij'' heb ik nu iets fouts gedaan?

Oeps, de kans bestaat nu dat het retour gaat. 

mensen die naast het knopje staan om een deur te openen en dan te beroerd zijn om deze in te drukken

SombraOnline schreef op 12-10-2022 om 09:57:

[..]

Oeps, de kans bestaat nu dat het retour gaat.

Als dat zo is vind ik wel dat ze even een waarschuwing mogen doen bij zo'n functie.. Er staat niet bij dat hij retour is gegaan namelijk

Ik heb gisteren een onyx asbak op mijn enkel laten vallen. Hij viel op zijn zijkant bovenop mijn binnenste knokkel. Ik kon even niets meer met die voet. Hij was helemaal verlamd. Na enkele minuten kon ik weer lopen.

De pijn komt nu pas echt opzetten; ik dacht nog dat het mee zou vallen maar het zwelt steeds meer en wordt rood.

Vanavond verder maar zitten.

Aan de klus die moet gebeuren in het pand waar mijn studio in staat. Alles netjes gecommuniceerd, maar ik vind het heel erg a-relaxt. Er moeten nieuwe tegels worden geplaatst in alle 4 de studio's. Zijn van 8.30 - 19.00 bezig en we kunnen twee dagen niet douchen en eigenlijk ook niet in huis zijn. Alles moet worden afgedekt en alles wordt waarschijnlijk behoorlijk smerig. 

Ik slaap de komende dagen bij mijn ouders 30km verderop, maar daarvoor wordt het met werken/spullen etc wel een uitdaging. 

Ik vind het vooral vervelend en lastig dat er vreemde mensen in huis zijn en je zelf geen invloed hebt op hoe het achter gelaten wordt. 

Spannend dus. Voordeel is wel dat ik er zelf geen kosten aan heb en dat de huisbaas dit heel snel heeft opgepakt. 

Jakkes, weer vuurwerk in de wijk, het gaat weer beginnen....

Ze zijn hier al minstens een week bezig. Heb de gemeente maar weer eens een mail gestuurd.

Zo dat is best vroeg, hoewel het vast vaker voorkomt zo ver voor nieuwjaar. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

12-10-2022 om 21:01

Auwereel schreef op 12-10-2022 om 20:34:

Jakkes, weer vuurwerk in de wijk, het gaat weer beginnen....

Hier ook al weken. Vreselijk! 

Ja hier ook al. Schijtziek ben ik er nu al van. Vorige week vlakbij mij op de fiets.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

12-10-2022 om 21:22

het steeds Engelse woorden door een zin smijten op tv. Echt zo irritant, vooral als je gewoon Nederlander bent. 

Friezinnetje schreef op 12-10-2022 om 21:22:

het steeds Engelse woorden door een zin smijten op tv. Echt zo irritant, vooral als je gewoon Nederlander bent.

+1

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.