Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

SuzyQFive schreef op 10-10-2022 om 16:39:

[..]

Gevonden! In een vest dat ik aan had! Gewassen en al 🤣

Hopelijk niet te heet gewassen voor de coating van de bril!

SuzyQFive schreef op 10-10-2022 om 16:41:

[..]

Luchtbuks is best effectief 🤪

🤣🤣

Die luchtbuks zal best effectief zijn maar dan is de wankele vrede hier in het buurtje meteen een klein oorlogje vrees ik.

Ik moet er toch weer aan wennen, die boom gaat nog meer blad verliezen dus het licht wordt steeds feller.

Valdemar schreef op 10-10-2022 om 16:37:

Dat ik het alweer verkloot heb en me soms begin af te vragen of ik geen euthanasie-aanvraag moet indienen als ik toch niet normaal kan functioneren.

Er zijn heel veel mensen die het niet lukt om te functioneren in deze rare maatschappij.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

10-10-2022 om 17:47

Valdemar schreef op 10-10-2022 om 16:37:

Dat ik het alweer verkloot heb en me soms begin af te vragen of ik geen euthanasie-aanvraag moet indienen als ik toch niet normaal kan functioneren.

oh dat is niet fijn, Valdemar. Wat is er gebeurt?? 

Ooh wat naar Valdemar!

Mijn elektronische programmagids is definitief weg. Ik heb de televisie geherinstalleerd, maar "hij vond geen zenders". Dat wist hij wel heel gauw. Hij zocht niet lang. Dus dat is niet goed.

De andere tv vond ze wél. Ook de EPG.

De enige manier om de EPG terug te krijgen is een Mediabox kopen. Maar ze zouden veel energie gebruiken. En het is weer een extra ding in je huis. Ik weet nog niet. Zal het energieverbruik morgen bestuderen. 

Auwereel schreef op 10-10-2022 om 17:04:

[..]

Hopelijk niet te heet gewassen voor de coating van de bril!

Nee, denk het niet, 30 of 40 graden in een korte was. 

Mug schreef op 10-10-2022 om 16:05:

[..]

dat doet me aan een oud liedje denken:

🎶 we hebben een ongeluk gehad met 't tootootje, met 't tootootje...🎵

Bakblik schreef op 10-10-2022 om 17:05:

[..]

🤣🤣

Die luchtbuks zal best effectief zijn maar dan is de wankele vrede hier in het buurtje meteen een klein oorlogje vrees ik.

Ik moet er toch weer aan wennen, die boom gaat nog meer blad verliezen dus het licht wordt steeds feller.

Ik denk eraan om de mensen te gaan aanspreken. Zou zoveel schelen als ze de lamp 30 cm lager zouden hangen. Iedereen blij... zou je denken toch?

BrightEchidna89

BrightEchidna89

10-10-2022 om 19:40

Friezinnetje schreef op 10-10-2022 om 17:47:

[..]

oh dat is niet fijn, Valdemar. Wat is er gebeurt??

Niets, dat is het net. De mensen waren fijn, ik deed het werk goed, het zijn gewoon mijn klote hersenen. 

Valdemar schreef op 10-10-2022 om 19:40:

[..]

Niets, dat is het net. De mensen waren fijn, ik deed het werk goed, het zijn gewoon mijn klote hersenen.

Wat rot dat je je zo voelt 

Ik erger me eraan dat ik pas kan ontspannen als de kinderen naar bed zijn, omdat ik dan niet meer aan hoef te staan. Terwijl ze inmiddels op de middelbare zitten, geen diagnose oid hebben, gewoon normale kinderen zeg maar. Ik snap het niet. 

[..]

Netherfield schreef op 10-10-2022 om 23:09:

Ik erger me eraan dat ik pas kan ontspannen als de kinderen naar bed zijn, omdat ik dan niet meer aan hoef te staan. Terwijl ze inmiddels op de middelbare zitten, geen diagnose oid hebben, gewoon normale kinderen zeg maar. Ik snap het niet.

Dit constante alert zijn heb ik ook altijd gehad. Heel vermoeiend inderdaad. Volgens mij is het een overdosis verantwoordelijkheidsgevoel.

MatureJackal76

MatureJackal76

11-10-2022 om 14:16

[..]

Wat naar Valdemar.

Knuffel voor jou 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.