Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

JtM schreef op 10-10-2022 om 10:37:

Vriend heeft zijn keelpijn aan mij doorgegeven

Niet zoenen met iemand die iets onder de leden heeft?

Netherfield schreef op 09-10-2022 om 17:54:

Aan iemand die tractor (uitgesproken zoals je het schrijft) en oto is één zin zei. Het is trekker en auto!

Ik zeg ook tractor 😂 ik snap trekker juist nooit haha. 

Regendrup. schreef op 10-10-2022 om 14:55:

[..]

Ik zeg ook tractor 😂 ik snap trekker juist nooit haha.

En ik zeg regelmatig oto (of: 'gaan we met tootootje? ')

Ik leerde op school juist ootoo en een/één (lidwoord en telwoord). Dat is er later weer af gegaan.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

10-10-2022 om 16:05

Herfstappeltaart schreef op 10-10-2022 om 15:38:

[..]

En ik zeg regelmatig oto (of: 'gaan we met tootootje? ')

dat doet me aan een oud liedje denken: 

🎶 we hebben een ongeluk gehad met 't tootootje,  met 't tootootje...🎵

Dat ik vanmorgen bij het verschonen van het bed op de een of andere manier met mijn nagel ergens aan bleef hangen en dat hij aan 2 kanten is ingescheurd en dat dat nu nog verrekkes zeer doet!

Ik voel me al de hele dag niet helemaal fijn en ik weet niet goed waarom. Die stomme burn-out, het grijze weer? Het is in elk geval ontzettend stom.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

10-10-2022 om 16:37

Dat ik het alweer verkloot heb en me soms begin af te vragen of ik geen euthanasie-aanvraag moet indienen als ik toch niet normaal kan functioneren. 

Dat jullie ondanks mijn ''klacht'' alsnog medewerkers langs de deuren laten gaan voor een afspraak voor brandveiligheid... wie weet hoe vaak hij al voor dichte deuren heeft gestaan.

Ik heb een afspraak gemaakt (2de keer, en als er weer niemand komt ben ik er klaar mee!)
Hele vreemde gang van zaken dit!

SuzyQFive schreef op 09-10-2022 om 17:48:

[..]

Nee 🤷🏼‍♀️ Dat is ook het gekke, zowel ik als mijn vriend heeft twee keer gekeken.

Gevonden! In een vest dat ik aan had! Gewassen en al 🤣

Bakblik schreef op 10-10-2022 om 10:53:

Aan de gezamenlijke snoeiactie van de buren van afgelopen weekend. De, op bewegingssensor schakelende, bouwlamp die de achterburen hebben opgehangen voor de veiligheid straalt nu weer vrij op ons slaapkamerraam. Man man man wat een licht komt daar uit! Bij iedere kat of muis die passeert gaat dat licht enkele minuten aan.
IK WIL SLAPEN IN HET DONKER!

Luchtbuks is best effectief 🤪

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

10-10-2022 om 16:42

SuzyQFive schreef op 10-10-2022 om 16:41:

[..]

Luchtbuks is best effectief 🤪

en iets minder opvallend. Katapult met een steentje

TanSwallow86

TanSwallow86

10-10-2022 om 16:47

Gedonder met mijn medicatie. Ik ging vanochtend naar apotheek, krijg ik maar medicatie voor 10 dagen mee, ik zeg, dat klopt niet, moet voor 30 dagen zijn. Dus ik bel maar weer eens naar Dimence en leg het zo uit, zegt secretaresse, ik bel wel even met apotheek. Recept voor 30 dagen hebben ze wel binnen, maar omdat er ook een recept was voor 10 dagen hebben ze mij deze eerst gegeven en als die op zijn mag ik de rest ophalen

Bakblik schreef op 10-10-2022 om 10:53:

Aan de gezamenlijke snoeiactie van de buren van afgelopen weekend. De, op bewegingssensor schakelende, bouwlamp die de achterburen hebben opgehangen voor de veiligheid straalt nu weer vrij op ons slaapkamerraam. Man man man wat een licht komt daar uit! Bij iedere kat of muis die passeert gaat dat licht enkele minuten aan.
IK WIL SLAPEN IN HET DONKER!

Oh zo irritant. Hier ook een lamp van de achterburen die net boven de schutting uit piept. Fel licht... dus iedere avond/ochtend kunnen mijn gordijnen dichtblijven omdat we anders verblind worden door de lamp.

Valdemar schreef op 10-10-2022 om 16:37:

Dat ik het alweer verkloot heb en me soms begin af te vragen of ik geen euthanasie-aanvraag moet indienen als ik toch niet normaal kan functioneren.

Ach, Valdemar, gaat het zo slecht?  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.