Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Wij hadden een paar jaar geleden geld uitgelegd voor de verjaardag van een vriend. We hadden een dinerbon gekocht van zijn favoriete restaurant. Toen hij een paar maanden later daar wilde gaan eten met zijn vrouw bleek dat de tent failliet was. Hij had er dus niks aan.

Friezinnetje schreef op 09-10-2022 om 12:51:

[..]

oh ja, ook zo handig.

Ja precies. En dan ook nog klagen dat ze eenzaam is en nooit wat van me hoort. Volgende ergernis van mij..

Afgelopen nacht om 4 uur wakker geschrokken want de pieper van man ging af (brandweer). Hij snel weg natuurlijk en ik probeerde weer te slapen maar na een paar min ging die pieper weer en vanaf toen ging elke halve minuut dat ding af 😑 Zit ook geen uitknop aan dus heb een uur lang in die rotherrie gezeten.. Toen kwam man thuis en lukte slapen ook niet meer 😴 Wel Max nog gekeken om 7 uur (man had wekker gezet) maar dat had prima 2 uur later gekund achteraf 😅

SuzyQFive schreef op 09-10-2022 om 09:33:

[..]

Ik ben mijn zonnebril op sterkte kwijt… We waren vorige week naar Duitsland, op de terugweg was het donker, dus zonnebril op Dashboardkastje gelegd. Twee dagen later wil ik weg, zonnebril weg 🤷🏼‍♀️

O wat zonde zeg!

En een ander heeft er niks aan. Ligt hij niet onder je stoel? Daar zal je al wel hebben gekeken.

Was zó druk bezig dat ik helemaal mijn gebruikelijke zuidvruchten (dadels) en mijn koekje vergeten was vanmiddag. Dus voor dadelijk na het eten heb ik een heel schoteltje kapotte hazelnootchocoladestukjes om het te compenseren. Gesneuveld tijdens het breken.

rionyriony schreef op 09-10-2022 om 16:44:

[..]

O wat zonde zeg!

En een ander heeft er niks aan. Ligt hij niet onder je stoel? Daar zal je al wel hebben gekeken.

Nee 🤷🏼‍♀️ Dat is ook het gekke, zowel ik als mijn vriend heeft twee keer gekeken. 

Aan iemand die tractor (uitgesproken zoals je het schrijft) en oto is één zin zei. Het is trekker en auto!

Mensen die in lipsticks bijten.  

Het duurde even maar uiteindelijk vond ik er nog een met de zegel intact.

Netherfield schreef op 09-10-2022 om 17:54:

Aan iemand die tractor (uitgesproken zoals je het schrijft) en oto is één zin zei. Het is trekker en auto!

Tractor mag ook.. maar otto is wel erg ja!

JtM

JtM

10-10-2022 om 10:37 Topicstarter

Vriend heeft zijn keelpijn aan mij doorgegeven 

Dat schoonmoeder morgen naar het ziekenhuis moet en daar een taxi voor besteld had, 
Ze moet er om 11 uur zijn, kreeg ze te horen dat de taxi pas om half 12 bij haar thuis is.
Hoezo, half 12? Die taxi is een dienstverlening, die moet gewoon op de tijd die jij aangeeft voor je deur staan.

Aan de gezamenlijke snoeiactie van de buren van afgelopen weekend. De,  op bewegingssensor schakelende, bouwlamp die de achterburen hebben opgehangen voor de veiligheid straalt nu weer vrij op ons slaapkamerraam. Man man man wat een licht komt daar uit! Bij iedere kat of muis die passeert gaat dat licht enkele minuten aan. 
IK WIL SLAPEN IN HET DONKER! 

JtM

JtM

10-10-2022 om 11:10 Topicstarter

Ik heb al maanden een nieuw rekeningnummer, overal gewijzigd + ik heb gebruik gemaakt van de 'overstapservice' van de bank. Waarbij een bedrijf dus melding zou moeten krijgen van mijn nieuwe rekeningnummer.
Nu blijkt dus dat bij een (overheids)organisatie de wijziging niet is doorgevoerd. Betaling dus niet ontvangen en het is nu maar de vraag wanneer (en, of) ik de betaling uberhaupt nog krijg. 

MatureJackal76

MatureJackal76

10-10-2022 om 12:23

Aan de totaal andere indeling van de plaatselijke supermarkt in vergelijking met dezelfde supermarkt in de stad waar ik werk. 

Aan de klusjesmannen die al weken heen en weer lopen naar dat huurflatje van 20 vierkante meter. Buikomvang van anderhalve meter. Echt doen ze daar eigenlijk wel wat of hangen ze er wat rond? Had toch allang klaar kunnen zijn. En maar smijten met deuren en dom geklets de hele dag op de gallerij.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.