Huiskamer
Treurniet
08-10-2022 om 21:45
Pier- schreef op 08-10-2022 om 20:04:
Ik heb houten knijpers gekocht bij de Action!
Die vallen helemaal snel uit elkaar. Mijn kat heeft er meer lol van dan ik.
Herfstappeltaart
09-10-2022 om 07:21
Bakblik schreef op 08-10-2022 om 19:58:
[..]
Dit dus.
Ben helaas in 2018 voor het laatst in Frankrijk geweest. En de oudste van de 4 sets die ik heb (1 set binnen 2 sets voor buiten 1 set bij de kampeerspullen) begint slecht te worden. Valt er zijn knijper van mijn balkon in de tuin en heb ik brokken over. Eigenlijk zouden we dit jaar weer naar Frankrijk gaan maar daar kwam een operatie tussen. Hoop dat mijn sets voor buiten het gaan houden tot zomer 2023.
Ik vind ze echt geweldig. Een zware spijkerbroek van mijn man hang ik met twee van die knijpers probleemloos op. Ik heb nog geen uit elkaar vallende. Nu hang ik wel alles binnen voor een groot openslaand raam, dat scheelt misschien. Geen last van weersinvloeden. Wij gaan elk jaar op vakantie in Frankrijk (behalve 2x door mijn gezondheid en een keer door corona) en als ik de kans krijg neem ik een pakje mee.
SuzyQFive
09-10-2022 om 09:32
Dorestad schreef op 08-10-2022 om 12:22:
[..]
In een paar zinnen zet je hier neer wat bij veel mensen in Groningen helaas een terugkerende bron van onrust is. Die vaak (latent)aanwezige spanning van wanneer wéér een aardbeving met welke schade
Ik ben maar even uit huis gegaan gisteren, ik moest mijn stiefdochter naar een wedstrijd brengen (en natuurlijk was de Ring afgesloten 🤪) en ben daarna maar met mijn dochter van 10 gaan Stadten. Even kop in het zand. Ik kan het normaliter redelijk naast me neerleggen.
Woon helemaal aan de rand van de stad en mijn huis staat precies in de golfrichting van deze beving.
Maar mijn issues zijn niets vergeleken met die mensen die moeten verhuizen of die veel te weinig krijgen voor de vergoeding van hun woning…
En ik ben dankbaar dat mijn kinderen ze nauwelijks meekrijgen. Dat is voor veel kinderen rond Loppersum eo wel anders…
SuzyQFive
09-10-2022 om 09:33
rionyriony schreef op 08-10-2022 om 12:55:
Iets heel gewoons: ik ben mijn bril kwijt. En ik pijnig mijn hoofd waar o waar ik deze bril gewoonlijk afzet. Tot nu toe zonder succes.
Ik heb hem. op het richeltje lag hij.
Ik ben mijn zonnebril op sterkte kwijt… We waren vorige week naar Duitsland, op de terugweg was het donker, dus zonnebril op Dashboardkastje gelegd. Twee dagen later wil ik weg, zonnebril weg 🤷🏼♀️
SuzyQFive
09-10-2022 om 09:35
Herfstappeltaart schreef op 08-10-2022 om 19:39:
[..]
Ik koop elk jaar knijpers in Frankrijk bij de hyper-U. Zulke grote en stevige ben ik hier nog nooit tegen gekomen
. Ik heb al een behoorlijke verzameling.
Zag ze nu bij Lidl
Herfstappeltaart
09-10-2022 om 09:37
SuzyQFive schreef op 09-10-2022 om 09:35:
[..]
Zag ze nu bij Lidl
Dezelfde? Zal eens kijken.
Dolfje
09-10-2022 om 09:53
Mijn fitbit doet het niet , ondanks de hele nacht aan de lader is hij leeg. Raar want de nacht ervoor heeft hij er ook aan gehangen en moet een paar dagen mee gaan.
Bakblik
09-10-2022 om 10:04
Herfstappeltaart schreef op 09-10-2022 om 07:21:
[..]
Ik vind ze echt geweldig. Een zware spijkerbroek van mijn man hang ik met twee van die knijpers probleemloos op. Ik heb nog geen uit elkaar vallende. Nu hang ik wel alles binnen voor een groot openslaand raam, dat scheelt misschien. Geen last van weersinvloeden. Wij gaan elk jaar op vakantie in Frankrijk (behalve 2x door mijn gezondheid en een keer door corona) en als ik de kans krijg neem ik een pakje mee.
Bij mij hang ik de was op aan mijn lijnen die huisbreed zijn en via mijn balkon bereikbaar zijn. Ook als het waait hangt de was buiten en dat kost weleens een knijper of een lijn. Gisteren brak er een lijn en dan knalt alles naar beneden. Dan zitten de spijkerbroeken nog steeds vast met de knijpers maar die hebben dan wel een klap gehad. Door de zon wordt het plastic hard en bros dus dan sneuvelt er vaak ook een knijper.
Treurniet
09-10-2022 om 10:04
Ik ben alweer aan de late kant voor het baantjes zwemmen.
Morgen ga ik echt.
SuzyQFive
09-10-2022 om 10:06
Herfstappeltaart schreef op 09-10-2022 om 09:37:
[..]
Dezelfde? Zal eens kijken.
Of ze exact hetzelfde zijn weet ik niet, ze lagen bij de kassa’s hier en heb er enkel een vluchtige blik op geworpen. Ik gebruik geen knijpers meer (hang de was niet buiten op).
Herfstappeltaart
09-10-2022 om 10:07
Bakblik schreef op 09-10-2022 om 10:04:
[..]
Bij mij hang ik de was op aan mijn lijnen die huisbreed zijn en via mijn balkon bereikbaar zijn. Ook als het waait hangt de was buiten en dat kost weleens een knijper of een lijn. Gisteren brak er een lijn en dan knalt alles naar beneden. Dan zitten de spijkerbroeken nog steeds vast met de knijpers maar die hebben dan wel een klap gehad. Door de zon wordt het plastic hard en bros dus dan sneuvelt er vaak ook een knijper.
Ja dat kan ik me voorstellen.
FaithfulDuck87
09-10-2022 om 12:34
binnenkort wordt een vriend 50, dus app-groep aangemaakt om mss gezamenlijk een kado te regelen. Iedereen heeft app gelezen, geen reactie. Vandaag nog maar eens een berichtje gedaan: als je niet mee wil doen, ook prima, maar een reactie zou iig fijn zijn. En ja, daar is een reactie. Willen niet mee doen, is helemaal prima. Maar een simpel ja of nee, na eerste bericht is toch niet zo moeilijk?
Dolfje
09-10-2022 om 12:49
Friezinnetje schreef op 09-10-2022 om 12:34:
binnenkort wordt een vriend 50, dus app-groep aangemaakt om mss gezamenlijk een kado te regelen. Iedereen heeft app gelezen, geen reactie. Vandaag nog maar eens een berichtje gedaan: als je niet mee wil doen, ook prima, maar een reactie zou iig fijn zijn. En ja, daar is een reactie. Willen niet mee doen, is helemaal prima. Maar een simpel ja of nee, na eerste bericht is toch niet zo moeilijk?
Heel irritant!
Ik had van de week mijn moeder geappt met iets leuks. 0 reactie. Volgende week is ze jarig en ik heb vorige week of zo al eens gevraagd wat en wanneer ze iets wil doen zodat we er rekening mee kunnen houden. Nog steeds geen reactie. En het is niet zo dat ze niet online is geweest of niet kan appen. Ik wed dat ze morgen appt met de vraag of ik haar kan bellen.
FaithfulDuck87
09-10-2022 om 12:51
Dolfje schreef op 09-10-2022 om 12:49:
[..]
Heel irritant!
Ik had van de week mijn moeder geappt met iets leuks. 0 reactie. Volgende week is ze jarig en ik heb vorige week of zo al eens gevraagd wat en wanneer ze iets wil doen zodat we er rekening mee kunnen houden. Nog steeds geen reactie. En het is niet zo dat ze niet online is geweest of niet kan appen. Ik wed dat ze morgen appt met de vraag of ik haar kan bellen.
oh ja, ook zo handig.