Huiskamer
SuzyQFive
04-10-2022 om 15:58
Netherfield schreef op 04-10-2022 om 11:57:
Aan de wiskundedocent van mijn kind. Hij heeft gedreigd om de klas over te doen aan een andere docent. Vonden alle leerlingen en hun ouders een strak plan, gezien alles wat hij daarvoor gedaan/uitgekraamd heeft. Nadeel: wiskundedocenten zijn erg moeilijk te vinden.
Oh, is dat dezelfde als mijn dochter had? 😜.
Ik ben ook docent wiskunde maar geef geeb les meer. Het is zeker lastig docenten te vinden. Bij ons op school doen we het al steeds met docenten in opleiding. Maar dat is beter dan geen.
Evaluna
04-10-2022 om 16:09
Aan alle was die in huis hangt en niet zo snel droogt. En beetje teveel afspraken op een dag. Het past allemaal wel lekker precies en goed productief enzo, maar pfff, ben wel aan mn taks.
Dan nog boodschappen, koken, clubje, kids op bed en vriend die langskomt.
Nou slaap ik de laatste tijd niet zo goed, dus hopelijk helpt een dagje als dit 
MatureJackal76
04-10-2022 om 16:14
Evaluna schreef op 04-10-2022 om 16:09:
Aan alle was die in huis hangt en niet zo snel droogt. En beetje teveel afspraken op een dag. Het past allemaal wel lekker precies en goed productief enzo, maar pfff, ben wel aan mn taks.
Dan nog boodschappen, koken, clubje, kids op bed en vriend die langskomt.
Nou slaap ik de laatste tijd niet zo goed, dus hopelijk helpt een dagje als dit
Heb jij meer dan 24 uren in een dag Evaluna?
Dolfje
04-10-2022 om 16:26
Update over het rare geluid wat ik hoorde ( en nog hoor) ben bij de bovenburen geweest en daar hoor ik niks. Geen radiatorventilator aanwezig ook.
Dus of het zit in onze muur /radiatoren of het zit in mijn hoofd 
MatureJackal76
04-10-2022 om 19:13
Dolfje schreef op 04-10-2022 om 16:26:
Update over het rare geluid wat ik hoorde ( en nog hoor) ben bij de bovenburen geweest en daar hoor ik niks. Geen radiatorventilator aanwezig ook.
Dus of het zit in onze muur /radiatoren of het zit in mijn hoofd
Ik hoor ook altijd alles, lang voor een ander zich daarvan bewust is (ooit bij een gloednieuwe auto een knerpend geluidje te horen, er drie keer in anderhalf jaar tijd mee naar de garage, de technieker dacht waarschijnlijk dat ik niet goed bij mijn hoofd was, ‘want mevrouw ik hoor écht niks!’, maar toen ik aandrong dat hij er zelf een wat langer stuk mee ging rijden, viel zijn kwartje. Er was iets danig mis met de koppeling en dat kon nog net onder garantie vervangen worden. Ik was dus niet kierewiet 😇) en daar erger ik me dus soms bij mezelf aan.
Treurniet
04-10-2022 om 21:15
Fruitesse schreef op 04-10-2022 om 19:13:
[..]
Ik hoor ook altijd alles, lang voor een ander zich daarvan bewust is (ooit bij een gloednieuwe auto een knerpend geluidje te horen, er drie keer in anderhalf jaar tijd mee naar de garage, de technieker dacht waarschijnlijk dat ik niet goed bij mijn hoofd was, ‘want mevrouw ik hoor écht niks!’, maar toen ik aandrong dat hij er zelf een wat langer stuk mee ging rijden, viel zijn kwartje. Er was iets danig mis met de koppeling en dat kon nog net onder garantie vervangen worden. Ik was dus niet kierewiet 😇) en daar erger ik me dus soms bij mezelf aan.
Herkenbaar, zoiets zou mij ook kunnen gebeuren 😄
MatureJackal76
04-10-2022 om 21:45
Treurniet schreef op 04-10-2022 om 21:15:
[..]
Herkenbaar, zoiets zou mij ook kunnen gebeuren 😄
Tara82
05-10-2022 om 06:30
Ik ergerde mij vanacht aan onze peuter die klaarwakker was tussen 4 en 5. Ze is niet haar bed uitgekomen. Heeft ook niet geroepen. Nee ze heeft een uur lang zichzelf verhaaltje verteld. Echt super schattig, maar ik lig daar wakker van en slaap steeds heel kort. Mijn wekker ging alweer om 6 uur. Terwijl peuter en man lekker kunnen uitslapen vandaag.
SuzyQFive
05-10-2022 om 08:35
Tara82 schreef op 05-10-2022 om 06:30:
Ik ergerde mij vanacht aan onze peuter die klaarwakker was tussen 4 en 5. Ze is niet haar bed uitgekomen. Heeft ook niet geroepen. Nee ze heeft een uur lang zichzelf verhaaltje verteld. Echt super schattig, maar ik lig daar wakker van en slaap steeds heel kort. Mijn wekker ging alweer om 6 uur. Terwijl peuter en man lekker kunnen uitslapen vandaag.
Hahahaha! Zo was ik vroeger ook (liedjes zingen) en een van mijn dochters werd ik eens ‘s nachts wakker van toen ze twee was en toen was ze verjaardagsliedjes aan het zingen, vrij zachtjes totdat: DAT KUN JE WEL ZIEN DAT BEN IK!
Ze was nog lang niet jarig, denk dat het nog wel een half jaar duurde 🤣
HAHA!wait..what
05-10-2022 om 08:44
Tara82 schreef op 05-10-2022 om 06:30:
Haha ah ja.. Dat is schattig en irritant tegelijk! 😅 De mijne deden dat op peuterleeftijd ook.. Hele verhalen met de knuffels en liedjes zingen. Soms echt keihard lachen, dat vond ik altijd een beetje creepy klinken haha 😂
MatureJackal76
05-10-2022 om 10:22
whahaha die zingende kindjes in het holst van de nacht
Voor een keer erger ik me daardoor niet aan mijn kinderloos zijn (want ik moet wel on topic blijven
)
rionyriony
05-10-2022 om 15:35
Ik had voor vrijdag een consult ingepland bij de huisarts en daarvoor andere dingen moeten verplaatsen maar sinds twee dagen zijn de klachten aan het verdwijnen en ik twijfel steeds aan wat er overblijft.
Eerst duidden de metingen er mogelijk op dat er iets zou kunnen zijn maar de ene na de andere meting wordt weer normaal. Ik haat dit. Als je bijvoorbeeld met een torenhoge bloeddruk of temperatuur kan komen is het iets anders dan alleen een niet te verifiëren verhaal.
Okee; ik heb het geannuleerd.
Treurniet
05-10-2022 om 15:50
Ik had dierenarts controle van operatie wond geannuleerd. In plaats daarvan zou ik een foto sturen, helaas wil poeslief niet meewerken 
Marquise
05-10-2022 om 17:43
Dat mijn haarverf in Nederland zes euro duurder is dan in België. Nu ja, goed dat ik het eerst even heb opgezocht maar de tijden dat Kruidvat Nederland goedkoper is dan Kruidvat België zijn dus voorbij.