Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

rionyriony schreef op 21-09-2022 om 19:21:

Ik vind het raar dat je het etiket op het glas van mijn geurkaars niet eraf kan trekken. Dat is toch niet mooi?!

Beetje alcohol (97%) erop doen (wel eerst de kaars uitdoen en daarna even goed afnemen met een doekje. 

Auwereel schreef op 18-09-2022 om 19:11:

Bij mij zijn er diverse scharen zoek, die soms opeens weer opduiken.

Ik heb een schaar weergevonden! Lag op een bijzonder logische plek naast de plakband, dus waarom ik 'm nou eigenlijk kwijt was?

LostJellyfish83

LostJellyfish83

21-09-2022 om 21:56

Ik probeer al uren mijn bestelling bij AH af te ronden. "we hebben een technisch probleem"  krijg ik alleen maar als melding, dus kan geen bestelling doen.

Dat gebeurt echt veel te vaak! Irritant gedoe 

Ik lig weer wakker, het is iedere nacht weer raak. Mn hoofd draait op volle toeren 
Ga slapen hoofd!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-09-2022 om 06:13

Ik kwam op het geniale idee om mijn  wekker een kwartier eerder te zetten (ik ging erg vroeg slapen gisteravond want ik was gesloopt maar ik wil niet te lang slapen anders blijf ik sloom dus vandaar iets eerder) en daar erger ik mij nu best wel aan. Ik ben een ochtendmens maar 6 uur, nee dank je...

Ik erger me eraan dat het nakijken van een multiple choice toets die we digitaal gemaakt hebben, meer dan een week moet duren. B is toch B?!?

Evaluna schreef op 22-09-2022 om 05:31:

Ik lig weer wakker, het is iedere nacht weer raak. Mn hoofd draait op volle toeren
Ga slapen hoofd!

Wat mij wel eens helpt is een alfabet te maken in mijn hoofd.
Bijv. plaatsen :  Alkmaar, Breda, Cadier en Keer, Dinteloord, Edam enzovoorts......

Beterlaat2021! schreef op 22-09-2022 om 08:03:

[..]

Wat mij wel eens helpt is een alfabet te maken in mijn hoofd.
Bijv. plaatsen : Alkmaar, Breda, Cadier en Keer, Dinteloord, Edam enzovoorts......

Dat is grappig . Ik probeer me altijd van de afgelopen week te herinneren wat we gegeten hebben. Meestal lukt dat niet want 

JtM

JtM

22-09-2022 om 08:09 Topicstarter

Ik moet zo naar het zkh om te laten bloedprikken voor mijn 8 maandelijkse controle. Heb daar toch altijd wat stress voor. Daarna haasten om toch nog op een beetje redelijke tijd op het werk te zijn.

Volgende ergenis: geen zin om te werken.

Zo irritant dat ik aangegeven heb dat ik mijn pakketjes morgen wil ontvangen omdat er dan de hele dag iemand thuis is en dat ik nu een blij bericht van Post NL krijg dat ze, hoera, vandaag gebracht worden. Ik wil best meedenken met de bezorger en de buren (die overigens nooit zeuren), maar dit is natuurlijk niet handig. Geef de optie om een bezorgdag te kiezen dan niet.

MatureJackal76

MatureJackal76

22-09-2022 om 10:12

vertelsel schreef op 22-09-2022 om 08:55:

Zo irritant dat ik aangegeven heb dat ik mijn pakketjes morgen wil ontvangen omdat er dan de hele dag iemand thuis is en dat ik nu een blij bericht van Post NL krijg dat ze, hoera, vandaag gebracht worden. Ik wil best meedenken met de bezorger en de buren (die overigens nooit zeuren), maar dit is natuurlijk niet handig. Geef de optie om een bezorgdag te kiezen dan niet.

Herkenbare ergernis, niet alleen post.nl trouwens, ook DHL maakt zich hier schuldig aan.

Als het koud is slaap ik altijd met mijn hoofd onder mijn dekbed, dus het is weer zover, ik word 's ochtends wakker met een hoofd als een vogelverschrikker. Omdat ik niet 'op beeld' hoef vandaag was ik gewoon zo achter de laptop gekropen. Dacht ik veilig te zijn in mijn eigen huisje, staat er iemand aan de deur. Ga weg! Ik wil niet opendoen want ik zie er niet uit!

Moxxie schreef op 22-09-2022 om 10:18:

Als het koud is slaap ik altijd met mijn hoofd onder mijn dekbed, dus het is weer zover, ik word 's ochtends wakker met een hoofd als een vogelverschrikker. Omdat ik niet 'op beeld' hoef vandaag was ik gewoon zo achter de laptop gekropen. Dacht ik veilig te zijn in mijn eigen huisje, staat er iemand aan de deur. Ga weg! Ik wil niet opendoen want ik zie er niet uit!

haha heerlijk dit. Zo herkenbaar.

Moxxie schreef op 22-09-2022 om 10:18:

Hahaha oh dit ken ik ja! Heb je de deur wel open gedaan? Ik ben dus zo 'slecht' om niet open te doen maar wél de hele dag loop af te vragen wie er toch aan de deur stond 

Oh en ik erger me een beetje aan mezelf vandaag.. Ik weet dat er hoogstwaarschijnlijk op dit moment over mij gepraat wordt door iemand van het UWV en mijn (kleine kans maar hopelijk) toekomstige werkgever. Alles hangt van dit gesprek af of het gaat lukken en ik ben de hele ochtend al zenuwachtig/misselijk en ik wil en moet eigenlijk heel veel doen maar hang alleen maar op de bank 🙄

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.